Acesta afirmă că McLaren îşi propune să obţină la Barcelona primele puncte din acest sezon, însă consideră că în calificări va ajunge până în a doua parte.
"După ce am terminat pe 11 aproape pe merit, dacă vom avea creşterea de performanţă pe care o promite Honda pentru Barcelona atunci ar fi ideal să nu mai fim depăşiţi cu un tur şi să luptăm pentru puncte. Ritmul nostru din calificări este încă departe de al altora, aşa că obiectivul ar trebui să fie Q2, iar după ce am terminat pe 11 în Bahrain vrem să obţinem puncte", a declarat el.
Una dintre principalele slăbiciuni ale motorului Honda rămâne viteză pe liniile drepte, însă Yasuhisa Arai, şeful departamentului de F1 al constructorului japonez, anticipează progrese în această direcţie pentru prima etapă europeană a anului."Este evident că există un deficit de performanţă pe liniile drepte şi putem vedea că viteza de top nu este încă acolo, dar vine.
Am făcut ceva progrese în acest weekend, iar ritmul nostru a fost mai bun, aşa că lucrurile stau mai bine decât în cursele precedente", a explicat japonezul.McLaren a obţinut în Bahrain cel mai bun rezultat din acest sezon prin locul 11 al lui Fernando Alonso, însă Jenson Button nu a putut lua startul în cursă din cauza unor defecţiuni la sistemul de recuperare a energiei.
Via Autosport
Nu ar fi mai simplu sa taci si sa-ti vezi de treaba. Macar sa te concentrezi sa-ti porneasca 2 masini in cursa nu 1.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/118626
Imi cer scuze "Sheitan"! Go McLaren!
Pana la urma ce au zis au facut..... dupa China au zis ca au impresia ca pot sa ajunga in Q2 si au ajuns....... puncte pot sa fie si 2 nu doar 25 si alea doua pot fi impartite si in doua curse diferite....... Eu unu sunt aproape convins ca vor avea ceva podiumuri pe final de campionat dar .... oricum, mai ii mult pana departe si motoare mai au doar doua disponibile plus asta actual care nu stiu daca poate fi adus la configuratia care o vor folosii la Barcelona(nu stiu ce modifica la el)!
https://uk.eurosport.yahoo.com/news/formula-1-hondas-radical-formula-1-engine-105724003--f1.html
Merita vazut, in special pe la jumatate cand este depasit de un pilot Ferrari si se vede clar cum sta masina pe viraje avand o trasa mult mai stransa decat Ferariul care ruleaza in fata lui, spre final este depasit si de Hamilton si tot asa in zona virajata masina este capabila sa stea aproape de Hamilton! Deci, daca Honda rezolva problema fiabilitatii motorului......
Omnicorse nu imi pare o sursa credibila deoarece si sezonul trecut au avut tot felul de inventii si avioane despre massina Ferrari dar si despre altii! Oricum este interesant cum stie o publicatie, obscura, din Italia ce se intampla in Anglia si mai ales in Japonia (unde secretomania este la ea acasa)!