McLaren este decisă să transforme plecarea lui Ron Dennis din cadrul echipei într-o adevărată revoluție pe toate planurile, inclusiv în ceea ce privește numele sau culorile monopostului.
Astfel, după ce presa internațională a relatat anterior că britanicii vor renunța la argintiu și negru în favoarea unor nuanțe de portocaliu, aceștia au dezvăluit vineri și numele noului monopost: McLaren MCL32.
Cu această ocazie, McLaren va renunța la tradiția de a numi monopostul MP4, care reprezenta acronimul de la Marlboro Project Four. Numele respectiv provine de la echipa Project Four a lui Ron Dennis care a preluat McLaren în 1981 cu ajutorul fondurilor oferite de producătorul de tutun Marlboro. Din 1981 și până în sezonul precedent, toate monoposturile echipei au purtat acest nume, de la MP4 până la MP4-31.
2017 is all about change, and our car name is changing too. Ladies and gents, get set for the McLaren-Honda MCL32. #MCL32 #ChangeYourName pic.twitter.com/Q2WJmR4us7
— McLaren (@McLarenF1) February 3, 2017
Via Motorsport
probabil pentru ca e mare dezvoltator de masini
in legatura cu masina, iti cam lipsesc informatiile. S-a schimbat conducerea cu totul nu doar a plecat Alonso. Avand doi piloti cu preferinte exact pe dos decat Alonso (la masini de F1 ma refer), monopostul a fost redesenat ca sa mute aderenta pe fata. Deci munca lui Alonso a fost anulata.
"Oamenii din sport il vor pe Alonso". Asta e lozinca acum? Celelalte cum erau? 'Conteaza nr de titluri', 'E dezvoltator de masini', 'Are salariu mare'. Dar de rezultate nu zici nimic? Cand tot ce ti-au mai ramas sunt lozincile, poate ca ar fi momentul sa te trezesti.
mai e lozinca "cel mai complet de pe grila"
adica ... chestii, trestii
basca faptul ca nici nu e corect gramatical CEL MAI complet
.... mai complet decat complet
.. si mai presus de orice limita, ca limita e proasta si nu mai isi face treaba cum trebuie, adica sa limiteze
bottom line: nu sunteti consecventi, nu tratati toti pilotii cu aceeasi masura. DOAR cand va convine voua, titlurile sunt cele care conteaza (inainte sa ajunga Vettel la 3), samd, samd
nu a spus nimeni ca Alonso e de doi bani
doar contesta ce tot scrieti voi pe aici, ca e cel mai si mai, ca e dezvoltatorul suprem de masini, stiti voi, d'astea :)
Nu cred ca Alonso a desenat motorul Ferrari care a propulsat monopostul Ferrari din 2014, asa cum nici Hamilton nu a desenat unitatea de propulsie care i-a fost montata pe monopost tot in 2014. Asta nu inseamna ca ambii piloti nu au discutat cu cei din echipa tehnica, despre cum trebuie pragatit monopostul pentru antrenamente, ce setari trebuie schimbate pentru calificari si ce strategii aleg pentru cursa. Mentionez ca sunt departamente diferite care lucreaza la pregatirea si dezvoltarea unei unitati de propulsie, un alt departament se ocupat de strategia pentru cursa, un alt departament se ocupa de testarea din simulator si asa mai departe.
Stiu ca Senna era talentat dar fara un monopost capabil nu cred ca castiga vreun titlu, ca sa fiu sincer. Si Fangio a castigat titluri pentru ca a ales masina potrivita la momentul potrivit.
Inchipuiti-va un Hamilton, Alonso sau un Vettel pe un monopost Sauber sau Manor...
Deci, "mergi pe mana" unui pilot si la final tragi linie - a fost sau nu productiv. Cu Schumacher a iesit o treaba foarte buna, nimeni nu poate nega asta. Dupa 40 de ani nu prea ar mai trebui sa aveti pretentii de la nimeni.