Lewis Hamilton se află într-o situaţie dificilă cu numai 5 curse înainte de finalul sezonului, după ce o victorie aparent facilă în Malaysia a dispărut în urma unei defecţiuni la motor.
Pilotul echipei Mercedes mai are la dispoziţie doar două motoare pentru ultimele 5 curse şi, pentru a evita o posibilă penalizare pe grila de start care i-ar afecta şi mai mult şansele la titlu, acesta se gândeşte la măsuri extreme. Una dintre opţiuni este să nu concureze în unele sesiuni de antrenamente cu scopul de a economisi motoarele pentru curse.
"În acest moment îngrijorarea mea este că am două motoare şi vreau să mă asigur că voi face totul pentru a rezista până la final. Dacă asta înseamnă să nu particip la o sesiune, nu voi participa. Voi face tot ce este necesar pentru a termina cursele", a declarat britanicul.Hamilton are de recuperat 23 de puncte pentru a-l ajunge din urmă pe coechipierul său Nico Rosberg, iar acest lucru îl determină să afirme că nu s-a mai aflat niciodată într-o situaţie atât de delicată.
"Am mai avut perioade slabe, dar aceasta este situaţia în care mă simt cel mai neajutorat în acest punct (n.r - al campionatului)", a mai precizat el.
Via GrandPrix
Vedea-l-as la Ferrari langa Vettel, atunci sa-l mai vedem ce ifose face.
Nu taticu, o sa iesi, ai pregatite 2 motoare 1,6, unul de pe un Vaneo cu 50.000 km si altul mai nou, dat cu ignifug sa nu mai vezi foc in spate.
Daca nu ai problem cu motoru, poate ai cu MGUH, frane obosite, vreun furtun, se gaseste. Anul asa Robyca este cm!
Aceleasi surse raporteaza ca la ultimele negocieri purtate cu cei de la Ferrari, echipa reprezentata de Sergio Marchionne, Malone i-ar fi spus italianului: „Da-ma in judecata. Am bani si timp.” Ar fi vorba de faptul ca noul patron al F1 nu ar mai dori sa plateasca echipei Ferrari acel bonus special pentru longevitatea si fidelitatea pe care aceasta o are fata de Formula 1.Pe de alta parte cei de la Mercedes sunt incantati de noul actionar care a spus ca va da posibilitatea echipelor sa cumpere actiuni in afacerea F1 si se zvoneste ca nemtii ar fi interesati de pana la 10% din actiunile noului grup. Cei de la Red Bull au declarat ca trebuie sa isi faca un calcul sa vada daca se merita sa achizitioneze actiuni in conditiile in care ar putea prea putin sa influenteze deciziile care se iau.
Un lucru imbucurator ar fi acela ca noul proprietar ar dori sa scada semnificativ preturile la biletele de la cursa si sa creasca numarul curselor anuale, mai ales cele de pe continentul european.
John Malone este cunoscut in lumea afacerilor ca fiind un tip foarte dur cu oponentii sai, fiind poreclit de Al Gore, Darth Vader si de altii Mad Max.''
Vom trai si vom vedea insa eu unul n-o fac cu mari sperante in acest caz.
In orice caz,este greu s il mai depaseasca pe Rosberg, ar insemna ca in fiecare cursa sa termine in fata lui Rosberg, prea pus sub presiune, va claca!