Alături de oficialii Red Bull, australianul a acuzat o defecţiune la sistemul ECU (Electronic Unit Control) din cauza căruia telemetria de la monopost la boxe nu a mai funcţionat, iar sistemul KERS a fost dezactivat automat.
Iniţial, McLaren a afirmat că unitatea ECU nu a avut nicio defecţiune, însă o analiză amănunţită a dezvăluit o problemă de natură software, pentru care producătorul şi-a cerut scuze.
"Sistemele ECU în sine au rulat fără incidente la Melbourne, dar a existat o problemă în legătură cu software-ul din cauza căreia sistemul de date din garaj pentru monopostul Red Bull al lui Mark Webber a trebuit repornit în turul de formare.
Acest lucru a întrerupt pregătirile pentru startul cursei, pentru care Webber şi echipa au primit scuzele noastre. Lucrăm împreună cu ei pentru a preveni orice repetare a problemei", a precizat McLaren Electronic System (MES), furnizorul sistemlor ECU, într-un comunicat de presă.MES furnizează un nou tip de sistem ECU începând din acest sezon, care va fi comptabil şi cu noile motoare V6 de 1.6 litri care vor fi folosite în Formula 1 începând de anul viitor.
Via McLaren Electronic Systems
Comentarii (3)