McLaren anunță schimbări majore pentru monopost: "Vrem să le păstrăm secrete până la lansare"

de Daniel Popescu
Joi, 09.02.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren susține că pregătește schimbări majore pentru monopostul din sezonul 2017, însă evită să le nominaizeze înainte de lansarea programată pentru 24 februarie.

McLaren va prezenta noul monopost în 24 februarie, iar până în prezent există o serie importantă de indicii care arată schimbări importante.

Echipa a confirmat deja că noul monopost va avea numele McLaren MCL32, renunțând astfel la vechiul nume MP4, iar presa internațională anticipează inclusiv o schimbare de culori prin revenirea cel puțin parțială la portocaliu.

Eric Boullier, directorul de curse al echipei, anunță acum că McLaren pregătește o serie de schimbări, însă evită să spună dacă acestea vor fi doar vizuale sau dacă se referă inclusiv la inovații de natură tehnică.

Urmareste Automarket
"Vor exista schimbări și așa ar trebui să fie întotdeauna.
Așa cum știți, un monopost de Formula 1 nu rămâne la fel de la o cursă la alta. De fapt, avem câteva schimbări interesante pentru noul nostru monopost, MCL32, dar vrem să le păstrăm secrete până când le arătăm lumii în 24 februarie"
, spune francezul în cadrul unui interviu acordat site-ul oficial al echipei.

McLaren traversează și o restructurare de natură tehnică. Dave Redding a părăsit postul de manager de echipa pentru a pleca la Williams, iar rolul său va fi preluat de actualul mecanic șef, Paul James.

Via Autosport

Comentarii (29)

