McLaren anticipeaza progrese in China

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 09.04.2009
Lewis Hamilton si Martin Whitmarsh sunt increzatori ca McLaren Mercedes va obtine rezultate mai bune in Marele Premiu al Chinei comparativ cu primele doua curse ale sezonului.

McLaren Mercedes a avut un debut modest de sezon, avand un singur punct in clasamentul constructorilor dupa cursele de la Melbourne si Sepang.

Echipa este departe de performantele unor echipe precum Brawn GP, Toyota Racing sau Red Bull Racing, insa Lewis Hamilton este increzator ca McLaren va reusi sa dea primele semne de revenire cu ocazia Marelui Premiu al Chinei din weekendul viitor.

"Sper ca unele update-uri pe care le-am adaugat pe monopostul MP4-24 pentru aceasta cursa vor aduce beneficii: ar fi incurajator daca ne-am putea califica mai sus pe grila de start si daca am lupta constant pentru puncte", a explicat campionul mondial.

La randul sau, seful Martin Whitmarsh este optimist inaintea celei de-a treia curse a noului sezon, considerand ca noile implementari tehnice vor aduce imbunatatiri vizibile in ceea ce priveste performantele de pe circuit. Totusi, oficialul britanic ramane precaut si admite ca nu se asteapta la minuni. "Avem motive sa fim dezamagiti si optimisti in ceea ce priveste performanta noastra in primele doua curse din 2009: dezamagiti pentru ca nu beneficiem de pachetul tehnic corespuinzator pentru a lupta cu liderii, dar optimisti ca rata noastra de progres este suficient de rapida pentru a ne permite sa luptam regulat pentru puncte.

In aceasta cursa vom introduce cateva noi update-uri pentru MP4-24 si, chiar daca nu ne asteptam sa transforme radical potentialul masinii, acestea ar trebui sa ne permita sa ne apropiem de locurile din frunte mai mult decat in primele doua curse".

Ca de obicei, Heikki Kovalainen a evitat sa dea pronosticuri inaintea cursei de la Shanghai, preferand sa descrie principalele caracteristici ale circuitului chinez. "Este dificil sa gasesti setarile ideale din cauza varieratii de viraje: sunt unele in care trebuie sa franezi violent si altele cu o schimbare rapida a directiei care necesita un pachet aerodinamic bun. Exista de asemenea si viraje lente unde aderenta mecanica este importanta. Totul se reduce la un compromis, este o adevarata provocare pentru piloti si ingineri. Dar cel putin putem depasi, in principal in virajele 4, 10 si 13, asa ca sper sa avem parte de actiune in weekend", a precizat pilotul finlandez.

Via | McLaren

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru