În mod tradiţional, echipele au optat pentru o suspensie de tip push-rod pentru puntea faţă, teoretic mai potrivită decât cea de tip pull-rod prin prisma regulamentului tehnic actual.
Totuşi, Ferrari a surprins Formula 1 la începutul acestui sezon, când a utilizat o suspensie faţă de tip pull-rod, devenind prima echipă cu o asemenea abordare după Minardi în 2001.
Aparent, soluţia s-a dovedit falimentară după debutul modest al Scuderiei din acest sezon, însă progresele recente sugerează că aceasta suspensie ar putea aduce de fapt beneficii mai mari decât cea tradiţionala push-rod.
Potrivit publicaţiei spaniole Marca, la această concluzie au ajuns şi rivalii de la McLaren, care analizează posibilitatea de a implementa o soluţie similară pe monopostul din sezonul viitor.
"Paddy Lowe (n.r - directorul departamentului de inginerie al McLaren) este foarte atent la partea frontală a monopostului Ferrari în studiile sale preliminare pentru MP4-28. Înţelege că ar putea fi o soluţie bună pentru a permite să circule mai mult aer spre eleron", precizează publicaţia Marca care citează mai multe surse italiene pentru această informaţie.
Via | Marca
Comentarii (0)