  • serban
    Bine ar fi să fie așa, nu sunt fanul lor, dar sunt o echipă prea titrată ca să mai aibă încă un an cum au fost ultimii doi.
    23 1
  • Ca fan McLaren, astept cu nerabdare inceputul de sezon.
    Sper sa fie unul cu rezultate bune, sau cel putin imbucuratoare, dupa o lipsa a acestora de peste 4 ani
    Sa vedem ...
    10 2
  • Team McL
    Toate echipele vin cu schimbari mari ca doar se schimba regulamentul, in 2016 si, mai ales in 2015 echipa a aratat jalnic, au nevoie de un salt uris, nu doar de un pas in directia corecta.
    Pentru spectacol si implicit un sezon bun este nevoie de cat mai multe echipe puternice, nu cred ca-si doreste nimeni defilarea unei singure echipe ca in ultimii ani.
    7 0
  • Au inceput si astia ca si cei de la Ferrari sa trambiteze inainte de inceperea noului sezon, in curs vor fi la fel de patetici.
    Prefer in schimb vorba "taci si faci", exact ca Mercedes si Rbr.
    5 6
  • Chiar as vrea ca McLaren sa aiba rezultate mai bune - umilinta pe care a inghitit-o Alonso nu trebuie sa se repete.
    14 1
  • Mclaren au avut mereu inovatii tehnice in portofoliu. Singura necunoscuta este motorul, daca se va ridica la nivelul motorului Mercedes. Daca da, atunci vom avea o competitie stransa.
    16 2
  • loghin
    McLaren au avut mereu inovatii tehnice, mai ales inovatia "caietul" din 2007, cel mai spectaculoasa dintre ele. Din 2013 a fost cam liniste, poate mai au nevoie de un alt "caiet" pentru 2017!
    2 7
  • Cei de la McLaren nu au asteptari pentru acest sezon, dar sa vedem mai intai testele din Februarie. Mercedes cred c-o sa fie in fata, urmatia de Red Bull si Ferrari. Daca cei de la McLaren si Williams o sa fie acolo, vedem de-alungul sezonului.
    7 0
  • am aflat unul:vor introduce triplaturbina cu gaze care genereaza 2cai putere
    3 7
  • Pai i-au schimbat numele; mai schimba si altceva? :)
    7 4
  • loghina
    As rade tare sa fie in fata figurantilor de la fierari
    8 8
  • loghina
    Dar as rade si mai tare daca figurantii de la fierari ar fi rau in fata celor de la McLaren. Cred ca as plange zilnic!
    6 8
  • mobius
    Nu se poate sti, in conditiile actualului regulament, unde se afla Mercedes sau Ferrari, dar spun ca pentru McLaren ar trebui sa fie anul acesta ( mai ales dupa plecarea lui R.D.), o perioada de gratie, care ar trebui sa-i aduca pe podium. Pe de alta parte Williams, are o echipa tehnica foarte buna dar, sa vedem cum se vor descurca pilotii care pana la proba contrarie nu promit prea multe. Sa fim optimisti, poate ca in sezonul care urmeaza sa inceapa, avand in vedere noul regulament si noua conducere a F1, vom avea mai mult spectacol, sau oricum lucrurile vor fi mai putin predictibile.
    8 5
  • Anonim
    @mobius: Dar ce conteaza pentru tine spectacolul daca nu castiga Alonso? Daca se bat la titlu Hamilton, Vettel si Ricciardo cu ce te incalzeste pe tine ca-i spectacol in F1? Pentru tine conteaza doar daca Alonso castiga nu? Sau numai daca McLaren castiga? Sau care-i varianta care n-o sa fie "aranjamente FIA" in cazul Vettel, sau motoare trisate in cazul "Mercedes"?
    10 7
  • @Anonim
    l-ai 'citit' bine, pentru @mobius e bine si corect doar cand/daca castiga Alonso ... oricum ar castiga ...
    Deci e doar frustrare si ipocrizie
    3 3
  • e mai grav de atat, el chiar crede ca daca nu castiga Alonso automat e ceva ocult la mijloc. Automat regulamentul nu este bun, ca, daca ar fi bun, fabulosul ar castiga. Aici e hiba in rationamentul lui, raporteaza totul la fabulosenia fabulosului in loc sa se indoiasca si de ea asa cum se indoieste de orice altceva.
    3 2
  • Chiar nu inteleg pe cei carre fac misto de Mclaren si care sunt fani Ferrari :) Eu cred ca ei ar trebui sa se intrebe de ce echipa lor care n-a fost in stare nici macar sa-i egaleze pe cei de la Mercedes desi au avut plecat de la acelasi punct cu Mercedes in ceea ce priveste motorul.. Oricum Honda observ ca face progrese cu motorul chiar daca inca nu se bat pentru podium in timp ce Ferrari e in regres..
    2 1
  • Anonim
    McLaren are o echipa tehnica foarte buna comparativ cu Ferrari, sau cel putin asa cred fanii McLaren (care inca nu s-au trezit din betie). Honda este un constructor masiv cumparativ cu Ferrari, si totusi nu au reusit nimic interesant in ultimii doi ani. Plus au fost nevoiti sa copieze ideile celor de la Mercedes pentru ca si-au dat seama ca nu le iese altfel. Si totui McLaren este pe locul 6 in clasament. Nu stiu ce observat unii, dar poate sunt orbi si nu mai vad realitatea, dar McLaren Honda nu se bate pentru victorii si nici macar pentru podium. In timp ce Ferrari sunt acolo, la varf. Si nu au nici director tehnic sau o echipa tehnica cine stie ce. Si nici 1000 de angajati care lucreaza la dezvoltarea motorului.
    2 2
  • Fanii Mclaren nu s-au trezit din betie in timp ce fanii Ferrari inca sub influenta substantelor halucinogene si se cred on a top ...:))
    2 1
  • Anonim
    Daca locul 3 in campionat si multe podiumuri nu conteaza, atunci cei de la McLaren este evident ca nu sunt interesati de asa ceva. Locurile 7-12 sunt cele care conteaza pentru cei de la McLaren, doar fraierii sunt interesati de victorii si podiumuri nu-i asa? Sau poate inginerii McLaren sunt la fel de beti ca fanii?
    1 2
  • Eu_Ferrari
    articol formulat prost

    fiindca se schimba regulamentul toti fac schimbari majore ... ce-i cu voi?
    titlul trebuia sa sune

    "McLaren anunță schimbări majore la infatisarea monopostului"
    2 2
  • Ironia e ca Alonso a castigat pe un regulament tehnic mai prost decat cel de acum. De ce? Pai erau doi producatori de pneuri in F1. Printre inginerii de F1 exista o vorba: "sa dea mniezo sa descopar ceva care sa aduca un spor de performanta echivalent cu sporul ce vine de obicei in cazul pneurilor". Dap, pneurile pot face o diferenta atat de mare incat anihileaza competitia care ar trebui sa existe si intre sasiuri, motoare, etc.
    In 2005 si 2006 Michelin era la inaltime fata de Bridgestone. Inginerii sasiului nu aveau cum sa lupte cu asa ceva. De asta s-a introdus producator de pneuri unic in F1, ca sa lase competitia sa se desfasoare pe celelalte planuri.

