Marele Premiu de Formula 1 al Principatului Monaco a avut dintotdeauna farmecul său. Fiecare pilot își dorește o victorie aici, dar nici unul mai tare decât monegascul Charles Leclerc. Din păcate, pilotul celor de la Ferrari nu a avut nici de această dată noroc.
ÎNCĂ UN GHINION PENTRU LECLERC
Drama a început la finalul ultimei sesiuni de calificări atunci când Leclerc s-a oprit în parapet. Chiar și așa, monegascul trebuia să pornească în cursă din pole position, dar o defecțiune apărută în turele de încălzire i-a obligat pe italienii de la Scuderia Ferrari să retragă monopostul cu numărul 16.
În consecință, Max Verstappen a pornit din fruntea plutonului și a reușit să îl blocheze cu succes pe Valtteri Bottas înainte de primul viraj. Carlos Sainz, singurul pilot Ferrari, a pornit de pe poziția a treia și a reușit să o păstreze în fața fostului său coechipier, Lando Norris.
După o sesiune de calificări dezastruoasă, Lewis Hamilton a ocupat doar poziția a șaptea la start.
Ceva mai în spate, George Russel a pierdut poziția în favoarea lui Fernando Alonso, iar Mick Schumacher a trecut de colegul său de echipă, rusul Nikita Mazepin, în celebrul ac de păr de la Monaco (cel mai lent viraj din calendarul F1).Daniel Ricciardo a avut din nou un weekend greu, fiind depășit de Lance Stroll și Kimi Raikkonen.
În turul 25, Max Verstappen era deja la peste 4 secunde în fața unui Valtteri Bottas care se lupta să țină monopostul pe circuit din cauza pneurilor soft uzate. Patru tururi mai târziu, Lewis Hamilton a fost primul pilot de pe circuit care a intrat la boxe, ieșind pe pneuri hard.
FINAL DE CURSĂ PENTRU BOTTAS
Cursa avea să ia sfârșit pentru Bottas un tur mai târziu. Finlandezul a intrat la boxe, dar mecanicii nu au putut desface roata dreapta-față. Echipa nu a avut încotro și a retras monopostul finlandezului din cursă.
Lewis Hamilton începea să devină din ce în ce mai nervos, mai ales după ce Sebastian Vettel, Pierre Gasly și Sergio Perez au câștigat poziții în urma oprii la boxe.
Cel mai câștigat a fost Perez, care a "sărit" patru poziții, de pe 8 pe 4.Cu 10 tururi înainte de finalul cursei, pilotul mexican a început să se apropie tot mai mult de Lando Norris. Tot acum, Carlos Sainz a fost încurajat de echipă să pornească în urmărirea lui Max Verstappen. Fără succes, însă.
VERSTAPPEN, PRIMA VICTORIE LA MONACO
La finalul celor 78 de tururi, Max Verstappen și-a trecut în palmares prima victorie pe circuitul stradal de la Monte Carlo și a preluat, de asemenea, conducerea în clasamentul piloților.
Locul secund a fost ocupat de Carlos Sainz, iar Lando Norris a terminat pe poziția a treia. Topul 10 a fost completat, pe rând, de Sergio Perez, Sebastian Vettel, Pierre Gasly, Lewis Hamilton, Lance Stroll, Esteban Ocon și Antonio Giovinazzi.
Vettel scrie istoria Aston Martin in Marele Circ, un colosal loc cinci dupa o consistenta a pilotajului aflata, pe tot parcursul celor 78 de tururi, la cote similare supranaturalului si musai ca accesibila doar acelora care si-au permis ca la varsta de 26 de ani sa posede patru titluri mondiale in F1...
..inca un amanunt cat se poate de predictibil dupa feerica reprezentatie a germanului pe cel mai exigent traseu din calendarul competitional...
Sebastian Vettel-Driver of the Day Monaco2021
Vettel for president !!!
