Echipa a parcurs cea mai mare distanţă în cele patru zile ale sesiunii şi a stabilit timpul de referinţă prin Felipe Massa, care crede însă că rivalii de la Mercedes sunt totuşi cu un pas înainte.
"Sunt foarte bucuros de modul în care au decurs testele din punct de vedere al vitezei şi al fiabilităţii, dar cred că echipa de uzină a celor de la Mercedes este cu un pas mic înaintea noastră", a declarat brazilianul.
▶ Avancronică F1 2014: Mercedes - marea lovitură
În schimb, Lewis Hamilton consideră că Williams are potenţialul de a câştiga cursa inaugurală a sezonului de la Melbourne chiar prin intermediul lui Massa."Îi avem pe cei de la Williams, care arată ca o echipă competitivă, şi avem Force India care ar putea progresa semnificativ (n.r - comparativ cu sezonul precedent).
Poate că Massa va duce Williams în frunte", a precizat britanicul.▶ Avancronică F1 2014: Williams - un nou început
Marea dezamăgire a testelor de iarnă a fost Red Bull Racing, însă Massa susţine că ar fi o greşeală ca echipa lui Sebastian Vettel să fie subestimată.
"Nu poţi scoate din calcule o astfel de echipă, pentru că vor şti cum să câştige curse atunci când îşi vor rezolva problemele. Este frumos să ne gândim că Red Bull se va lupta cu Caterham, dar trebuie să uitaţi de asta. Au o problemă de rezolvat şi, când o vor rezolva, vor fi acolo", a adăugat el.
Via Motorsport
Di Monte cu Domenicalli pot amandoi sa ...
Cu siguranta acum si Marussia crede ca are sanse la titlul mondial. Orice pilot crede asta. Dar dupa cateva curse se vor lamuri lucrurile. Poate atunci ii vine si lui Massa mintea la cap :D
Tind sa cred ca in teste Ferrari si-a ascuns adevarata forma. Cat despre motorul Mercedes - e doar o alta gogoasa umflata de presa, dupa eternul stereotip "nemtii stiu sa faca masini". Sau de la stereotipul ca "nemtii se pricep la toate".
O sa vezi tu ce gogoasa ii motorul Mercedes. Strict pt motor au avut savut resurse superioare celor de la Ferrari: buget mai mare si mai multi oameni.
Gogoasa sunt promisiunile si bombele fasaite ale ferraristilor care in fiecare noiembrie-decembrie incearca sa ne prosteasca cu ce mari realizari vor avea in anul urmator.
Puterea motorului Mercedes este indiscutabil mai mare decat a celui Ferrari, toti o spun., dar spre groaza ta, tot conceptul de economie a combusitibilului si eficienta prin care italienii credeau ca vor lua fata celor de la Mercedes a fost doar o gogoasa expirata plina cu gem alterat. Ii cu adevarat fenomenal ce a realizat Mercedes pentru ca ultimele informatii din paddock spun aproape in unanimitate ca motorul Mercedes nu este doar cel mai puternic, dar este mai eficient decat cel Ferrari :)))))))))))))))))))
I-au lasat la fundul gol pe italieni, si Domenicalli deja cauta scuze
Vreau linkuri de la "toti din padokkk" care spun ca motorul Mercedes e mai tare decit Ferrari. Asta ca sa dovedesti tu ca ai dreptate.
Eu sigur mint cand iti spun ca Ferrari a ascuns potentialul monopostului.
Dar ca sa vezi ca nu sint marlan: uita-te la ce performante au celelalte doua echipe dotate cu motor Ferrari.
Cheeezzzz. Ferrari e mai rapid pe linia dreapta!
Nu crezi? Sleep well!
Sa spuneti ca Massa e mai bun decat Alonso, ar insemna sa spun eu ca Grosjean merita sa fie campion doar pentru faptul ca a fost mai rapid decat Vettel pe un singur tur. Chiar daca nu-mi place Vettel, a fost mai rapid, constant si precis. Cu masina sau fara, putin conteaza. Toti campionii au avut o masina pe masura. E adevarat ca Alonso era sa-l bata pe Vettel cu o masina mai slaba, dar nu s-a intamplat. Asta e. Acum probabil voi, "fanii" Massa, considerati ca daca nu era Alonso la Ferrari, Massa batea de unul singur echipa Red Bull :)) Massa mai e si fragil psihic.
Cat despre Alonso si Kimi... sa nu uitam ca Raikkonen, din postura de pilot nr 1 la Ferrari, si-a furat-o de la Massa grav in 2008. Era nr 1, Ferrari il sustinea si totusi Massa a fost mai bun. Terminati cu gluma aia ca Ferrari iti taie aripile. Ferrari il sustine pe cel mai bun. Cel mai bun se impune pe circuit, iar daca unul are sanse la titlu e normal sa-l favorizeze(cine n-ar face-o?). Massa a demonstrat in 2008 ca la Ferrari poti castiga titlul si din postura de nr. 2.
Personal astept sa vad primele calificari. Pentru ca acolo vor incerca sa mearga la limita sa fie in fata. Plus in cursa, la start, conteaza cine pleaca bine, daca derapeaza sau nu pneurile, primul viraj si asa mai departe.
Evident ca pentru unii Massa este un pilot extraordinar, cel mai rapid dar din pacate realitatea o sa ne arate cum sta treaba in teren. Este foarte posibil ca Bottas sa fie mult peste Massa, care nu exceleaza in pluton. Massa in cel mai bun caz o sa fie la fel de bun pe cat a fost la Ferrari, adica, se descurca din cand in cand in calificari dar in curse este pe nicaieri. Nu se pricepe la strategie deloc, nu mai are nici inginerul care il tragea in fata, plus este pe o masina inca noua, intr-un sezon greu.
Este usor sa vii cu prostii gen: mama pilotul ala era nu stiu cum in termeni de viteza, dar realitatea este ca in Formula 1 conteaza numarul de puncte pe care il ai la finalul campionatului. Vise gen: nu stiu ce pilot este rapid, mama mie imi place cum piloteaza baiatul asta", sunt prostii care conteaza doar pentru cei care se uita la Formula 1 pentru ca nu au altceva mai bun de facut. Pentru restul, conteaza punctele, asa cum si pentru echipe conteaza doar punctele, nimeni nu concureaza in F1 pentru impresie artistica.
Plus sa nu uitam, este un sezon cu multe necunoscute. Evident, anumite echipe par sa aiba un avantaj, foarte bine, o sa vedem daca acel avantaj exista si daca mai ales vor putea profita de el. Testele au fost o chestie interesanta, ne-am uitat si noi la monoposturi si cam atat. In calificari, in cursa... este cu totul altceva.
Se poate intampla orice in cursa, dar macar o sa fie interesante pentru noi, fanii, sau asa speram :)