Brazilianul susţine că a fost nevoit să muncească singur la dezvoltarea monopostului, întrucât Alonso nu şi-a dat interesul să folosească simulatorul Scuderiei.
"Sincer să fiu, simt că aveam nevoie de această schimbare şi poate că acest lucru este valabil şi pentru Ferrari. Când timpul trece, iar situaţia rămâne la fel, îţi pierzi motivaţia. Anul trecut am lucrat la dezvoltarea monopostului, iar în simulator am fost practic singurul pilot, pentru că Alonso nu era acolo", a declarat el în cadrul unui interviu comun cu mai multe publicaţii braziliene.
Declaraţiile sale vin în contextul în care Massa a fost înlocuit la Ferrari de Kimi Raikkonen, un pilot recunoscut pentru reticenţa de a folosi simulatorul. Scuderia a precizat însă în repetate rânduri că finlandezul lucrează intens în simulator înaintea acestui sezon ca urmare a importanţei acestui instrument în dezvoltarea monopostului.Pe de altă parte, Massa admite că principala cauză a performanţelor sub aşteptări ale celor de la Ferrari în 2013 au avut drept cauză principală necorelarea datelor de pe circuit cu cele din tunelul de vânt.
"De multe ori am văzut că lucrurile nu funcţionează aşa cum ar fi trebuit. La cele mai multe Mari Premii am avut componente noi, dar nu au funcţionat pe monopost. Am început cu un monopost competitiv şi am încheiat cu unul necompetitiv, exact opusul celor de la Red Bull", a adăugat el.
Via GMM
Marele dezvoltator de monoposturi nu numai ca nu era mare dezvoltator, se pare ca nu a fost dezvoltator deloc
Schumacher era la treaba si in timpul liber pentru ca ce facea era su pasiune si cu dorinta de a castiga. Alonso doar e chinuit de un inchipuit grande talento
Sunt ft bucuros ca acum nu mai este la ferrari si asteptam demult acest lucru...dar cel priveste pe alonso,am impresia ca o sa se simta iar ca la Mclaren,kimi nul va lasa chiar asa cum vrea el
"simulatorul este un instrument esenţial în dezvoltarea monopostului.". Asta spuneti voi, draga automarket. Nu asta spune Massa sau Alonso. Nu mai construiti contexte gresite sau care n-au treaba cu afirmatiile pilotilor. Ori oferiti interviul negru pe alb, ori va dati cu parerea. Nu mai incercati sa le amestecati, ca pe urma nu mai e jurnalism. Nu cred ca e atat de esential pe cat va inchipuiti voi. Altfel Alonso si Ferrari l-ar fi folosit din greu, daca e sa dam crezare cuvintelor lui Massa. Nici Alonso si nici Ferrari nu sunt de ieri sau de azi si au maturitatea necesara de a se adapta.
Massa o sa mai ofere astfel de declaratii. Trebuie sa dea cineva de mancare ziaristilor. Sa vedem daca va avea ceva de spus si pe circuit, in timpul cursei.
In afara de asta, Massa avea un motiv important pentru el ca sa il preaslaveasca pe Alonso. E clar ca Massa si-a luat-o de la Alonso. Daca ar fi zis ceva ca nu mai e in forma dupa accident, si-ar fi batut cuie in talpa, sa recunosti ca nu esti in forma inseamna sa-ti arunci pe fereastra eventuale oportunitati de angajare. Asa ca solutia era sa zica de Alonso ca e buricul pamantului in pilotaj. Acum poate spune ce vrea ca s-a angajat la Williams, ba are si statut egal in cadrul echipei. Iar noi stim ca Alonso si-a luat-o deja pe coaja de la Hamilton si de la Trulli
Sunt o gramada de minciuni, pareri gresite, mituri si jumatati de adevar in legatura cu simulatoarele. Orice ai face, asigura-te ca inveti sa pilotezi bine in simulator inainte de a-ti forma propria parere.
"Speaking out in ignorance may impress others who know less than you do, but it won't impress those who know the truth."