După ce au fost liderii clasamentului general în urma etapei inaugurale din Australia, britanicii nu au mai câştigat niciun punct în ultimele două curse, astfel că aceştia au decis să efectueze noi recrutări de personal. Printre noutăţi se numără Tony Salter de la Sauber şi Guillaume Cattelani de la Lotus, care vor lucra în departamentul de aerodinamică şi vor pregăti sosirea şefului Peter Prodromou programată pentru începutul anului viitor.
Noile recrutări au fost influenţate şi de incertitudinea privind situaţia lui Dan Fallows, care ar fi trebuit să vină împreună cu Prodromou, însă care a decis în cele din urmă să rămână la Red Bull Racing.
În plus, McLaren va implementa obiective clare pentru fiecare departament al echipei.Directorul de curse Eric Boullier consideră că această strategie este cea mai potrivită pentru a avea parte de succes în viitorul apropiat.
"Trebuie să ne asigurăm oamenii lucrează împreună într-o singură direcţie cu o conducere puternică pentru a reveni la succesul din trecut. Trebuie să facem asta într-un mod inteligent [...] şi,. după ce avem această conducere cu o strategie clară, putem să facem comunicarea în companie ceva mai simplă pentru a fi mai rapidă şi mai bună", a declarat britanicul.
Via Autosport
Vedeti ca tipul ala de la Lotus, Guillaume Cattelani, ii bestial. Chiar daca nu are o experienta foarte mare in F1 are idei foarte inovative si eficiente in acelasi timp, nu este doar un fantezist. Evacuarea, ampatamentul marit pentru a doua jumatate a lui 2013, actualul nas, dublul DRS testat de Lotus, toate il au la baza pe el si nu pe Dirk de Beer, cel plecat la Ferrari. De Beer era doar Head of Aero, Guillaume Cattelani era cel care era implicat direct. Mclaren l-a pierdut pe Paddy Lowe, dar in locul lui a adus foarte foarte multi ingineri. Doar urmarind pe linkedin am gasit cateva zeci, probabil lista este mai lunga.
http://uk.linkedin.com/pub/brian-mcilwa ... =pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/brian-mcilwaine/26/732/52a?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/riccardo-ceccarelli/5/a45/82b?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/stephen-lambert/19/557/730?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/marco-gallieri/21/a04/166?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/in/adampainteruk
http://uk.linkedin.com/pub/matt-dunn/23/146/bb4?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/in/stephenwatt
http://uk.linkedin.com/pub/gary-law/7b/259/5b6?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/romy-mathew/27/775/918?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/andrew-jarvis/40/bb2/7aa?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/tom-dix/16/b5/7a6/ro
http://uk.linkedin.com/pub/marieclaire-smid/2b/459/8b4?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/in/gvilaplana?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/andy-garratt/59/799/378?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/christian-schramm/3b/503/36b?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/brian-gruncell/56/b08/b32?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/in/matteosansavini?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/jakob-mercanti/78/2/6b2?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/mark-tatham/12/72/592
http://uk.linkedin.com/pub/ian-giles/20/130/896
http://uk.linkedin.com/pub/steven-reichard/38/541/760?trk=pub-pbmap
http://uk.linkedin.com/pub/indi-kaur/2b/a43/200?trk=pub-pbmap
Mclaren cu siguranta nu aveau deficienta de personal, si aveau oricum ingineri foarte buni in interiorul organizatiei, dar rezultatele din 2013, i-a facut sa aduca foarte multi oameni noi in interiorul organizatiei. Ceea ce a facut Mercedes intre 2011-2013 cu Costa, Willis, Bell (deja a plecat), Mike Elliot, si cei 2 de la Red Bull care vin in iunie (Wood si Ellis) nu se compara ca amplitudine cu ritmul in care Mclaren recruteaza. Si aici in lista asta nu i-am pus nici pe Ettore Griffini, nici pe Ciaron Pilbeam si nici pe Tony Salter, nici pe Cattellani nici pe Promodrou sau Fallows (care desi sunt sanse mici, s-ar putea sa vina in cele din urma), ci doar cei gasiti pe linkedin fara o cautare foarte detaliata, sunt sigur ca mi-au scapat destui. Nici macar Red Bull intre 2005-2007 nu a adus chiar atat de multi ingineri. La Mclaren i-am gasit pe aceia fara sa caut f detaliat. De pierdut au pierdut doar un CFD enginer la Ferrari, si 2 in afara F1, unul plecat la Porsche si unul batran, nascut in 1951, care nu mai lucreaza la nici o companie. Cand spunea Whitmarsh in iunie anul trecut ca "we are recruiting from the outside stronger than ever in Mclaren's history" am crezut ca ii palavrageala, dar vad ca de fapt nu ii asa. Vad ca si-au atins ca si target sa aiba personal de 700 de oameni cum are doar Ferrari. Mercedes are doar 612 oameni in Brackley, si au spus ca "sunt prea multi" si vor incepe sa concedieze din ei. Cred ca Honda le-a dat o groaza de bani in avans ca pentru 2015 echipa sa aiba atat calitatitiv cat si numeric o echipa mare de tot, altfel Mclaren nu ar avea de unde sa dea atatia bani dintr-o data pe cateva zeci de ingineri.
O sa radeti, dar Mclaren chiar isi construieste un imperiu. O sa vedeti anul viitor, daca motorul e bun, vor domina Mercedesurile.
De cand a plecat Ham nu a-ti mai castigat nimic,bravo HAI MCLAREN :)))
Sau, daca isi face echipa McLarenul, tot Mercedesul va domina? :D