McLaren refuză să adopte tehnologiile Ferrari şi Mercedes pentru pitstop-uri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes şi Ferrari utilizează un sistem inovator pentru schimbul de pneuri, prin care piuliţele sunt încorporate în jante pentru ca oprirea la boxe să fie cât mai rapidă. În plus, ambele echipe folosesc un sistem de led-uri care îl anunţă pe mecanicul principal că operaţiunea de schimbare a pneurilor s-a finalizat cu succes.
Pentru moment, McLaren susţine că nu va implementa o tehnologie similară, în ciuda faptului că Lewis Hamilton a pierdut timp preţios la primele două opriri la boxe în cursa din Bahrain.
Şeful Martin Whitmarsh explică decizia prin faptul că o simplă greşeală cu noul sistem duce automat la abandon, aşa cum a păţit Michael Schumacher în Marele Premiu al Chinei.
"Cred că am văzut săptămâna trecută cu Schumacher că (un pitstop) poate fi şi mai catastrofal, aşa că în acest moment trebuie să obţinem un sistem care nu produce greşeli înainte să ne aventurăm prea mult. Altfel, poţi avea probleme mult mai mari. L-a scos pe Schumacher din cursă trecută şi nu ai cum să recuperezi după aceea.
În acest moment este foarte deranjant, deoarece pierzi două secunde, dar nu este catastrofal. Acum ne concentrăm pe lucrurile de bază înainte să ne aventurăm spre noi idei", a declarat britanicul pentru postul de televiziune SkySports.Vizibil afectat de problemele de la opririle la boxe, Hamilton a solicitat echipei o investigaţie cu privire la cauzele pentru care s-au produs acestea, afirmând că repetarea unor astfel de erori poate afecta speranţele sale la cucerirea titlului mondial.
"Ar trebui să fie o investigaţie, pentru că duminică am pierdut multe puncte, puncte pierdute din campionat. Trebuie să ne asigurăm că rezolvăm problemele pentru cursa următoare, pentru că nu ne putem permite să pierdem puncte aşa cum s-a întâmplat duminică", a precizat britanicul.
Coechipierul său Jenson Button a fost privat de astfel de probleme, însă a fost nevoit să abandoneze pe final cursei din cauza uneo probleme la diferenţial şi nu a fost în forma pe parcursul weekendului.
"Ne-am chinuit cu monopostul supravirator şi aici nu am fost în formă şi nu ştim unde a dispărut formă bună.
Este foarte dificil să înţelegem. În ultimele curse, indiferent dacă am câştigat sau nu, am fost în formă, dar aici nu a fost aşa", a explicat el.
si mai aveti si "norocul" sa il aveti pilot pe muratura de hamilton care e "cel mai bun pilot la ora actuala" in viziunea unora :))