McLaren a identificat cauza defecţiunilor electrice din testele de la Abu Dhabi

de Daniel Popescu
Vineri, 12.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren a iniţiat un proces de remediere a defecţiunilor electrice suferite în testele din Abu Dhabi, după ce a identificat cauzele acestora.

Au fost probleme hardware care a generat un cod software greşit, aşa că în primul rând a trebuit să ne dăm seama ce este greşit la hardware pentru a remedia problema software.

Eric Boullier
Director de curse McLaren
McLaren a efectuat doar şase tururi în sesiunea de teste de la Abu Dhabi de după finalul sezonului, dintre care niciunul cronometrat, în urma unor defecţiuni la sistemul electric.

Honda, furnizorul de motoare al echipei, a reuşit în cele din urmă să identifice cauzele defecţiunilor, astfel că McLaren a început deja să aplice un proces de remediere la fabrica de la Woking.

Potrivit directorului de curse Eric Boullier, McLaren a identificat de asemenea şi o serie de alte defecţiuni tehncie care au împiedicat echipa să realizeze programul obişnuit de teste.

"Au muncit din greu timp de o săptămână, au găsit totul şi un plan de recuperare este în curs de implementare. Nu a fost singura problemă. Au fost probleme hardware care a generat un cod software greşit, aşa că în primul rând a trebuit să ne dăm seama ce este greşit la hardware pentru a remedia problema software.

O parte din problemă a fost deja rezolvată şi mai avem câteva teste de validat pe bancul de probe", a explicat el.

Via Autosport

Comentarii (27)

  • masina e programata sa nu castige curse in 2015
    15 20
  • We are building an empire...

    Evident ca au identificat. De aceea sunt Mclaren.
    15 27
  • Recomand un articol superb tuturor iubitorilor F1 interesati de stiluri de pilotaj vs caracteristici specifice ale masinii si nu doar fanilor Mclaren.
    Este vorba despre ce vrea Alonso de la o masina, ce vrea Button, ce stiluri au cand masina nu este bine balansata, sau din contra cand este foarte buna. Este practic o istorie a plusurilor si a minusurilor celor 2 de-a lungul carierei lor, unul din cele mai bune articole de acest gen pe care le-am citit de-a lungul anilor. Pronosticul este cel putin surpinzator. Enjoy.

    http://www.motorsportmagazine.com/f1/button-and-alonso-at-mclaren/
    13 13
  • Au fost si alte articole in trecut despre Alonso si stilul lui de pilotaz dar nu a fost "superb" pentru ca Alonso pilota pentru alte echipe. Au fost articole foarte bune si despre alti piloti dar deh nu erau "superbe" lol.

    Ciudat este ca toate articolele care spun ceva bine de McLaren sunt "articole superbe", cele care spun realitatea despre ce se intampla al McLaren, si nu sunt neaparat de bine, sunt rele, in timp ce articolele care spun de bine despre Ferrari si Red Bull sau alte echipe sunt minciuni, va dati seama in ce realitate traiesc unii? Cata ignoranta ii bucura pe unii lol!
    18 7
  • Sunt cam trist ca le-a luat asa de mult sa descopere niste probleme care nici nu trebuiau sa existe de la bun inceput. Daca erau niste amatori ca aia de la Ferrari inteleg, dar astia cica au cea ma buna echipa tehnica. Alonso a inceput deja sa caute scuze, cum ca masina prea are cum sa fie cine stie, motorul nu-i nici el cine stie, zici ca a luat scuzele de la Ferrari si le-a modificat pentru McLaren.

    Eh ce sa-i faci, stie si el ce-a vazut cand a vizitat fabrica McLaren, frica, panica, faptul ca au avut cea mai buna masina inainte de teste si dupa aia s-a ales praful... Dennis nu mai este ce-a fast acum 10 ani, Boullier nu-i cine stie, cum dracu sa speri ca miraculos restul vor sta pe loc sa te lase pe tine sa dezvolti o masina decenta?
    7 16
  • lol...... Grow up kids!
    7 1
  • Alonso pune deja o presiune pozitiva imensa pe Mclaren. Boullier a marturisit ca Alonso il bombardeaza cu emailuri deja zilnic :))))

    Sursa: http://www.autosport.com/news/report.php/id/117131
    9 17
  • ctlnmihai
    ,,Mclaren MP-30 has passed all of the required FIA crash tests'' o știre de pe Mclaren Tweeter
    0 0
  • peres mircea
    Cat de inteligent crezi ca esti mirshea,daca ti vede lumea poza de la profilul de facebook rade pana in ianuarie de tine,adevarula ca ai inceput sa l saruti timid pe alonso putin la obrajor putin intre falcute si devii frate cu ferr1
    0 0
  • @Mircea Degeaba dacă în mailurile alea vorbesc despre gagici :))
    12 2
  • A: hai mai Boulllie(r), nu mai pleaca odata rusoaica de la tine? Am pierdut cheia de la intrare si stau si butonez ca prostu mail-uri in parcare

    (despre gagici)
    4 5
  • Mclaren F1
    Boullier a fost managerul de succes al Lotus. Aavand in vedere prezenta ca e de un an la Mclaren, ma astept ca efectele managementului sau sa se vada foarte bine incepand cu 2015. Parca totusi e mai credibil decat un vanzator de tigari.
    1 0
  • http://www.autosport.com/news/report.php/id/117133
    0 0
  • @ferr1 si @ .

    Sunt zvonuri ca si nevasta lui Boullier ar fi fost fotografiata pe iahtul lui Alonso. Si fara Eric sau copii. Poate prin mailurile acelea, de bine sau de rau, Eric incerca sa isi recupereze familia :)))))
    4 10
  • Kids can we talk about F1, dating sites are elsewhere!
    6 0
  • Mclaren a trecut testele de siguranta cerute de FIA (crash-testul) pentru monopostul de anul viitor. In articolul de mai jos, gasiti si fragmentul din pagina oficiala de twitter al echipei unde anunta acest lucru, deoarece pe site-ul oficial nu a aparut. A fost publicata informatia doar pe pagina oficiala de twitter.
    Sursa de twitter: https://twitter.com/McLarenF1/status/543479279938727936
    McLarenVerified account
    ‏@McLarenF1
    Good news: the McLaren-Honda MP4-30 has passed all its @FIA chassis crash tests.
    6 6
  • @ARS

    The kids are just joking :)
    3 9
  • It is ARM and joking site are far from here!
    2 2
  • boss Gor
    http://www.motorsportmagazine.com/f1/button-and-alonso-at-mclaren/

    sa va traduc din articol. Daca masina va fi prost balansata cica Alonso ar avea un avantaj pentru ca reuseste sa faca spatele stabil din franare. Button, ca si Raikkonen va avea probleme. Daca insa masina va fi bine balansata, Button va avea ce asteapta de la masina si va putea sa se impuna prin stilul sau mai fin, stil "ca la carte".

    Alonso e bun in situatii de criza. Poate aduce o masina de locul 9 mult mai in fata pe locul 4. Daca insa masina e bine balansata, Alonso este de batut de un coechipier ca Button, Raikkonen sau Vettel care pot sa forteze avand masina care le convine.

    Concluzia:
    1) a fost deci in avantajul lui Alonso pana la urma sa nu aibe Ferrari masina calumea, altfel era batut de Raikkonen si/sau Massa
    2) campionatele le castigi cand ai o masina buna nu in situatii de criza. Alonso nu e facut sa castige la pas un campionat cu o masina buna, sunt altii pentru asa ceva. McLaren are cate un pilot potrivit pentru fiecare situatie. Nu te incalzeste prea mult sa iei locul 4 cu o masina de locul 9, dar nu ai vrea sa ratezi un campionat avand o masina buna.
    5 9
  • @ARM

    We can have a few moments of joking right here :)
    3 10
  • GrosJan
    boss Gor, am citit si eu articolul ala, a mai fost unul asemanator prin primavara referitor la kimi, vettel, brake by wire si motorul turbo din F1.

    In general e vorba de ce le spun eu mereu, o masina poate sa fie potrivita pe stilul unuia si dezastruoasa pentru altul. Masina bine balansata pentru unul este naspa pentru altul si invers. Si setarile nu pot corecta totul. Nici macar nu este vorba de a construi o masina pentru un anumit pilot cat e vorba de nimereala - pur si simplu ce le-a reusit inginerilor e mai bun pentru unul din piloti.
    Sunt si situatii in care masina sa convina ambilor, cum a fost la Mercedes anul acesta cred.
    In incheiere, puteti sa spuneti ca e irelevant, dar in simracing sunt masini cu care mi se pare imposibil de fortat si/sau de corectat din setari si sunt invins de altii pe care ii bat pe masini care nu le convine lor iar mie mi se par minunate.
    6 0
  • GrosJan
    si va mai amintiti prin 2005, masina cu care Kimi rupea concurenta (cand termina cursa, in general), Montoya facea piruete pe circuit.
    Cu motocicleta cu care Stoner lupta pentru titlu, Melandri se zbatea cu timpi mediocri. Acelasi Melandri capabil sa lupte pentru titlu cu motocicleta convenabila. Sa fi fost aia diferenta reala intre Stoner si Melandri? Eu nu cred.
    9 0
  • daniel
    Asta cu coduri de eroare false mi s-a intimplat si mie. Desigur nu cu masina de curse, ca nu am asa ceva, ci cu cazanul pe gaz. Destept cazan. Iti afiseaza cand ceva nu e in ordine printr-un cod de eroare si tu poti sa rezolvi problema. Mda, doar ca acel cod pe care mi l-a dat nu era in manualul de utilizare. Nici cei de la reprezentanta nu stiau ce e acel cod. Ce era? Lipsa alimentare gaz :)).
    Pur si simplu, s-a luat curentul iar la revenirea lui a sarit valva de siguranta de la conducta gaz iar cazanul nu avea cu ce sa functioneze. Desteapta "scula". Prost manual de depanare.
    Honda & McLaren vor mai avea astfel de probleme. Dar important e sa aiba o baza solida de pe care sa inceapa contructia si ingineri care sa poata remedia rapid orice defect.
    In locul lui McLaren la primele teste as merge cu doua monoposturi. Daca unul da chix il scot pe celalalt pe circuit.
    E nevoie de cel putin doua echipe cu monoposturi apropiate.
    Poate fi McLaren a doua echipa. De restul echipelor am mari dubii avand in vedere limitarile la dezvoltare care exsita.
    2 0
  • apropo de rusoaice

    https://www.youtube.com/watch?v=TahFeqo1iiU
    3 3
  • unicul
    eu stiam de mult: rasufla motorul ...pierdea abur mult
    1 5
  • @boss Gor
    E stupid sa spui ca Alonso cu o masina prost balansata ii bate pe aia care performeaza DOAR cu masini balansate! Ti-ai imaginat pt o secunda ce ar face Alonso cu o masina balansata? Cum poti sa spui ca un pilot stie sa piloteze doar masini proaste! Siu sa mai si crezi! Asta chiar e o culme a...prostiei. O scuza mai prosteaza pentru cei care pierd in fata lui Alonso pe aceleasi masini nu cred ca se putea gasi :)))))
    3 0
  • carcasa
    pierdea abur pe la chiuloasa...nu se pricepe nimeni de aici la motoarele nipone :)
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru