Chiar dacă presa internaţională a speculat că cele două echipe sunt interesate de motoarele japonezilor, McLaren susţine că are exclusivitate în parteneriatul cu Honda pentru sezonul 2015.
"Acordul pentru motoare există pentru a preveni un constructor să lucreze cu prea multe dintre marile echipe. Nu există nimic în regulament care să spună că un constructor trebuie să fie furnizor pentru mai mult de o echipă, aşa că ne aşteptăm la o relaţie exclusivă cu Honda", a declarat Martin Whitmarsh, şeful McLaren.
Cu toate acestea, regulamentul tehnic pentru 2014, care nu a fost încă publicat oficial de FIA, prevede că un constructor ar trebui să ofere motoare pentru mai multe echipe dacă o echipă solicita acest lucru. Totuşi, dacă afirmaţiile lui Whitmarsh sunt corecte, Lotus şi Sauber ar putea fi nevoite să-şi reevalueze poziţia faţă de actualele înţelegeri cu Renault şi, respectiv, Ferrari.Noul acord McLaren - Honda a condus la speculaţii că japonezul Kamui Kobayashi ar putea reveni în Formula 1, însă Whitmarsh a exclus această posibilitate.
"Dacă ne uităm la un pilot japonez, ar trebui să fie un pilot care să aibă potenţialul de a câştiga titlul mondial. În opinia mea, asta înseamnă un pilot care a câştigat notorietate din prima zi şi pe care îl putem dezvolta", a adăugat el.
Via Autosport
Iar faptul ca a existat Brawn gp.dupa ce a iesit Honda,desi se dezvoltase monopostul,pe intreaga structura Honda,se datoreaza si lui Button!