McLaren lupta cu Ferrari si Toyota pentru locul 3

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 14.10.2009
McLaren a admis ca ocuparea locului trei in clasamentul constructorilor impotriva rivalilor traditionali de la Ferrari si a celor de la Toyota reprezinta un obiectiv foarte important.

Paddy Lowe, directorul departamentului de inginerie al celor de la McLaren, a explicat obiectivele echipei sale pentru acest final de sezon. McLaren isi propune sa termine sezonul pe locul 3 in clasamentul constructorilor, iar principalii rivali sunt Ferrari.

"Unul dintre motivele pentru care vrem sa terminam pe locul 3 in loc de locul 4 este ca am fi pe podium intr-un sens. De asemenea, sa invingem Ferrari, practic rivalul nostru de o viata, este foarte important pentru prestigiul si mandria inginerilor nostri", a declarat britanicul.

Lowe crede ca McLaren va fi avantajata de faptul ca mizeaza pe doi piloti care pot aduce puncte, in comparatie cu prestatiile modeste inregistrate de Giancarlo Fisichella.

"Suntem putin avantajati pentru ca Ferrari s-au chinuit putin cu Fisichella, iar daca castigam puncte cu ambii piloti vom putea face diferenta", crede el.

Pe de alta parte, Lowe considera ca Toyota reprezinta in continuare o amenintare pentru McLaren, chiar daca diferenta dintre cele doua echipe este de 10.5 puncte.

"Cu doua curse inainte de final se poate intampla orice, asa ca nu putem elimina Toyota din ecuatie. Este pe locul 5 la 10.5 puncte in spate, asa ca reprezinta in continuare o amenintare", a incheiat Lowe.

Via | Autosport

Comentarii (5)

  • :X
    Ii depasiti pe Ferrari 100% :X Pe langa faptul ca Fisichella nu aduce nici un punct, masina Mclaren ii mai rapida. Cititi declaratia lui Raikkonen, cand in Japonia, dupa ce s-a retras safety-car-ul nici nu a fost in stare sa se lipeasca de Lewis, desi Lewis nu mai avea KERS-ul, Lewis l-a tinut la respect lejer cu 1,9 secunde :). Ii ciudata decizia Ferrari de-a nu imbunatati deloc masina inca din luna iulie, Mclaren putand testa noi componente si sa constate de feed-back dau ele dupa ce au fost puse in practica in zilele de vineri. Oricum Tim Goss cu o echipa seprarata lucreaza paralel la MP4-25 inca din luna iunie. Sunt convins ca treaba cu concentratul pe anul 2010 se refera mai mult la resurse financiare, caci foarte bine puteai face cum a facut si Mclaren, Pat Fry cU o echipa se ocupa e MP4-24 iar Tim Goss cu echipa lui ade aerodinamicieni lucreaza la MP4-25.
    0 0
  • *separata
    ..
    0 0
  • ceau
    eu n-am inteles ceva!de ce echipele mari,care anul acesta nu mai au nici o sansa la castigarea titlului la piloti sau constructori,nu au continuat cu dezvoltarea masinii actuale,pentru ca,fata de anul trecut masina va avea in principal aceleasi coordonate tehnice.bine doar distributia greutatii va fi alta,dar in rest totul va fi aproximativ la fel.motoarele,aerdoinamica,raportul cu pneurile,etc.
    de ce mclaren a primit doar 5 puncte,pe cand ferrari 9a primit 9 puncte?
    0 0
  • Sunt multe diferente
    Pneurile fata se ingusteaza lucru foarte important, disparitia kers implica o regandire a sasiului pentru cei care anul acesta au gandit varianta cu kers, legalitatea difuzorului va implica o optimizare a ceea ce au bagat in mijlocul sezonului. Diferentele sunt mari dar nu asa mari ca acum 1 an.
    0 0
  • mirciulica....
    Lejer ptr. tine inseamna 1,9 sec ?Si apoi Ferrari alearga cu un singur pilot ,care la anu nu se stie daca si unde va fi.Este o performanta ,daca Mclaren cu doi piloti de baza(printre care si marele champion mondial) si cu numeroase update-uri nu a reusit sa depaseasca ,,camionul rosu" condus magistral de KIMI pina acum?Ia inchipuieti tu ce se intimpla daca era si Massa, nu se lupta Mclaren doar ptr locul 4 cu Toyota?Asa ca ciocu mic tata ,ca mai e mult pina departe!!!!!!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru