Honda, furnizorul de motoare al echipei, a reuşit în cele din urmă să identifice cauzele defecţiunilor, astfel că McLaren a început deja să aplice un proces de remediere la fabrica de la Woking.
Potrivit directorului de curse Eric Boullier, McLaren a identificat de asemenea şi o serie de alte defecţiuni tehncie care au împiedicat echipa să realizeze programul obişnuit de teste.
"Au muncit din greu timp de o săptămână, au găsit totul şi un plan de recuperare este în curs de implementare. Nu a fost singura problemă. Au fost probleme hardware care a generat un cod software greşit, aşa că în primul rând a trebuit să ne dăm seama ce este greşit la hardware pentru a remedia problema software.
O parte din problemă a fost deja rezolvată şi mai avem câteva teste de validat pe bancul de probe", a explicat el.Via Autosport
Evident ca au identificat. De aceea sunt Mclaren.
Este vorba despre ce vrea Alonso de la o masina, ce vrea Button, ce stiluri au cand masina nu este bine balansata, sau din contra cand este foarte buna. Este practic o istorie a plusurilor si a minusurilor celor 2 de-a lungul carierei lor, unul din cele mai bune articole de acest gen pe care le-am citit de-a lungul anilor. Pronosticul este cel putin surpinzator. Enjoy.
http://www.motorsportmagazine.com/f1/button-and-alonso-at-mclaren/
Ciudat este ca toate articolele care spun ceva bine de McLaren sunt "articole superbe", cele care spun realitatea despre ce se intampla al McLaren, si nu sunt neaparat de bine, sunt rele, in timp ce articolele care spun de bine despre Ferrari si Red Bull sau alte echipe sunt minciuni, va dati seama in ce realitate traiesc unii? Cata ignoranta ii bucura pe unii lol!
Eh ce sa-i faci, stie si el ce-a vazut cand a vizitat fabrica McLaren, frica, panica, faptul ca au avut cea mai buna masina inainte de teste si dupa aia s-a ales praful... Dennis nu mai este ce-a fast acum 10 ani, Boullier nu-i cine stie, cum dracu sa speri ca miraculos restul vor sta pe loc sa te lase pe tine sa dezvolti o masina decenta?
Sursa: http://www.autosport.com/news/report.php/id/117131
(despre gagici)
Sunt zvonuri ca si nevasta lui Boullier ar fi fost fotografiata pe iahtul lui Alonso. Si fara Eric sau copii. Poate prin mailurile acelea, de bine sau de rau, Eric incerca sa isi recupereze familia :)))))
Sursa de twitter: https://twitter.com/McLarenF1/status/543479279938727936
McLarenVerified account
@McLarenF1
Good news: the McLaren-Honda MP4-30 has passed all its @FIA chassis crash tests.
The kids are just joking :)
sa va traduc din articol. Daca masina va fi prost balansata cica Alonso ar avea un avantaj pentru ca reuseste sa faca spatele stabil din franare. Button, ca si Raikkonen va avea probleme. Daca insa masina va fi bine balansata, Button va avea ce asteapta de la masina si va putea sa se impuna prin stilul sau mai fin, stil "ca la carte".
Alonso e bun in situatii de criza. Poate aduce o masina de locul 9 mult mai in fata pe locul 4. Daca insa masina e bine balansata, Alonso este de batut de un coechipier ca Button, Raikkonen sau Vettel care pot sa forteze avand masina care le convine.
Concluzia:
1) a fost deci in avantajul lui Alonso pana la urma sa nu aibe Ferrari masina calumea, altfel era batut de Raikkonen si/sau Massa
2) campionatele le castigi cand ai o masina buna nu in situatii de criza. Alonso nu e facut sa castige la pas un campionat cu o masina buna, sunt altii pentru asa ceva. McLaren are cate un pilot potrivit pentru fiecare situatie. Nu te incalzeste prea mult sa iei locul 4 cu o masina de locul 9, dar nu ai vrea sa ratezi un campionat avand o masina buna.
We can have a few moments of joking right here :)
In general e vorba de ce le spun eu mereu, o masina poate sa fie potrivita pe stilul unuia si dezastruoasa pentru altul. Masina bine balansata pentru unul este naspa pentru altul si invers. Si setarile nu pot corecta totul. Nici macar nu este vorba de a construi o masina pentru un anumit pilot cat e vorba de nimereala - pur si simplu ce le-a reusit inginerilor e mai bun pentru unul din piloti.
Sunt si situatii in care masina sa convina ambilor, cum a fost la Mercedes anul acesta cred.
In incheiere, puteti sa spuneti ca e irelevant, dar in simracing sunt masini cu care mi se pare imposibil de fortat si/sau de corectat din setari si sunt invins de altii pe care ii bat pe masini care nu le convine lor iar mie mi se par minunate.
Cu motocicleta cu care Stoner lupta pentru titlu, Melandri se zbatea cu timpi mediocri. Acelasi Melandri capabil sa lupte pentru titlu cu motocicleta convenabila. Sa fi fost aia diferenta reala intre Stoner si Melandri? Eu nu cred.
Pur si simplu, s-a luat curentul iar la revenirea lui a sarit valva de siguranta de la conducta gaz iar cazanul nu avea cu ce sa functioneze. Desteapta "scula". Prost manual de depanare.
Honda & McLaren vor mai avea astfel de probleme. Dar important e sa aiba o baza solida de pe care sa inceapa contructia si ingineri care sa poata remedia rapid orice defect.
In locul lui McLaren la primele teste as merge cu doua monoposturi. Daca unul da chix il scot pe celalalt pe circuit.
E nevoie de cel putin doua echipe cu monoposturi apropiate.
Poate fi McLaren a doua echipa. De restul echipelor am mari dubii avand in vedere limitarile la dezvoltare care exsita.
https://www.youtube.com/watch?v=TahFeqo1iiU