Bravo dom' Costele, nici macar pe vremea impuscatului nu se ridicau atatea osanale ! Da' de fapt ce-a facut Vettelica asa deosebit ? Ca nu am vazut cursa ! A castigat cu doua-trei ture avans, a coborat recordul pe tur la jumatate, sau ce ? Lumineaza-ma te rog !
accepti sau n-accepti,
este cel mai important rezultat obtinut de Aston in F1!
...Roy Salvadori laudandu-se cu doua clasari pe locul 6 in 1959!
Dom' DAV,
sa-ti permiti sa apari in 2021 cu un monopost "reesapat" la cote tangente doar submediocritatii (W10 -2019) tocmai pe itinerariul care reprezinta Perla Coroanei Marelui Circ si sa izbutesti sa obtii o clasare superioara multor monoposturi apartinand echipelor de uzina, denota doar vasta competenta profesionala pe care o detine Sebastian Vettel, acele incontestabile calitati de a face uitate multiplele carente cronice ale AMR21...
Dom' DAV,
crede-ma pe cuvant, inca detin proprietatea termenilor iar presupusul subiectivism mi-am propus sa-l trec in plan secund de aceasta data...
Sebastian Vettel este un colos al F1 iar palierul pilotajului cvadruplului campion german in grand-prix-ul de ieri, sideral !!!
Nea Binotto a declarat ca,cutia a reiesit ok la inspecitie si ca, si daca ar fi schimbat cutiaproblema ramanea, pentru ca driveshaftul stanga spate nu s-ar fi schimbat.
Pentru menținerea suspansului în privinţa câștigătorului de anul acesta (Ham sau Max) e cel mai bine cum s-a terminat cursa. E de urmărit cum vor dezvolta cei doi constructori maşina. Cu toate că MB a părut superioară iată că în acest moment clasamentul este altul. Poate că această cursă a fost cel mai important moment psihologic al campionatului (personal asa sper)
chiar si un discutabil dublu castigator de GP precum micu' print n-ar trebui sa aiba probleme cu virajele tocmai in propriul sau living-room, e pan' la urma nepieritoarea arma letala a doi imbecili confirmati (Binotto&Elkann) si musai ca eternul colac de salvare pentru Maranello...
convingerea mea este ca, din cauza -da, da, din cauza- unei conjucturi extrem de favorabile pentru monopostul14 pe final de Q3, micu' print a tinut mortis sa arate ca, la o adica, poa' sa-l inlocuiasca cu succes pe Remy Julienne...
...iar lacomia cu iz pestilential a monegascului de sambata dupa-amiaza a fost rasplatita cu varf si indesat in ziua urmatoare!
Vettel?!
am spus ca tre' sa i se acorde 4-5 curse, timp necesar pentru identificarea catorva atuuri & compatibilitati actualei sale partenere si, iata, chiar nu m-am inselat deloc!
Sebastian si AMR21 incep sa se identifice ca unul dintre cele mai agreabile cupluri pe circuitele din lumea-ntreaga!
toata lumea tre' sa aiba acces la dovada clara a fatarniciei lighioanei de la Benz AMG Petronas...
...declara inainte de cursa ca vrea sa fie cel mai bun coechipier pentru Bottas, sa-si ajute colegul de echipa sa castige cursa, afirma ca-si doreste sa faca parte din izbanda finlandezului la Monaco!
https://youtu.be/lSt61R8xrBI?t=1342
..doar ca *strategii* Benz AMG n-au dat gres cu Bottas nici de aceasta data...
hai c-am auzit-o si p-asta...
oare cum ar trebui sa procedez dupa recomandarea ta?
...sa-mi prezint mii de scuze fiindca posed atentie distributiva?!
Nea Gica, imi lasi impresia ca adevaru' iti produce indispozitie!
Un exercițiu de imaginație: dacă piloții de la MB ar fi Max V. și L. Hamilton, cate curse într-un an ar câștiga cei doi?!?
