Cu toate acestea, directorul de curse Eric Boullier afirmă că McLaren nu are niciun plan de rezerva cu privire la schimbarea furnizorului de motoare şi că parteneriatul este unul de lungă durată.
"Nu avem niciun plan B. Depinde de noi să ne asigurăm că vom lucra împreună. La fel ca într-o căsnicie, uneori există stres, dar mergem pe acelaşi drum. Încrederea este generată de faptul că sunt devotaţi pe termen lung, iar facilităţile pe care le-au construit sunt grozave.
Trebuie să le acordăm timp pentru a obţine cunoştinţe şi experienţă", a declarat el.Boullier insistă că decizia de a reface parteneriatul cu Honda a fost una pozitivă, în contextul în care McLaren avea nevoie de un statut de echipă de uzina pentru a putea lupta în continuare pentru titlurile mondiale.
"Când Mercedes a decis să aibă propria echipă, am ştiut că vom deveni o echipa-client. imediat ce devii o echipă-client, nu mai poţi deveni campioana mondială. Asta este clar. Motivul pentru care ne-am mutat cu Honda este că am avut oportunitatea de a deveni echipa de uzină a celor de la Honda. Se poate pune la îndoială sincronizarea, modul în care a decurs nunta, dar aceasta este o colaborare pe termen lung", a adăugat el.
Via Autosport
Uite de exemplu Renault, dupa cativa ani extrem de fructuosi alaturi de Redbull, acum dau vina pe RBR ca nu au facut destul, ca de fapt nu au avut parte de promovare ca si constructor, etc. Urat din partea lor dar tot o fac.
Daca privesti Mercedes, ca si coerenta a numelui, in F1 sustine o teorie care ii convine, iar in alte curse sustine exact opusul....
Adica pe hartie mai ales acum dupa cativa ani arata foarte bine planul, dar nu vom afla ce a fost atunci.
Parteneriatul Mclaren Honda parea o bomba din prima. Nu a fost. Dar poate cineva baga mana in foc ca la anul sau peste 2 ani nu va fi o pretendenta la titlu?