Soluţia permite creşterea forţei de apăsare aerodinamică la viteze mici şi reducerea forţei de apăsare aerodinamică pe liniile drepte, însă unele echipe sunt circumspecte în privinţa acestor beneficii.
De altfel, inclusiv McLaren a renunţat la această suspensie în cele două zile de teste de după Marele Premiu al statului Bahrain. Directorul de curse Eric Boullier afirmă însă că designul cu cele patru placi va fi utilizat în continuare, întrucât inginerii consideră că reprezintă un avantaj.
"Până când ai o corelare clară între simulator, tunel de vânt şi circuit vrei să te asiguri că validezi totul. Pentru noi a fost un test pentru a ne asigura că avem o corelare bună.
Am investigat asta pe parcursul iernii. Folosim alte tuneluri de vânt şi am vrut să fim siguri că nu există nicio deviaţie. În privinţa forţei de apăsare aerodinamică şi a rezistenţei, datele au fost validate şi vom continua cu această soluţie. Monopostul a fost dezvoltat în jurul acestei soluţii şi trebuie să continuăm să dezvoltăm monopostul aşa cum este acum", a declarat francezul.Soluţia adoptată de McLaren este dificil de copiat de rivali, însă presa internaţională susţine că Ferrari lucrează la o astfel de tehnologie care ar putea fi introdusă pe monopostul F14 T pe parcursul acestui sezon.
Via Autosport
Nu voi ceda si nu ma voi lasa demoralizat de aceste rezultate din ultima vreme. La fel doresc si echipei sa tina capul sus mereu, pentru ca sunt MCLAREN, este doar o sincopa. Ron a preluat fraiele, Huawei vine cu 50 de milioane $, Honda vine cu 100 de milioane $, Mclaren recruteteaza puternic in departamentul tehnic. Sa nu ne lasam. Sa nu cedam chiar daca totul parte pierdut acuma. Cu abnegatie si incapatanare atat echipa cat si fanii loiali care suntem aproape vom razbi impreuna. Fanii Mclaren nu cedeaza atat de usor ca ferr sau Soxy cand lucrurile merg rau cer demisia lui Montezemolo, Domenicalli, sau se retrag defetisti.
NOI NU!!! Suntem alaturi de echipa si ii insuflam moral, o purtam pe aripi doar din entuziasmul si loialitatea noasta extrema. Suntem pretorienii lumii contemporane.
Come on Mclaren, ridicate, nu te lasa infranta, o armata de fani loiali ca niste soldati stau toti in jurul tau. Iar daca e sa cazi, preferam sa cadem cu tine Mclaren, nu ca Vettelistii ce au aparut ca ciupercile dupa 2010, sau cum vad acuma multi Hamiltonisti sau AMG-isti. Iar acest site nu este strain de acesti fani aparuti peste noapte in mod subit. Under erau Vettelistii si cei ce sutin Red Bull in 2007,2008,2009? Unde erau suporterii lui Hamilton in timpul sezonului dezastruos din 2011? Acum vantul victoriei ia adus pe val, la fel dispare.
Noi nu. Pentru noi infrangerea alaturi de Mclaren este mai entuziasmanta decat orice victorie oportunista. Suntem garda pretoriana a Formulei 1. Murim sau traim impreuna cu Imparatul (Mclaren).
*pare
*Unde
Datorita pasiunii nu necunostintei.
Mclaren este singura echipa care ii full de junior engineers de la Cambridge, Oxford, Imperial College, si care au curaj si fantezie pentru inovatie. Nu ca Ferrari si Mercedes ce tot recicleaza si recicleaza ingineri trecuti de 50 de ani plimbati pe la toate echipele.