Aparent, schimbarea este una semnificativă, însă britanicii au adoptat o strategie prin care continuă dezvoltarea actualului monopost. Decizia a fost luată ca urmare a faptului că regulamentul tehnic este stabil, ceea ce permite echipei să experimenteze.
"Dacă ne amintim regulamentul, acesta este acelaşi pentru saşiu şi cutii de viteze. De fapt, dezvoltăm monopostul şi vom continua să-l dezvoltăm pentru mult timp. Cele mai multe update-uri de pe acest monopost vor fi integrate în monopostul de anul viitor şi de aceea folosim actuala maşina ca laborator pentru anul viitor", a explicat Eric Boullier, directorul de curse al celor de la McLaren.
În acest sens, McLaren va fi una dintre numeroasele echipe care se va prezenta cu update-uri majore la primul Mare Premiu de după pauza de vară, care va avea loc pe circuitul de la Spa-Francorchamps spre finalul lunii august.
"La Spa-Francorchamps avem un upgrade semnificativ şi apoi încă unul în Singapore", a adăugat el.Via ESPNF1
Oricum dupa Spa, Monza, Singapore lucrurile vor fi clare pentru primele 2 locuri si celelalte echipa vor reduce si ele consistenta updateurile.
Let's keep it straight Eric... because... we are building an empire...
Il respect pe Alonso, e bun, dar il detest pentru caracterul si ifosele pe care le face in echipa. Punand ambele lucruri in balanta iti spun cu mana pe inima ca nu il vreau in echipa, atat imi e de antipatic. Dar pe de alta parte am si moftul asta, capriciul asta sa il vad la Mclaren un pic sa moara toti Ferraristii de pe automarket de ciuda ca pilotul lor fanion vine la marea rivala Mclaren.
Atunci se pare ca vei veni alaturi de echipa mea in 2015 daca nu, cu siguranta in 2016, sa-l sustii pe Alonso :))
Nu o sa mai spui Fortza Rossa ci "Ai shi teru Alonso"(in japoneza "te iubesc Alonso) :))
masina McLaren pentru 2015 va fi un esec ...
pe 2016 ar putea sa scoata si McLaren ceva bun, ramane de vazut
nu merg dezvoltarile de genul
facem upgrade pe fata dupa care redesenam spatele ... serios???
dc Alonso merge la McLaren pentru 2016 ii urez bafta, un sezon il iert sa castige acel mult dorit titlu numarul 3
desi as prefer sa o castige cu Ferrari ... paote 2015 ... deocamdata slabe sanse
despre acesta voi nu ati auzit nimic?
Caterham… or otherwise
This is probably the most enigmatic part of silly season, making speculating very tricky and frankly pointless.
We know that Colin Kolles has a slot on the 2015 grid with a Romanian outfit, Forza Rossa. We also know that he has recently brokered the sale of Caterham. If two and two do make four, one would expect the team to rebrand as Forza Rossa for 2015, even though Kolles has insisted the two projects remain separate.
Basically, these seats are available to the highest bidder. Carlos Sainz Jr. has been linked to the seat before next year, so maybe Red Bull would look to make this a ‘fifth’ seat on the grid.
Otherwise, it’s very open. Marcus Ericsson could get another season despite a rather quiet debut season, and drivers such as Jolyon Palmer may be interested in the seat, even if it seems to be a bit of a poison chalice.
http://www.gptoday.com/full_story/view/496774/Making_sense_of_silly_season_and_the_2015_driver_market/
imi pare rau daca ti-am stricat ziua :))))))
se pare ca tu esti in cunostinta de cauza de vezi motorul Honda "outsider foarte puternic" si Button campion ... hai serios :)))))))
spre linistea sufletelului tau reformulez afirmatia mea:
dupa parerea mea masina McLaren pentru 2015 va fi un esec ...
iar tu ar trebui sa iei un calmant, esti cam frustrat (adica esti un alt fan care se cufunda inutil si infantil in succesul/insuccesul echipei favorite) ... vorbeste cu Micea sa-ti explice ce si cum despre McLaren ... el stie cel mai bine ;) ... si macar posteaza dupa numele lui de login si nu se ascunde dup un @ ...
Conform italienilor de la Omnicorse, pachetul de update-uri aduse de Mclaren la Spa, chiar este unul serios, asa cum afirmase anterior Boullier. Mclarenva avea o pdea noua, un difuzor nou, dar si aripa fata si aripa spate noi.
Tot pe omnicorse intr-un alt articol Alonso neaga ca ar fi cerut sau ca ar fi in discutii pentru prelungirea unui contract in valoare de 35 de milioane pe an.