McLaren minimalizează lansarea de vineri a noului monopost: adevăratele schimbări sunt pregătite pentru cursa din Australia

de Daniel Popescu
Miercuri, 21.02.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren susține că monopostul pe care îl va prezenta vineri va fi asemănător cu cel din sezonul precedent, întrucât noutățile majore vor fi introduse abia la prima cursă din Australia.

McLaren va dezvălui vineri noul monopst pentru sezonul 2018 al Formulei 1, la numai o zi după lansările programate de Ferrari și Mercedes. Echipa britanica își avertizează însă fanii să nu se aștepte la surprize majore din punct de vedere al designului, întrucât noutățile principale sunt dezvoltate și pregătite abia pentru prima cursă a sezonului, care va avea loc în Australia în 25 martie.

"Am încercat să dezvoltăm monopostul la fel ca în ultimii 3 ani, într-un mod evoluționar. La lansare veți vedea ceva similar, dar adevărul este că am petrecut ultimele 2-3 luni concentrându-ne pe upgrade-ul pentru prima cursă. Încercam să oferim un update decent aerodinamic și mecanic pentru Melbourne", explică Peter Prodromou, directorul de aerodinamică al echipei.

McLaren va utiliza din acest sezon motoare Renault, astfel că este esențial ca fiabilitatea monopostului să fie exemplara în timpul testelor. Prin urmare, echipa își propune deja să parcurgă circa 500 de kilometri în fiecare zi din cadrul testelor, adică circa 2.000 de kilometri în fiecare dintre cele două sesiuni.

"Planul este să facem 500 de kilometri pe zi.

Ar trebui să abordăm testele de iarna în cea mai bună formă posibilă. Chiar dacă am fi schimbat mai devreme furnizorul de motoare, nu am fi făcut alte lucruri mai devreme", afirmă directorul de inginerie Matt Morris.

Via Motorsport

Comentarii (5)

  • In traducere libera, nu am reusit sa terminam la timp, nu stiu cat de revolutionar au proiectat monoposturile din anii trecutidar anul acesta poate reusesc ceva ca altfel se fac de ras si Mircea ramane "loial" Mclarenului adica Mercedesului.
    14 0
  • serban
    Și atunci ce naiba și pentru ce mai testează ? Ceva ce nu vor mai folosi începând cu prima cursă ? Doar motorul ? Ciudat, foarte ciudat, aerodinamica, în F1, nu este ceva care se schimbă de azi pe mâine, dacă pui în plus o singură aripioară, trebuie să o acordezi cu tot restul mașinii și asta durează, nu o pui în ziua cursei și gata, ai câștigat trei zecimi ! Repet, foarte ciudat, mi-e teamă că încep deja să-și justifice un eșec așteptat în 2018.
    12 1
  • Cam asa cu Mircea84, cand nu te satisface nevasta te duci la amanta (Mercedes).
    7 1
  • McLada cu motor pirta pirta :)))))))))))
    2 8
  • *lol

    Mi-am dat seama ca de fapt nu am iubit niciodata fosta nevasta pe cat de mult imi iubesc acum actuala nevasta, fosta amanta. Its a match made in heaven.

    Ar fi culmea acuma sa tzin cu Alonso, cu bahreinienii, sau cu mai cine stiu eu cand atat Daimler (pt care am ales Mclaren in 1998) si Lewis sunt la Mercedes. Nu am ales Mclaren pentru istoria lor, pentru Bruce Mclaren, pentru Senna, pt etc, ci pt ca atunci cand am ales Mclaren-Mercedes mi s-a parut ca sunt mai germani decat Ferrari si Schumacher. Varianta cealalta era Schumacher la echipa italiana sau sa tzin cu concernul de care apartinea Mercedes-Benz. Nu ma intereseaza de Senna, de Anglia, de Bruce Mclaren etc. As fi vrut ca Mclaren sa fi fost cumparata in totalitate de Daimler si orice victorie a lor sa fie vazuta ca a nu stiu cata victorie a Daimler-Benz din 1849 incoace.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru