Sergio Perez a suferit două pene la cauciucul stânga-spate în antrenamente şi cursă, însă directorul sportiv Sam Michael susţine că McLaren a respectat toate recomandările Pirelli, inclusiv cele care se referă la presiune şi poziţionarea corespunzătoare a acestora pe monopost.
"Tot ce pot să spun din partea McLaren este că McLaren a utilizat în mod corect pneurile de pe monoposturile de la Silverstone, inclusiv pneurile care au avut pene. Pneurile au avut presiunile specificate de Pirelli şi în niciun moment nu am ieşit din limitele stabilite de Pirelli. Dacă au existat echipe care au lucrat în afara limitelor, depinde de Pirelli să se asigure că toată lumea face acelaşi lucru", a declarat australianul pentru SkySports.
Cu toate acestea, o fotografie realizată la Silverstone demonstrează că McLaren nu a respectat toate cerinţele Pirelli nici măcar pe monopostul lui Perez: pneul faţă-dreapta a fost montat pe partea stângă a monopostului.Chiar dacă nu este vorba despre pneul stânga-spate care a cauzat cele mai multe probleme, fotografia reprezintă o dovadă că nici McLaren nu a respectat recomandările Pirelli, chiar dacă cele două pneuri de pe puntea faţă sunt simetrice.
Via SkySports
In poza aceea vad pneul dreapta fata al monopostului, si vad o inscriptie R + un cod de bare. R nu vine de la Right ???
2. In toate pozele masinii "Vodafone" este scris cu partea de sus a literelor in partea stanga a masinii.
3. Nasul masinii, cu curba de coborare a lui este prezentat in imagine in partea stanga.
4. Daca "R" de pe cauciuc semnifica Right, atunci mecanicii l-au montat gresit.
Pe cauciucuri, langa codul de bare sunt trecute fie initiala "R" fie initiala "L".
Nu poate fi "R-rear" si "L-front".
Cu tot respectul, daca dai un mirror la poza sigur nu vei mai putea citi "Vodafone".
Imi cer scuze tuturor pt neatentia de care am dat dovada. Promit ca pe viitor sa fiu mai atent inainte de a posta vreun comentariu.
N-ai fost atent la o poza postata pe un site pe care se discuta - asta nu e o greseala grava.
In schimb ce au facut mecanicii se poate dovedi in final a fi o greseala grava. Daca ce au facut pe trenul de rulare fata, au facut si pe spate se poate sa fi gresit flagrant si Pirelli sa se disculpe. Mai ales ca am inteles ca pneurile spate sunt asimetrice.