McLaren și-a asigurat motoare Renault pentru următoarele 3 sezoane pentru a pune astfel punct colaborării cu Honda, ca urmare a rezultatelor modeste înregistrate după 2015. Eric Boullier, șeful celor de la McLaren, crede că parcursul din ultimii 3 ani a reprezentat un dezastru pentru echipă din punct de vedere al imaginii.
"Dacă ne uităm la ultimii 3 ani, a fost un dezastru pentru noi în termeni de credibilitate și de obținere a sponsorilor", a precizat el, referindu-se la faptul că McLaren nu a mai avut niciun sponsor principal începând din sezonul 2014, după retragerea celor de la Vodafone din Formula 1.
Boullier consideră că McLaren va avea nevoie de 5 ani pentru a reveni la o formă care să-i permită să lupte pentru titlurile mondiale.
"Trebuie să gândim pe termen lung. Sunt sigur că în următorii 5 ani vom reveni acolo unde ne este locul. Și prin aceasta revenire ne vom recâștiga credibilitatea și vom crește portofoliul de sponsori. Am putea avea nevoie de 2-3 ani.
Suntem pe locul 9 în campionat, dar cu un motor corespunzător cred că am fi pe poziția a patra, iar cu banii din drepturi TV am acoperi costurile cu motoare", a adăugat el.Via ESPNF1
In loc sa se lamenteze atat, ar fi putut lucra impreuna cu Honda sa rezolve problemele. Au preferat in schimb sa arunce cu rahat in parteneri. Au preluat stilul lu Alonso.
Schumacher nu s-a smiorcait nici macar o singura data la presa cand nu avea masina in 1996 sau 1997.
Cum le stiu unii pe toate si culmea, ca si natie suntem mai jos decat Congo.
Cu limbaj ca al tău, suntem mult, mult mai jos decât Congo ! Noi muncim, nu gândim, intelectualitatea pute, moarte intelectualilor !
Curios este că 1991 din nickname-ul tău a fost anul ultimului titlu dintr-o serie de patru consecutive, luate de Honda împreună cu McLaren. Și nici atunci nu-i ajuta nimeni cu motorul. Iar atunci au avut un adevărat tur de forță, în '87-'88 au luat titlurile cu motor turbo, iar în '89-'91 cu motor aspirat. Părerea mea este că Honda își va reveni în maxim doi ani. Iar McLaren își propun să revină în cinci ani !!! Cu ce ? Client Renault ? Un eventual motor Porsche ? Greu, greu de tot.
Nu e nici pe departe ceea ce vrei sa crezi si te autosugestionezi de ani de zile. Faptul ca in ultimii 3 ani honda a facut rahatul cat casa la McLaren si i-au pus in situatia disperata de a le termina contractul ar trebui sa-ti dea de gandit. Problema fundamentala insa este ca tu nu gandesti, tu doar te inchini la o masina mediocra si negi realitatea cu fervoarea cu care un betiv neaga ca bea.
Se vede cum muncesti.
Ai dreptate nu te contrazic . Dar Soichiro Honda ( fie-i tarana usoara sau mai bine spus cenusa ) era un om care era orientat spre schimbare . Honda isi avea sediul pentru F1 in Anglia iar colaborarea era mult mai usoara . Cum a murit Honda , s-a ales praful de motor . Japonezi au avut un motor slab in 92 si au renuntat datorita convingerii ca ei sunt atotstiutori si nu ii poate invinge nimeni . Plus ca in 1988 sasiul McLaren a fost extraordinar pentru aceea vreme . Honda s-a facut de ras si in anii 60 se face de ras si acum . Si nu o vad eu pe Honda capabila sa faca un super-motor in 2 ani de zile . Incapatanarea lor costa.
Din ce-mi mai aduc eu aminte, în 1992, Honda nu a avut un motor rău deloc, nu avea cum, specificațiile tehnice erau aceleași, atunci marea vedetă a fost Williams FW14b, o evoluție a mașinii din 1991, evoluție care pe la jumătatea sezonului trebuia schimbată cu modelul FW15. Dar s-a dovedit atât de bună, că n-a mai fost nevoie ! Cutia semiautomată și suspensiile active rafinate la extrem, plus un pilot imbatabil în acel an, au făcut jaloane din ceilalți. Este drept că și Renault a avut în acel an un motor mai puternic cu cca 20HP, motor cu care a dominat până în 1997, dar marele merit în 1992 este, după părerea mea, al restului mașinii. Ce să-i faci, Newey ...