▶ Teste Jerez, ziua 1 - Şase tururi pentru Alonso
Ron Dennis, CEO-ul McLaren, susţine însă că există un motiv suplimentar: Honda a implementat câteva tehnologii exclusive pe motor care generează inevitabil probleme de fiabilitate, dar care pe termen lung vor aduce un spor de performanţă comparativ cu rivalii.
"Unele dintre tehnologiile care au fost introduse pe trenul de rulare nu au existat înainte.
Evident, există un grad ridicat de risc din cauza faptului că abordam zone care nu au mai fost exploatate, dar credem că ne putem descurca. Problemele pe care le-am experimentat au drept cauză împachetarea îngustă din interiorul motorului, dar pentru asta sunt testele", a explicat el.▶ Teste Jerez, ziua 2 - Doar cinci tururi pentru Button
În opinia lui Dennis, utilizarea unor tehnologii noi ste esenţială pentru a putea prinde rivalii din urmă. În acest context, el anticipează că McLaren va avea nevoie de cel puţin două curse pentru a remedia toate eventualele problemele de fiabilitate."Dacă eşti în spate, trebuie să accelerezi mai repede decât rivalii pentru a-i prinde din urmă. Da, ne-am asumat unele riscuri calculate în legătură cu tehnologii pe care le vom folosi primii şi vom munci din greu pentru a beneficia de avantaje tehnologice.
Probabil că nici măcar în Australia nu vom afla cum ne descurcăm. Mă aştept să treacă două-trei curse înainte să ajungem la liman", a adăugat el.Via Autosport
Acum rămâne de văzut dacă vor reuși să înțeleagă aceste inovații.
E bine ca incearca altceva,asta este defapt F1!Si chiar nu as mai vrea sa ma uit la curse un campionat intreg doar de la locul 3 in jos...