Ulterior, spaniolul a revenit la o specificaţie anterioară pentru cursă, pentru ca noua unitate să poată fi utilizată fără penalizări în Marele Premiu al Statelor Unite de la sfârşitul săptămânii viitoare, întrucât circuitul de la Austin este mai bine configurat pentru monopost.
Chiar dacă spaniolul nu a avut prea mult timp la dispoziţie în antrenamente, Eric Boullier, directorul de curse al celor de la McLaren, afirmă că progresele înregistrate de Honda la motor sunt mai mari decât cele anticipate. "Acest update a avut performanţe mai bune decât ne aşteptam. A fost un test pozitiv, peste ceea ce ne aşteptam. Aşa că motivul pentru care nu l-am folosit în cursa este că am considerat că designul circuitului de la Soci nu se potriveşte pachetului nostru", a declarat francezul.
Informaţiile au fost confirmate şi de reprezentanţii celor de la Honda, care au admis însă că producătorul japonez mai are de muncă pentru a ajunge la un nivel satisfăcător de performanţă. "Noul motor a răspuns mai bine decât ne aşteptam, chiar dacă performanţa totală nu este încă suficient de mare", a explicat Yasuhisa Arai, directorul departamentului de motorsport al Honda, pentru publicaţia spaniolă El Mundo Deportivo.Totuşi, doar Alonso va concura în Statele Unite cu noul motor. Din cauza timpului necesar pentru producerea motorului, coechipierul său Jenson Button îl va primi însă abia cu ocazia Marelui Premiu al Mexicului din 1 noiembrie.
Via GrandPrix247, Autosport
Comentarii (6)