McLaren anticipeaza transferul lui Alonso la Ferrari
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Zvonurile tot mai insistente referitoare la transferul lui Fernando Alonso la Ferrari incepand din sezonul viitor par sa prinda tot mai mult contur, dupa ce informatia a fost dezvaluita in mod direct de Martin Whitmatsh, seful echipei McLaren.
Oficialul britanic a admis ca McLaren asteapta derularea evenimentelor pentru a decide linia de piloti pentru anul viitor, considerand ca piata transferurilor va fi aruncata in aer dupa ce Ferrari va confirma oficial intelegerea cu Alonso.
"In acest moment nu suntem in nicio conversatie cu pilotii si vom vedea in viitor", a declarat Whitmarsh pentru postul britanic de televiziune BBC referindu-se la situatia pilotilor McLaren.
"Cred ca in realitate sunt ceva schimbari probabile cu Alonso la Ferrari. Asta va elibera piata transferurilor; in fiecare an sunt elemente pivotante pe parcursul sezonului care determina ce se intampla pe piata pilotilor. Cred ca stim cu totii ca in acest an mutarea Alonso-Ferrari este decisiva. De asemenea, este evident ca si retragerea BMW are un impact", a adaugat el, referindu-se la disponibilitatea lui Robert Kubica.
Presa internationala speculeaza ca Ferrari va anunta la Marele Premiu al Italiei din 13 septembrie ca Fernando Alonso va fi pilotul Scuderiei incepand din 2010 in locul lui Kimi Raikkonen.
Intrucat finlandezul este sub contract cu Ferrari pana la finalul anului viitor, se vehiculeaza ca Scuderia incearca sa-l convinga sa accepte o plata compensatorie pentru a renunta la actuala intelegere.Via | Autosport
Anul acesta au facut 2 monoposturi si doar al 2-lea a dat satisfactie, primul a fost un mare esec. Evident ca nu vor lucra la al 3-lea ca alte echipe pentru nu se merita. Locul 3 sau fara locul 3 este inca matematic posibil si cu masina actuala. Posibil dar si cat de probabil vedem in noiembrie. Eu cred ca lucreaza la masina de anul viitor care este fundamental diferita de cea de anul acesta si ma refer atat la aerodinamica cat si la rezervor + lipsa Kers-ului. Deci personal m-as bucura sa aud ca lucreaza la masina de anul viitor.
Un fapt bun este ca Luca testeaza masina, deoarece Luca a fost testerul prefera de Schumi chiar daca Irvine era cel care facea testele de motor. La fel a si cu Barri, testerul masiv fiind Luca deoarece in ciuda faptului ca este incet stie sa lucreze foarte bine cu inginerii ceea ce aduce mai multe date utile. La asta ma refeream cand am spus ca nu este chiar asa de rau ca Luca este pilotul actual pentru ca oricum alte solutii mai bune nu aveau.
As vrea eu sa merg la petreceri cu Kimi inclusiv pe centura.
Pentru faptul ca sint fan al lui Kimi, sint suparat pe el, daca imi dati voie, ca nu profita de tot ceea ce ar putea sa-l ajute sa-si desavirseasca forma. Nu simulator, nu teste; petrecerile il deconcentreaza mai ales daca devin prea importante.
Kimi a inceput Kartingul de la 15 ani o virsta la care toti te trimit la plimbare.
A ajuns in Formula 1 dupa doar citeva curse de monopost. Si a intrat in puncte de la prima cursa, fara sa aiba ca Hamilton cea mai buna masina. Vedem astazi piloti de nici 20 de ani care vin in F1 si sint foarte buni, si sint mai tineri decit a fost Kimi la debut. Dar acestia au inceput cu Kartingul inainte sa stie sa mearga .... deci curse si experienta enorma.
Deci Kimi talent pur. Dar daca nu vrea sa scoata totul din el.
Kubica il bate pe Heidfeld, Heidfeld il bate pe Webber, Webber cam la acelasi nivel cu Vettel......
Webber cam la acelasi nivel sau chiar mai jos decit Coulthard, Coulthard o ia rau de la Kimi......
Alonso doar un pic mai bun decit Trulli, Trulli cam la fel ca Ralf, Ralf cam la fel cu Montoya, Montoya o ia rau de la Kimi.......
S-a intimplat in anii precedenti. Acestea sint mici indicii pe care le ia in considerare un constructor cind angajeaza un pilot. Alaturi de multe alte considerente.
Dar ca intotdeauna, ramine de vazut.