McLaren ar putea concura în culorile negru şi roşu în 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
McLaren a lansat la începutul acestui an noua colecţie de haine şi accesorii pentru sezonul 2011 al Formulei 1. Spre deosebire de ultimii ani, noile haine sunt în culorile negru şi roşu, McLaren renunţând astfel la culoarea argintie pe care a folosit-o ca urmare a parteneriatului cu constructorului german Mercedes.
Noua colecţie sugerează astfel că McLaren ar putea utiliza culorile negru şi roşu şi pe monopostul pentru 2011 pe care îl va lansa pe parcursul lunii ianuarie, ca urmare a faptului că Mercedes a vândut în urmă cu un an cea mai mare parte din pachetul de 40% din acţiuni pe care îl deţinea la echipă pentru a-şi fonda propriul team prin achiziţionarea Brawn GP.
Această schimbare a paletei de culori a fost anticipată încă din sezonul 2010, însă în cele din urmă McLaren a continuat să concureze în argintiu şi anul trecut.
Un fan al echipei McLaren a realizat o fotografie digitală cu posibila paletă de culori a monopostului pentru sezonul 2011, culoarea roşie fiind menţinută cu unicul scop de a evidenţia numele companiei Vodafone, sponsorul principal al echipei.
Via | McLaren Shop | F1Times
Cred totusi ca-mi place mai mult cu negru! Oricum, mult mai importanta decat culorile e FIABILITATEA si PERFORMANTA.
Sa vedem...
Dar cred ca anul asta o sa ramana la argintiu si poate in viitor revin la rosu si alb dar vodafone si nu marlboro de data asta.
Apropo, stiti cum au ajuns Mercedes sagetile argintii?
Da mad79 chiar zici ceva, dar cred ca atat cat mai au motoare mercedes o sa ramana la argintiu, desii prefer sa renunte si sa ramana Mercedes GP singurele Sageti Argintii.
Apropo de Silver Arrows:
Iata o parte a unui articol des[re Mercedes si denumirea lor de sageti argintii:
În 1932, Asociația Internațională a Cluburilor Automobilistice Recunoscute (AIACR – Association Internationale des Automobile Clubs Reconnus) a decis stabilirea formulei de 750 kg pentru autovehiculele de curse.
Monoposturile nu puteau depăși această limită de greutate din motive de siguranță.
Această nouă formulă de greutate avea să fie introdusă din 1934 și deși majoritatea echipelor se confruntau cu o criză economică, cei de la Mercedes-Benz au ieșit cu modelul W25 gata de a scrie istorie.
1934, Nurburgring avea să fie prima cursă în care participa modelul W25, însă cu noua regulă de greutate maximă la monoposturi, germanii s-au trezit cu o mașină ce depășea această limită cu un kilogram.
În noaptea dinaintea cursei care a avut loc la 3 iunie 1934, după ce s-a constatat că nu mai există nicio șansă de a introduce modificari tehnice, organizatorul de curse Alfred Neubauer a luat o decizie curajoasă care a dus la crearea acestei legende.
Acesta a cerut mecanicilor să razuiască stratul de vopsea albă al caroseriei din aluminiu.
Datorită acestei măsuri neobișnuite, greutatea autovehiculului a scăzut sub limita impusă, iar autovehiculele Mercedes acoperite până atunci cu un strat de vopsea albă aveau acum un aspect spectaculos.
Pilotul Manfred von Brauchitsch a câștigat cursa Eiffel în timp record uimind lumea cu dominația absolută a mașinilor Mercedes iar câțiva ani mai târziu, presa din Germania a denumit monoposturile „die Silberpfeile” – săgețile argintii
Sa nu uitam ca cea mai glorioasa era a lor a fost in culorile alb/rosu.
Au pornit de la portocaliu si au adoptat negru/gri atunci cand au incheiat parteneriatul cu Mercedes. Odata acesta incheiat mi se pare normal sa le lase dreptul celor de la Mercedes sa foloseasca acea culoare, care clar li se cuvine si cu care s-au consacrat in lumea sporturilor cu motor.
Probabil ca aceste lucruri s-au discutat si au fost subiectul unor aprigi negocieri intre cele doua echipe la "divort", anul trecut si de ce nu pe perioada sezonului 2010.
pentru ca erau obligati de sponsorul principal (Mallborro) sa pastreze culorile alb rosu. Ca fapt divers pt unii care nu stiu ce reprezinta acronimul MP4 - xxx -->(Marlboro Project 4)
dupa finalizarea acelui contract semnat prin anii '70 si din momentul in care Mercedes s-a implicat nu numai cu motoare ci si ca actionar al McLaren s-a schimbat culoarea monopostului si da sponsorul West.
M-am exprimat gresit mai sus. Sorry
corect: Marlboro
stiu foarte bine'istoria'culorilor [e care le-a avut Mclaren de-a lungul timpului!
Ferrari a luat un om destul de important de la RBR, ei schimba culoarea.
Nu le-ar strica ceva energizante ca nu degeaba RBR a iesit in fata si cu frana de mana trasa