Cele două componente au ajuns la timp, însă echipa a decis ulterior să nu le mai monteze pe monoposturile lui Jenson Button şi Sergio Perez de teamă că acestea nu respectă regulamentul tehnic în privinţa flexibilităţii. Echipa a testat aripile la sediul de la Woking, însă nu a mai avut timp să ceară o inspecţie a FIA înainte de ultima sesiune de antrenamente şi nu a vrut să rişte o descalificare.
"A fost foarte strâns. Nu am fost capabili să fim încrezători că aripile sunt regulamentare şi am luat decizia că nu ar trebui să le folosim dacă nu suntem încrezători în legalitatea lor", a declarat şeful Martin Whitmarsh.
Controversa din acest weekend este doar ultima dintr-un lung şir de probleme avute de McLaren în acest sezon, după ce decizia de a schimba radical monopostul comparativ cu sezonul precedent nu s-a dovedit una inspirată.Presa internaţională susţine că fondul de investiţii Mumtalakat Holding Company din Bahrain, care deţine 50% din acţiunile McLaren, l-ar putea concedia pe Whitmarsh în urma rezultatelor modeste de la preluarea echipei în 2009, însă britanicul a exclus această posibilitate.
"Din câte ştiu, nu cred că la nivelul consiliului de administraţie se ia în considerare (n.r - o astfel de soluţie).
Cred în echipă şi cred că vom trece peste asta, aşa că răspunsul este nu, nu iau în considerare altceva decât să duc această echipă acolo unde merită să fie", a adăugat el.
Comentarii (2)