McLaren imbunatateste sistemul de analiza a componentelor

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 05.05.2010
McLaren a semnat un parteneriat cu compania FARO pentru furnizarea unor sisteme de analiza detaliata a componentelor.

McLaren Mercedes a decis sa-si imbunatateasca programul de evaluare a componentelor pentru monopostul MP4-25 si a semnat in acest sens un parteneriat cu compania FARO.

Aceasta a devenit furnizorul oficial de solutii pentru analiza componetelor, iar echipa britanica spera ca noul proiect sa aduca o imbunatatire a calitatii si fiabilitatii monopostului in perspectiva luptei pentru titlul mondial din acest sezon.

“Intr-un mediu cu o precizie atat de ridicata si critic din punct de vedere al timpului, este vital sa ne putem baza pe masuratori exacte pentru a garanta o precizie 100% in privinta proceselor de productie si asamblare”, a explicat Jonathan Neale, directorul executiv al echipei McLaren.

Parteneriatul este privit cu incredere si ce compania britanica, care este convins ca procedurile FARO sunt comptibile cu tehnologia inalta din Formula 1. “Parteneriatul cu McLaren ne permite sa ne dezvoltam tehnologia de masurare pentru a se potrivi cat mai bine cerintelor Formulei 1.

Sistemele de masurare FARO vor asigura cea mai buna calitate posibila”, a declarat David Homewood, reprezentantul de vanzari al FARO.

Via | McLaren

Taguri: McLaren

Comentarii (5)

  • Asta e Mclaren. Retineti!!!!
    Tot incerc eu sa va explic ca Mclaren este echipa plasata pe cea mai inalta treapta in privinta complexitatii logistice si a super-tehnologizarii care exista in brand-ul Mclaren. Toate echipele pun accent pe acest lucru, avand in vedere ca suntem in secolul 21, doar ca Mclaren pur si simplu exceleaza la acest capitolor. Este echipa care are la dispozitie cele mai sofisticate si mai elaborate sisteme precum si cele mai vaste si mai diversificate in sens tehnic resurse de care dispune. Aceste lucruri nu pot fi materializate intr-o dominatie totala, dar in ce priveste acest aspect Mclaren reprezinta chiar spuma, asa se explica strategia Mclaren accea de-a realiza intr-o faza initiala o masina super fiabila chiar daca nu cea mai rapida, dar este echipa care de-a lungul unui an competitional avand in vedere mijloacele de care dispune, sa rafineze cel mai mult din punct de vedere aerodinamic si tehnic monopostul si sa il dezvolte intr-un ritm mult mai accelerat decar concurenta. Pana la inceputul lunii iulie tot avansul Red Bull se va volatiliza in fata lui Mclaren. Va dau in scris asta, ca Red Bull orice sclipiri si idei ar avea Newey nu poate sa tina ritmul pana la final cu un "monstru" al tehnologiei cum exista in Woking :)
    5 5
  • salutare
    draguk meu prieten!McLaren face acesti pasi nu pentru anul avesta sau anul viitor,ci ei spera ca daca Mercedes,la capatul contractului,care expira in 2015,vor decide sa nu le mai fie furnizor de motoare,sa isi construiasca ei motorul in totaltate si sa nu mai fie dependenti de un furnizor de motoare!Cel putin asa erau zvonurile de pe langa echipa,ca odata cu terminarea constructiei noului sediu,sa isi concentreze eforturile,pe langa divizia de masini sport si pe realizarea unui motor de Formula1!
    4 6
  • @mad79
    Nu am dorit sa nuantez ci vorbeam la modul general de soliditatea Mclaren din punct de vedere tehnologic. Si oricum acest parteneriat are efect si asupra dezvoltarii mp4-25 nu doar pentru proiecte de viitor. chiar la FARO pe site specifica urmatoarele: "Using this equipment Vodafone McLaren Mercedes will further enhance their current race car as well as develop their vehicle for the next racing season." Este vorba atat de masina actuala, cat si de planuri de viitor cum ar fi masina de anul viitor, iar in sens mai extins si indirect legat de sectiunea independenta de motoare :)
    4 4
  • Mama Matura
    Imi este neclar de ce cineva (oricine, nu conteaza persoana) incerca sa ne explice, sau ma rog sa explice ceva ce nu conteaza pentru nimeni. Nu neg ca unele explicatii se merita dar totusi... o discutie nu este interesanta daca exista numai explicatii, practic... o explicatie inutila este din pacate... inutila.

    Fanii McLaren spun ca echipa lor favorita este cea mai buna din lume, foarte bine. De ce este nevoie de explicatii? De ce este nevoie sa convinga pe cineva (oricine este acea persoana) de acest lucru. Fanii unui echipe sunt fanii unei echipa din diferite motive, nu se poate cuantifica aceasta dorinta, pasiune, motivatie de a sustine o echipa sau alta.

    Fiecare echipa are fanii ei, nu conteaza nici de ce sunt fani nici cati sunt si nici de ce acei fani au preferat aceea echipa. Tot ce conteaza este ca fiecare fan tine cu echipa cu care el/ea doreste.

    Explicatii exista, dar conteaza intrebarea care se pune. Eu ma intreb: exista nevoia ca aceste explicatii sa fie date? Parerea mea, nu, nu este nevoie de aceste explicatii.

    Daca eu sunt fan McLaren, greseala facuta de mine va fii aceea de a incerca sa conving un fan Ferrari ca echipa mea este mai buna (este valabila pentru orice alta combinatie de echipe). Dar pot continua greseala in explica ca echipa mea favorita este pentru mine cea mai buna din lume. Vor continua greseala prin a explica toti care nu tin cu echipa mea preferata sunt niste prosti. Sau mai bine spus, voi incerca sa le explic tuturor cat de prosti sunt ca nu stiu ce stiu eu, ca nu inteleg ce le zic eu si ca nu sunt in stare sa-mi asculte explicatiile.

    Sau mai bine spus, voi incerca sa explic oamenilor, ca numai opinia mea conteaza, eu detin adevarul suprem, eu sunt zeul tuturor si ei sunt niste prosti ca nu vad calea si adevarul.

    La sfarsitul zilei eu voi singur, ei isi vor vedea de vietile lor, insignifiante posibil dar in acelasi timp, foarte importante pentru universul in care traim. Natura ne-a creat dintr-un motiv unic, pentru ca suma bucuriilor noastre, suma dezamagirilor noastre, suma sperantelor si suma experientelor ne fac si ne definesc.

    Nu suntem definiti de explicatia cuiva, nu suntem definiti de nevoia de a convinge ca numai noi stim adevarul, suntem definiti de suma aleatoare de experiente, sentimente si mai ales alegeri care se numeste natura umana.
    4 3
  • cine cu ce tine
    Mie mi se pare greu de crezut ca cineva poate sa tina cu o echipa... inteleg sa tii cu un pilot, indiferent de echipa la care alearga, dar cu o echipa nu pricep. Si eu ziceam acum cativa ani ca tin cu Williams-BMW, dar era din cauza lui Montoya. A plecat Montoya, am uitat de W-BMW.
    La fotbal inteleg, e antrenorul care ii influenteaza pe jucatori si care ii organizeaza, de aici si stilul mai agresiv,sau mai defensiv, s.a.m.d.
    Ar insemna ca toti fanii Ferrari, care il iubeau pe Schumacher si il injurau pe Alonso, acum sa il iubeasca pe Alonso si sa il injure pe Sch., asta doar pentru ca ei tin cu Ferrari.
    Parerea mea...
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru