Acest avantaj este recunoscut de partenerii de la McLaren, însă directorul de curse Eric Boullier a exclus varianta ca Honda să adopte această strategie pentru sezonul 2016, întrucât ar avea nevoie de resurse suplimentare.
"Teoretic, aş fi de acord, pentru că poţi împărţi durerea. Ai avea de două ori mai mulţi kilometri parcurşi în fiecare weekend. Dar în realitate ai avea nevoie de o nouă echipă şi la Honda. Ar trebui să construieşti de două mai multe motoare, ai avea nevoie de un spaţiu de două ori mai mare şi de două ori mai mulţi oameni care să călătorească. Ar putea fi o sursă de distragere a atenţiei şi este un risc pe care nu vrem să ni-l asumăm", a declarat francezul.
Între timp, oficialii Honda afirmă că se vor concentra pe îmbunătăţirea performanţelor motorului, întrucât fiabilitatea a ajuns în cele din urmă la parametri normali.
"Da, vrem mai multă performanţă.
Fiabilitatea este aproape rezolvată, dar în fiecare zi apar mici probleme. Principala noastră prioritate a fost să terminăm cursele. Acum ne concentrăm pe putere pentru mai multă competitivitate", a declarat Yasuhisa Arai, directorul de motorsport al Honda.
Dar nu cred că vreo echipă își dorește motoare Honda, momentan.