Nu am cuvinte.
asa este, Aston&Vettel au nevoie de confirmarea acestei remarcabile clasari si-n alte curse, doar ca, din cauze evidente, a decalajului major al materialului de concurs, e si posibil si foarte probabil ca acest loc 5 obtinut de Vettel sa ramana cel mai important rezultat obtinut de Aston in acest sezon, sunt facil de identificat macar patru echipe considerabil superioare celor din Gaydon...
...sa speram, pentru binele Aston in F1, ca nu-i nevoie sa asteptam inca sase decenii pentru ca exceptionalul rezultat al lui Sebastian in Principat sa fie trecut in plan secund...:-))
2012: după ce a fost bătut de Button într-o cursă, a postat telemetria echipei pe Twitter. Aceste informații sunt păstrate puternic ca un secret, dar le-a dat în timp ce vedea roșu în fața ochilor.
2016: Și-a pierdut cumpătul și a spus că propria sa echipă îl sabotează cumva... „doar motoarele mele au probleme”, apoi a făcut comentariul infam „îl veți citi în cartea mea, peste 10 ani”.
Dacă nu am mai auzit vreuna dintre teoriile sale despre conspirație recent, se datorează faptului că Bottas nu este nici pe departe în ritmul său, așa că este "fericit" și echipa este fericită și pentru că Bottas, deși nu este un superstar, poate să ajungă pe locul doi sau să câștige victoria când lucrurile nu merg bine pentru Hamilton.
Acum, când o echipă îi provoacă cu adevărat după 2 ani ușori (2019 și 2020), se pare că el a revenit la vechile sale moduri de "a arunca echipa sub autobuz" în mod public.
https://youtu.be/hZDQXOLkKNs
asta face sa solidifice si mai mult *strania* pasivitate a celor de la Ferrari in a nu-si asuma vreun risc in pierderea fortuitului pole-position....
o extrem de cuprinzatoare & competenta demonstratie de pilotaj realizata de Vettel si pe asfaltul azer...
Forza Sebastian!
Acum vine ca un mielusel si declara ca isi cere scuze fata de echipa ca pana la urma si el este un factor decizional pentru strategie. Un parvenit, ce sa zic, obtii titluri mondiale datorita echipei, gresesc si ei din cand in cand(foarte rar) ca deh sunt oameni si gata totul e innaceptabil pentru print.
Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps
1 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’43.184 19
2 16 Charles Leclerc Ferrari 1’43.227 0.043 20
3 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’43.521 0.337 20
4 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’43.630 0.446 17
5 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’43.732 0.548 24
6 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’43.757 0.573 23
7 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’43.893 0.709 19
8 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’43.996 0.812 20
9 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’44.891 1.707 20
10 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’44.943 1.759 18
11 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 1’45.084 1.900 24
12 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 1’45.092 1.908 20
13 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’45.234 2.050 22
14 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’45.384 2.200 25
15 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’45.415 2.231 23
16 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’45.446 2.262 23
17 63 George Russell Williams-Mercedes 1’45.452 2.268 23
18 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’45.774 2.590 21
19 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’46.899 3.715 20
20 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’46.945 3.761 18
Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps
1 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’42.115 21
2 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’42.216 0.101 22
3 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’42.243 0.128 24
4 16 Charles Leclerc Ferrari 1’42.436 0.321 22
5 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’42.534 0.419 26
6 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 1’42.693 0.578 24
7 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 1’42.941 0.826 25
8 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’43.018 0.903 24
9 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’43.020 0.905 23
10 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’43.130 1.015 25
11 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’43.156 1.041 24
12 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’43.220 1.105 23
13 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’43.298 1.183 23
14 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’43.812 1.697 21
15 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’43.881 1.766 22
16 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’44.184 2.069 22
17 63 George Russell Williams-Mercedes 1’44.557 2.442 24
18 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’45.563 3.448 23
19 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’46.095 3.980 11
20 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’46.983 4.868 5
....iar pentru repugnanta lighioana, o cat se poate de *ingenua* victima colaterala, musai ca urmeaza doar ultimele spasme inaintea obstescului sfarsit....
raman insa gurmanzii datelor statistice si a lor dilema in aceste momente...
intensitatea seismului contraperformantei care a lovit cu o magnitudine nemaivazuta pana acu' la Brackley?
...acceptam valori ale magnitudinii si intensitatii acestui amplu cutremur oferite atat pe scara Richter cat si pe scara Mercalli....
poa' sa apara si zece Angele in padoc,
poa' sa incropeasca Benz AMG si-un bipost cu nr44, asta pentru ca *inestimabilu'* sa se afle cat mai aproape de psihoterapeut pe toata perioada grand-prix-urilor...
...daca " fieru' " pe care-l are la dispozitie nu-i covarsitor compatibil cu respectivul itinerariu atunci si concluzia-i una previzibila: inconfundabilul uita sa mai livreze....
nu zic ca-i jucata cursa azera chiar dinaintea calificarilor, Max are si el lacunele sale iar Baku ramane un circuit urban pretentios, dar tin sa amintesc ca daca olandezul reuseste sa se claseze si maine in fata "incomparabilului", atunci indoiala n-are cum sa nu se instaureze la Brackley, nesiguranta n-are cum sa nu-si faca aparitia in subconstientului celui de-al doilea septuplu, etatea avansata cert ca-ncepe sa ridice si ea semne de intrebare, iar ezitarile adversarului se sanctioneaza ca atare intr-o astfel de conflagratie...
Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps
1 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’42.251 16
2 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’42.595 0.344 19
3 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’42.697 0.446 16
4 16 Charles Leclerc Ferrari 1’42.778 0.527 16
5 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’43.006 0.755 17
6 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’43.011 0.760 15
7 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 1’43.080 0.829 15
8 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’43.244 0.993 19
9 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’43.294 1.043 15
10 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’43.557 1.306 17
11 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’43.585 1.334 13
12 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’43.682 1.431 13
13 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’43.745 1.494 16
14 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’43.826 1.575 17
15 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’43.984 1.733 6
16 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’44.054 1.803 17
17 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 1’44.113 1.862 11
18 63 George Russell Williams-Mercedes 1’44.434 2.183 12
19 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’45.282 3.031 17
20 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’45.711 3.460 12
1. Charles Leclerc 1’41.218
Ferrari
2. Lewis Hamilton 1’41.450
Mercedes
3. Max Verstappen 1’41.563
Red Bull
4. Pierre Gasly 1’41.565
AlphaTauri
5. Carlos Sainz Jnr 1’41.576
Ferrari
6. Lando Norris 1’41.747
McLaren
7. Sergio Perez 1’41.917
Red Bull
8. Yuki Tsunoda 1’42.211
AlphaTauri
9. Fernando Alonso 1’42.327
Alpine
10. Valtteri Bottas 1’42.659
Mercedes
11. Sebastian Vettel 1’42.224
Aston Martin
12. Esteban Ocon 1’42.273
Alpine
13. Daniel Ricciardo 1’42.558
McLaren
14. Kimi Raikkonen 1’42.587
Alfa Romeo
15. George Russell 1’42.758
Williams
16. Nicholas Latifi 1’43.128
Williams
17. Mick Schumacher 1’44.158
Haas
18. Nikita Mazepin 1’44.238
Haas
19. Antonio Giovinazzi No time
Alfa Romeo
20. Lance Stroll No time
Aston Martin
Ce să mai zic dom' Costele, Leclerc primul, adică pole, Vettelică primul la categoria "și alții" ...
Incredibil de slab Ricci, călcat în picioare de Norris. În fine, Alonso a reușit să-l bată, în calificări, pe Ocon. Mâine ? Victorie lejeră Hamilton. Și cred că ar fi fost victorie Hamilton chiar dacă Verstappen ar fi plecat din pole. Diferență clară în materie de echipe, diferență uriașă în materie de strategii.
steagul rosu generat de accidentul australianului a respins extrem de previzibila prezenta in Q3 pentru Sebastian!
Ricciardo n-are ce sa mai caute in F1!