    A doua ironie e ca tocmai din cauza pneurilor, Alonso nu poate fi nici macar creditat cu titlul de dezvoltator de monoposturi. Pneurile au facut diferenta in 2006. Iar in 2005 problemele tehnice McLaren l-au ajutat.
    3 2
  • Anonim
    Producatorul de pneuri unic in F1 a fost introdus de Ecclestone, la cerererea echipelor mici care nu isi permitea sa cumpare pneurile mai scumpe folosite de echipe mai bogate. Si odata cu plangerea celor de la McLaren in legatura cu "amortizoarele" folosite de Renault, era evident ca acestea o sa fie banate in sezonul urmator. Prea tarziu pentru ca au pierdut titlul din 2005 si nu l-au castigat nici pe cel din 2006.
    2 4
  • anonime, lasa vrajeala asta. Erau doi producatori de pneuri mari si lati: Bridgestone si Michelin, fiecare servind SI echipe mari SI echipe mici. E doar o inventie de-a ta diferenta semnificativa de pret dintre aceste pneuri. Auzi la el, "echipele mici nu-si permiteau pneuri scumpe". Ori esti in confuzie, ori te prefaci. Costurile au fost reduse (printre alte hotarari luate) impunand o limita la nr de pneuri folosite de un pilot, numarul lor era problema nu marca.
    In rest ramane cum am stabilit, producatorul UNIC de pneuri a fost impus ca sa lase competitia sa aibe loc acolo unde e cazul mai mult. E absurd sa iasa campioana uzina X de masini (sasiu, motor) intr-o competitie decisa de pneuri.
    5 1
  • Anonim
    Vrajeala sau nu asta-i adevarul. Prima chestie care mi se pare comica cand discut despre F1 este cat de putine lucruri stiu cei care posteaza pe aici.

    Dar sa trecem peste asta, idea de baza a fost simpla: Ferrari, McLaren si Renault erau mai smecheri si primeau pneuri mai bune decat restul echipelor. Asta este, ce sa-i faci. Echipele mici s-au ofticat, Ecclestone la fel, si a cerut un singur producator de pneuri. FIA a vrut la fel, nu de alta dar era mai simplu decat un razboi al pneurilor si la finalul lui 2006 Michellin s-a retras pentru ca nu doreau sa concureze singuri. Aberatii gen: sasiu sau altceva, minte-te daca te ajuta la ceva.
    3 6
  • termina ma cu aberatiile
    o dai dintr-o tampenie in alta mai mare
    4 2
  • Eu_Ferrari
    @Anonim

    :))))

    esti foarte comic
    mai mare prostie de atat numai Mircea putea sa zica

    tu ai idee ce reglemetari si verificari sunt impuse de catre FIA si FOM catre producotorul de pneuri
    si ce costuri ar presupune prostia ce ai debitat

    nu ai? ... m-am gandit eu!
    2 2
  • Anonim
    Eu nu cred ca stiti nici macar cat costa un pneu folosit in F1, iar de reglementari si costuri scuze sunteti pe langa. FOM transmite cursele, nu cred ca impune ceva despre costuri. Daca doriti, ma ofer sa va ajut, pot posta aici articole care vor cimenta cele spuse de mine, cu cea mai mare placere. Prefer oricand o discutie cu argumente, in loc de una asa de amorul artei. Evident, alegerea este a fiecaruia, dar eu doresc sa va ajut cu cea mai mare placere.
    2 2
  • Eu_Ferrari
    @Anonim

    Each car’s full race weekend allocation consists of 13 sets of dry-weather tyres, four sets of intermediate tyres and three sets of wet tyres.

    pretul AVG pe bucara pentru toata lumea este cca 650 USD (in cazul in care nu ai stiut!)

    sunt 21 - 22 de cusrse, hai sa luam 21

    21 x 20 x 4 x 650 = 1 092 000 de USD per echipa

    nu se folosesc toate seturile, hai sa zicem ca se folosesc doar cele uscat atunci avem cca 710 000 USD care sunt cca 667 000 eur

    Concluzie

    daca furnizorul de pneuri incaseaza pe sezon de la feicare echipa 667 000 eur (10 echipe 6 670 000 eur) tu chiar crezi ca va furniza pneuri diferite de la o echipa la alta ... ar insemna sa-si minta clientii contractati ... banuiesc ca nu stii ce presupune acest lucru

    se vede nu stii nimc despre mediul de afaceri ...

    maxim ce poti sa ajuti este pe tine insuti prin a te opri de la comentarii si aberatii ...

    P.S.

    Sursele mele sunt cei de la Pirelli fiindca lucram cu ei si suntem invitati la mai multe curse pe an asa ca nu te obosi sa raspunzi cu ceva aberatie noua!

    Cheers!

    Forza Ferrari!
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru