- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Max Mosley propune o revolutie in Formula 1
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Max Mosley, predesintele Federatiei Internationale de Automobilism, va propune o serie de modificari care sa dinamizeze Marele Circ incepand cu anul 2011.
Astfel, motorul V8 de 2.4 litri ar urma sa fie schimbat cu unul ecologic supraalimentat V6 de 2.2 litri, care sa functioneze cu biocombustibil. De asemenea, numarul cailor puterea ar putea fi redus cu aproximativ 100, motorul urmand sa dezvolte 770 de cai putere.
Pentru o liniste sporita in cadrul Marelui Circ, nivel de turatii pe minut ar urma sa scada la 10.000, fata de 19.000 cat este in prezent. In acelasi timp, un motor va trebui folosit pe o durata de cinci Mari Premii, fata de doua cate sunt in actualul sezon competitional.
"Suntem pe cale sa facem toate aceste schimbari care vor avea menirea de a dinamiza Formula 1. Va avea de castigat numai spectacolul sportiv", a declarat Max Mosley.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Deja ne-au luat din spectacol cu trecerea de la 3L-10V la 2,4L-8V.
In Indy se alearga cu etanol si e perfect ecologic si biodegradabil...si partea si mai buna, are o cifra octanica si mai mare decat benzina...deci more power.
Asta e ok, dar 10000rpm? si V6? Pai o Honda in 4 cilindrii de pe S2000 ajunge la 8000rpm.
Ma asteptam sa zica....vom gasi o modalitate de a antifona, de a minimiza zgomotul....si asta era o porcarie fantastica...senzatia in paddock cand pleaca in pline gaze o masina de F1 e unica. Cred ca imi place chiar mai mult decat turbinele avioanelor de vanatoare.
Dar 10000rpm? Cu motocicletele ce vor face? ca si alea sunt zgomotoase...Mai mult...curse se fac pe cirucuite de-a lungul anului, Formula 1 vine odata si tot ei polueaza fonic ?
V6? de ce? Formula 3 are parca V6. Daca urmeaza si limitarea aerodinamicii, chiar se vor confunda cele doua formule.
Mosley e senil, trebuie dus la doctor.
Probabil ca a preferat varianta asta celei cu motor de 1.4, limitat la 6000 rpm si cifra octanica 95...bloc motor din fonta... multumim ca a ales varianta combustibililor ecologici...
Vom duce dorul motoarelor V10....amin!
Mi-a placut la nebunie comentariul cu Turul Frantei.