Dom' DAV,
esti mai partinitor ca un prescolar....
micu' print a prins polul fiindca s-a ascuns dupa cele doua Benz-uri, fluffer-ul finlandez deschidea fileul de aer pentru suprema lighioana iar micu' print a beneficiat chiar de doua tow-uri, insusi monegascul declarand ca turul sau a fost unul modest, cu destule greseli de pilotaj.....
....calificarile azere, o reala loterie!!!
Dom' DAV,
vezi ca FIA are prostul obicei sa ofere puncte doar dupa curse, iar performerul Ferrari in acest sezon e un pilot care a obtinut un loc doi dupa doar cinci curse la volanul unui Ferrari!
Dom' DAV,
mare minune daca micu' prinde podiumul maine, mare minune.....
Dom' Costele, eu aș propune să-i dăm afară din F1 pe toți cei care se clasează înaintea lui Vettelică ! Fără milă !
Dacă Leclerc a luat pole-ul după un tur imperfect și cu o mașină mult mai slabă decât Merc și Red Bull, îți dai seama ce-ar face cu o mașină egală acestora două ? Hamilton a avut tow tot turul, Verstappen la fel, de ce nu au fructificat avantajul unor mașini net superioare ? Este vorba cumva de pilotaj ? Vrei, nu vrei, îți place sau nu-ți place, tipul este foarte, foarte bun.
Sunt convins că se va clasa undeva in zona lui cinci-șase, nu mai sus, dar asta este ce poate Ferrari acum, în ritm de cursă. Nu-i bai, mașina-i bună spre foarte bună, mai puțin motorul. Iar odată cu plecarea lui Vettelică, au și doi piloți care se bat pentru puncte, nu doar unul pentru puncte și celălalt pentru treișpe-paișpe.
Leclerc este rapid dar o sa bage echipa in faliment daca mai intra mult in gard.
Sainz este idiotul zilei: nu a incetinit la accidentu' lui Tsunoda, a ciocanit masina, a revenit pe pista in mod periculos. A declarat ca s-a ciocanit din cauza lui Tsunoda, a acuzat alti piloti ca au mers prea incet in turul de formare si a zis ca nu a avut un tur mai bun in prima incercare pt. ca nu a avut tow. In concluzie: el a facut totul perfect. Cred ca sunt declaratii mult mai nesimtite decat cele ale lui Hamilton de dupa Monaco. Dar fanii vad si critica doar ce vor.
Norris a fost penalizat cu 3 pozitii. Bottas, Sainz si vettel ar merita si ei penalizati.Tsunoda ar merita trimis direct in Japonia.
Ricciardo si-a aratat valoarea in 2015 cand Kvyat l-a batut. Imi pare rau ca McLaren a cazut in plasa si l-a angajat pe circar. El si Magnussen sunt cele mai mari greseli din istoria McLaren.
Sper ca maine sa termine pe podium cei mai buni, nu cei mai norocosi.
trebuie modificat urgent regulamentul calificarilor, macar pentru traseele urbane!
...daca-s incidente in ultimele 2-3 minute ale fiecarei sesiuni de calificari tre' sa se prelungeasca respectiva sesiune pentru ca ierarhia pozitionarii pe grila de start sa capete acel contur onest pe care ni-l dorim cu totii...
Dom' DAV,
observ ca nu pot purta o conversatie matura cu dumneata...
n-ai de ce sa mai compatimesti si-n ziua de azi Ferrari, insusi Sainz, un novice la Maranello, sustine faptul ca SF21 este un monopost suficient de performant, motorul actual fiind extrem de aproape de volorile oferite de propulsoarele Benz si Honda, acelasi spaniol declarand in urma cu doua saptamani ca avea o sansa importanta la victorie in Principat fara potlogaria micului print pe final de Q3...
Dom' DAV,
nu-i mai ascunde carentele monegascului in curse fiindca nu-i faci niciun serviciu!
...nu realizezi altceva decat sa-i scoti in evidenta acele lipsuri care-s pe cale sa se cronicizeze la salvatorul Scuderiei si pe care subsemnatul si-a permis sa le faca publice inca din urma cu doi ani....
..ce-nseamna dom' DAV locu' 5-6 pentru *il predestinato* la final de grand-prix, asta dupa rezultatul nesperat de ofertant din calificari?!
...pai inseamna numa' fiasco pentru salvatorul Scuderiei!!!
Pacat ca fanii acestui sport indragit, stau si ma intreb daca mai merita sa accesezi aici.
Cla Driver Chassis Laps Gap Interval
1
Mexico Sergio Perez Red Bull 51
2
Germany Sebastian Vettel Aston Martin 51 1.385 1.385
3
France Pierre Gasly AlphaTauri 51 2.762 1.377
4
Monaco Charles Leclerc Ferrari 51 3.828 1.066
5
United Kingdom Lando Norris McLaren 51 4.754 0.926
6
Spain Fernando Alonso Alpine 51 6.382 1.628
7
Japan Yuki Tsunoda AlphaTauri 51 6.624 0.242
8
Spain Carlos Sainz Jr. Ferrari 51 7.709 1.085
9
Australia Daniel Ricciardo McLaren 51 8.874 1.165
10
Finland Kimi Raikkonen Alfa Romeo 51 9.576 0.702
11
Italy Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 51 10.254 0.678
12
Finland Valtteri Bottas Mercedes 51 11.264 1.010
13
Germany Mick Schumacher Haas 51 14.241 2.977
14
Russian Federation Nikita Mazepin Haas 51 14.315 0.074
15
United Kingdom Lewis Hamilton Mercedes 51 17.668 3.353
16
Canada Nicholas Latifi Williams 51 42.379 24.711
17
United Kingdom George Russell Williams 48 Netherlands Max Verstappen Red Bull 45
Canada Lance Stroll Aston Martin 29
France Esteban Ocon Alpine 3
Costele nene, discuțiile pe care le porți tu pe aici, le încadrezi în categoria celor mature ? Mă îndoiesc foarte tare ! Elucubrațiile grobiene gen "flegmon tatuat" și altele asemenea te apropie mult mai mult de infantilism decât de maturitate ! Ca să nu mai zic de "obiectivitatea" care te caracterizează din plin.
Totuși, felicitări pentru Vettelică, a făcut cu adevărat o cursă reușită. Bravo lui.
În rest ? Cel de sus a făcut, în sfârșit dreptate, Hamilton nu merita să treacă în fața lui Verstappen in clasamentul general, așa, moca, după ce a fost dominat categoric ! Perez, Vettelică și Gasly podium meritat după abandonul lui Max.
n-ai decat sa ridici tonu' la mine,
ai tot dreptul din lume sa-mi pui la indoiala atat competentele cat si neprihanitele *hiperbole* lingvistice generate de intensitatea Marelui Circ, dar, pe de alta parte, tre' sa si recunosti: proiectiile mele sunt impecabile cam de fiecare data cand fac vorbire de micu' print, cursa de ieri confirmandu-ne tuturor faptul ca Ferrari schiopateaza vizibil cu monegascul aflat in avangarda celor din Maranello....
Ferrari s-a grabit cu o astfel de mutare, Ferrari a gresit atunci cand a asezat o astfel de responsabilitate pe umerii inca firavi ai monegascului, Ferrari categoric s-a pripit cand a renuntat la o mare cilindree a pilotajului precum Sebastian, iar germanul, dupa doar sase curse la minuscula echipa Aston si, colac peste pupaza, demarand de pe un neonorant loc 11 la Baku, iata ca a reusit sa ridiculizeze ocupantul pole-position-ului, monopostul16, dupa cca 1/2 de grand-prix....
Dom' DAV,
micu print a stat 9 tururi pe softuri iar Sebastian 18 tururi pe aceleasi softuri!
Dom' DAV,
pentru a mentine relatia cu dumneata la cote dintre cele mai agreabile chiar mi-am propus sa nu aduc in discutie o eventuala reconversie profesionala pentru micu' print dupa ultimul grand-prix desfasurat la Baku....