McLaren nu are un plan B pentru a renunţa la motoarele Honda

de Daniel Popescu
Luni, 17.08.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren susţine că nu are niciun plan prin care să renunţe la motoarele Honda în cazul în care parteneriatul cu constructorul japonez nu va avea succes.

Esential 17 puncte a acumulat McLaren in prima jumatate a sezonului 2015
9 este locul ocupat de McLaren in clasamentul constructorilor
McLaren a renunţat la motoarele Mercedes începând din acest sezon în favoarea unui parteneriat tehnic cu Honda, însă prima jumătate a sezonului a evidenţiat că unitatea de propulsie nu se ridică la nivelul aşteptărilor pentru o echipă care are drept obiective titlurile mondiale.

Cu toate acestea, directorul de curse Eric Boullier afirmă că McLaren nu are niciun plan de rezerva cu privire la schimbarea furnizorului de motoare şi că parteneriatul este unul de lungă durată.

"Nu avem niciun plan B. Depinde de noi să ne asigurăm că vom lucra împreună. La fel ca într-o căsnicie, uneori există stres, dar mergem pe acelaşi drum. Încrederea este generată de faptul că sunt devotaţi pe termen lung, iar facilităţile pe care le-au construit sunt grozave.

Trebuie să le acordăm timp pentru a obţine cunoştinţe şi experienţă", a declarat el.

Boullier insistă că decizia de a reface parteneriatul cu Honda a fost una pozitivă, în contextul în care McLaren avea nevoie de un statut de echipă de uzina pentru a putea lupta în continuare pentru titlurile mondiale.

"Când Mercedes a decis să aibă propria echipă, am ştiut că vom deveni o echipa-client. imediat ce devii o echipă-client, nu mai poţi deveni campioana mondială. Asta este clar. Motivul pentru care ne-am mutat cu Honda este că am avut oportunitatea de a deveni echipa de uzină a celor de la Honda. Se poate pune la îndoială sincronizarea, modul în care a decurs nunta, dar aceasta este o colaborare pe termen lung", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (3)

  • "Când Mercedes a decis să aibă propria echipă, am ştiut că vom deveni o echipa-client. imediat ce devii o echipă-client, nu mai poţi deveni campioana mondială...." = CORECT
    17 1
  • Greseala ii apartine la Ron Dennis. Cand Mercedes a vrut sa devina actionar majoritar (inainte sa cumpere Brawn GP) puteau accepta in loc de fondul de investiti arab. Numele si prestigiul ramaneau nepatate si acuma erau campioni mondiali...
    16 3
  • @Kyro: nu poti sti care au fost termenii negocierilor, in ce conditii ar fi preluat actionariatul principal, etc.
    Uite de exemplu Renault, dupa cativa ani extrem de fructuosi alaturi de Redbull, acum dau vina pe RBR ca nu au facut destul, ca de fapt nu au avut parte de promovare ca si constructor, etc. Urat din partea lor dar tot o fac.
    Daca privesti Mercedes, ca si coerenta a numelui, in F1 sustine o teorie care ii convine, iar in alte curse sustine exact opusul....
    Adica pe hartie mai ales acum dupa cativa ani arata foarte bine planul, dar nu vom afla ce a fost atunci.
    Parteneriatul Mclaren Honda parea o bomba din prima. Nu a fost. Dar poate cineva baga mana in foc ca la anul sau peste 2 ani nu va fi o pretendenta la titlu?
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru