McLaren anticipează că va câştiga primele puncte în Spania

de Daniel Popescu
Marti, 21.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren consideră că în Spania va obţine din nou accesul în a doua parte a calificărilor şi că va câştiga primele puncte, pe baza unui spor de viteză pe liniile drepte.

Esential 11 este cel mai bun loc ocupat de McLaren in Marele Premiu al Bahrainului
McLaren are trei săptămâni la dispoziţie pentru a introduce în Marele Premiu al Spaniei o serie de îmbunătăţiri pentru monopostul MP4-30, iar directorul de curse Eric Boullier este încrezător în progresele care pot fi realizate.

Acesta afirmă că McLaren îşi propune să obţină la Barcelona primele puncte din acest sezon, însă consideră că în calificări va ajunge până în a doua parte.

"După ce am terminat pe 11 aproape pe merit, dacă vom avea creşterea de performanţă pe care o promite Honda pentru Barcelona atunci ar fi ideal să nu mai fim depăşiţi cu un tur şi să luptăm pentru puncte. Ritmul nostru din calificări este încă departe de al altora, aşa că obiectivul ar trebui să fie Q2, iar după ce am terminat pe 11 în Bahrain vrem să obţinem puncte", a declarat el.

Obiectivul ar trebui să fie Q2, iar după ce am terminat pe 11 în Bahrain vrem să obţinem puncte.

Eric Boullier
Director curse McLaren
Una dintre principalele slăbiciuni ale motorului Honda rămâne viteză pe liniile drepte, însă Yasuhisa Arai, şeful departamentului de F1 al constructorului japonez, anticipează progrese în această direcţie pentru prima etapă europeană a anului.

"Este evident că există un deficit de performanţă pe liniile drepte şi putem vedea că viteza de top nu este încă acolo, dar vine.

Am făcut ceva progrese în acest weekend, iar ritmul nostru a fost mai bun, aşa că lucrurile stau mai bine decât în cursele precedente", a explicat japonezul.

McLaren a obţinut în Bahrain cel mai bun rezultat din acest sezon prin locul 11 al lui Fernando Alonso, însă Jenson Button nu a putut lua startul în cursă din cauza unor defecţiuni la sistemul de recuperare a energiei.

Via Autosport

Comentarii (20)

  • Spania sau Monaca de fapt!
    4 0
  • In 2016 McLaren campioana mondiala!
    19 14
  • sper sa nu..
    6 17
  • meclaran trebuie sa ramana acolo unde este.. intotdeauna sub ferrari.
    11 21
  • @McLaren_Mircea
    Din 2016 nu , dar din 2022 sigur !!
    10 13
  • Iar incepem. Cum se apropie o cursa cum deja se vad in Q3. Si cum se apropie o cursa ei sunt in puncte.
    Nu ar fi mai simplu sa taci si sa-ti vezi de treaba. Macar sa te concentrezi sa-ti porneasca 2 masini in cursa nu 1.
    10 13
  • @MKS, lol...... cred ca stie mult mai bine decat vei sti tu ce are de facut si ce are de vorbit si intr-un univers democratic tu si ISIS sunteti ultimii in masura sa spuneti cuiva sa taca!
    11 5
  • "To fit a turbo into this space, it appears that Honda has pioneered the use of an axial flow compressor."

    http://www.autosport.com/news/report.php/id/118626
    7 0
  • Da ai dreptate am gresit. Intr-adevar stiu exact ce vorbesc cei de la Mclaren. Au ajuns in Q2 asa cum au spus saptamana trecuta si au terminat in puncte la ultimele doua curse asa cum au spus. Probabil nu am fost eu atent la cursa si punctajele din clasament sunt eronate.
    Imi cer scuze "Sheitan"! Go McLaren!
    5 7
  • Nu stiu de unde nascocirea asta a ta cu punctele, nimeni de la Mclaren n-a vorbit pana acum ca vor termina in puncte, Alonso spunea doar ca spera sa se califice in Q2. Despre puncte nici vorba. Nimeni din echipa. Daca tu esti pacalici nu inseamna ca lumea nu e informata corect.
    9 5
  • F1 Vision
    De fapt cei de la McLaren spun ca isi doresc sa termine in puncte in cursele viitoare, poate chiar in cele din Spania si Monte Carlo, tocmai pentru ca in Bahrain au reusit sa intre in Q2 si sa termine cursa pe locu 11. Ceea ce mi se pare posibil atata timp cat monoposturile motorizate de Renault... au toate sansele sa nu termine cursele.
    10 0
  • @MKS, dude..... N-ai inteles nimic, nici din articol, nici din declaratii, nici din postul meu...... Poate vei reusii dupa ce vei citi mesajul lui Alonso de pe pagina lui de tweeter: https://twitter.com/alo_oficial al doilea nu primul!

    Pana la urma ce au zis au facut..... dupa China au zis ca au impresia ca pot sa ajunga in Q2 si au ajuns....... puncte pot sa fie si 2 nu doar 25 si alea doua pot fi impartite si in doua curse diferite....... Eu unu sunt aproape convins ca vor avea ceva podiumuri pe final de campionat dar .... oricum, mai ii mult pana departe si motoare mai au doar doua disponibile plus asta actual care nu stiu daca poate fi adus la configuratia care o vor folosii la Barcelona(nu stiu ce modifica la el)!
    2 2
  • Alontzo este acolo unde merita ... poate intra in puncte doar daca Button loveste parapetul si opreste vreo 5 piloti ! Din partea mea, sa castige toate cursele pana la final , eu nu-l suport pe ingamfatul de Alontzo ....
    5 5
  • Fratilor va recomand un articol super despre motorul Honda, analiza lui Craig Scarborough.

    https://uk.eurosport.yahoo.com/news/formula-1-hondas-radical-formula-1-engine-105724003--f1.html
    3 2
  • gigi k rai
    mclaren va avea performante cel mai probabil la anu ,pana atunci se vor pregati ,dar sa nu uitam ca si rivalii fac acelasi lucru
    2 1
  • Articolul respecr=tiv a aparut si-n autosport.com ,Mircea..Acolo e si o schita a motorului
    3 0
  • F1 Vision
    @Mclaren_Mircea_1984: Se vede ca nu citesti comentariile altora, Sheitan a postat un link ceva mai interesant decat al tau. Dar, ma indoiesc ca multi pot intelege ce a explicat Scarbs pe acolo. Sper sa faca si o prezentare mai detaliata, aici: https://www.youtube.com/user/peterwindsor/videos.
    4 0
  • http://rutube.ru/video/d1b7371c625e53629231cd6f11478039/

    Merita vazut, in special pe la jumatate cand este depasit de un pilot Ferrari si se vede clar cum sta masina pe viraje avand o trasa mult mai stransa decat Ferariul care ruleaza in fata lui, spre final este depasit si de Hamilton si tot asa in zona virajata masina este capabila sa stea aproape de Hamilton! Deci, daca Honda rezolva problema fiabilitatii motorului......
    2 0
  • F1 Vision
    Conform ultimelor noutati se pare ca motorul Honda nu-i asa de smecher pe cat parea la inceputul sezonului si nu vor putea efectua modificari decat la finalul sezonul (in pauza dintre sezoane). Vor renunta la "axial flow compressor" pentru ca nu are debitul necesar, turbina nu face fata si motorul primeste debitul de aer necesar. Bine ca s-au prins cat de cat repede mai ales ca nu vor putea efectua nici o modificare in timpul sezonului, nu de genul asta.
    1 0
  • F1 Vision, articolul pe care il citezi tu a aparut in Omnicorse: http://www.omnicorse.it/magazine/53297/f1-mclaren-compressore-piccolo-l-honda-non-ricarica

    Omnicorse nu imi pare o sursa credibila deoarece si sezonul trecut au avut tot felul de inventii si avioane despre massina Ferrari dar si despre altii! Oricum este interesant cum stie o publicatie, obscura, din Italia ce se intampla in Anglia si mai ales in Japonia (unde secretomania este la ea acasa)!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru