McLaren, optimistă în privinţa dezvoltării monopostului pentru 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
McLaren Mercedes s-a evidenţiat în sezonul 2010 prin introducerea unui sistem F-duct care permite creşterea vitezei pe liniile drepte cu aproximativ 10 km/h.
Tocmai din acest motiv, echipa este încrezătoare că inginerii vor veni cu soluţii cel puţin la fel de eficiente şi pentru monopostul MP4-26, iar Tim Goss, şeful inginerilor, susţine că dezvoltarea acestuia decurge conform planului.
"Monopostul pentru 2011 arată foarte bine. Nu putem spune prea mult în acest moment, dar Doug McKiernan (n.r - şeful departamentului de aerodinamică) şi echipa lui au făcut o treabă grozavă prin crearea platformei aerodinamice a monopostului, care arată bine. Întotdeauna este loc în regulament pentru inovaţie şi despre asta este vorba când construim monoposturi capabile să câştige curse. F-duct a reprezentat o zonă gri şi am exploatat în mod corespunzător regulamentul. Toată cinstea pentru Charlie Whiting (n.r - directorul de curse al FIA) şi pentru FIA pentru că au auzit argumentele, au crezut în ele şi ne-au lăsat să mergem mai departe", a declarat el.
Goss a admis că a fost surprins ca mai multe echipe au reuşit să copieze sistemul F-duct abia spre jumătatea sezonului, Renault introducând această componentă abia la Marele Premiu al Belgiei.
"M-a surprins pentru că, atunci când am lansat monopostul (n.r - în ianuarie) am crezut că este destul de evident.
Poate că unele dintre celelalte echipe şi-au dat seama despre ce este vorba, dar cu siguranţă presa nu a descusut ce se întâmpla până la prima cursă", a mai precizat el.Via | Autosport
Comentarii (0)