Massa încheie testele de la Barcelona pe primul loc
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cea de-a treia sesiune de teste din aceasta iarna s-a încheiat luni pe circuitul de la Barcelona cu victoria lui Felipe Massa, care a stabilit spre finalul zilei cel mai bun timp dupa ce a fost cronometrat cu 1:22.625.
Pilotul Scuderiei Ferrari l-a învins cu peste opt zecimi de secunda pe Mark Webber, care a stabilit un timp de 1:23.442 înca din timpul diminetii. Sebastien Buemi a continuat parcursul excelent al celor de la Toro Rosso si a terminat pe locul trei, în timp ce Nick Heidfeld a urcat pe locul patru la volanul monopostului Renault.
McLaren a încheiat sesiunea pe locul cinci prin Lewis Hamilton, care fost urmat de Pastor Maldonado, Adrian Sutil, Sergio Perez si Jerome D'Ambrosio. Michael Schumacher a obtinut doar al 10-lea timp al zilei, nu înainte de a provoca un steag rosu pe finalul sesiunii dupa ce a ramas cu monopostul Mercedes GP pe circuit.
Ultima pozitie în clasament a revenit celor de la Lotus prin Jarno Trulli, însa echipa a parcurs doar câteva tururi si a parasit ulterior testele în urma unui accident, întrucât nu a avut piese de schimb pentru defectiunile suferite.
Hispania Racing nu a participat la testele de luni, dupa ce în primele trei zile a evaluat monopostul din sezonul precedent.Iata clasamentul complet al ultimei zile de teste de la Barcelona:
1. Massa Ferrari 1m22.625s 121
2. Webber Red Bull-Renault 1m23.442s + 0.817 69
3. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m23.550s + 0.925 90
4. Heidfeld Renault 1m23.657s + 1.032 95
5. Hamilton McLaren-Mercedes 1m24.003s + 1.378 107
6. Maldonado Williams-Cosworth 1m24.057s + 1.432 121
7. Sutil Force India-Mercedes 1m24.177s + 1.552 64
8. Perez Sauber-Ferrari 1m24.515s + 1.890 74
9. D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m26.501s + 3.876 50
10. Schumacher Mercedes 1m27.079s + 4.454 114
11. Trulli Lotus-Renault 1m29.992s + 7.367 18
Pot să trăiesc bine merci fără F1... de exemplu în perioade 2001-2004 nu tare priveam cursele, mai mult când le priveam țineam cu Montoya, dominația totală a lui Schumi a făcut să mă plictisesc de curse. Și germanul este totuși preferatul meu!
Dar cursele sunt frumoase dacă sunt disputate, dacă este luptă, dacă sunt rivalități.
Așa că eu mă bucur de curse... de spectacol... indiferent cine câștigă. Dar să fie show!
Ce mă supără este monotonia... iar de multe ori cursele sunt monotone.
Mavric noi, cel puțin majoritatea, dorim spectacol... dar pe circuit nu pe automarket.ro, iar dacă tot este aici spectacol măcar să fie de bun gust.
2. Nico Rosb Mercedes 1m23. 168s 92
3 . Vettel RBull-Re 1m23. 315s 104
4. Webber RBull-Re 1m23. 442s 69
5. Vitaly Petrov Renault 1m23. 463s 93
6. Alguersuari TRosso-Fe 1m23. 519s 97
7. Buemi TRosso-Fe 1m23. 550s 90
8. Heidfeld Renault 1m23. 657s 95
9. Lewis Ham McLaren 1m23. 858s 93
10. Alonso Ferrari 1m23. 978s 90
11. Barrichello Williams 1m24. 008s 118
12. Maldonado Williams 1m24. 057s 121
13. Sutil Force India 1m24. 177s 64
14. Kobayashi Sauber 1m24. 243s 125
15. Perez Sauber 1m24. 515s 74
16. Button McLaren 1m24. 923s 54
17. Di Resta Force India 1m25. 194s 80
18. Jarno Trulli Lotus-Ren 1m25. 454 48
19. Kovalainen Lotus-Ren 1m26. 421s 58
20. D'Ambrosio Virgin-Cos 1m26. 501s 50
21. Timo Glock Virgin-Cos 1m26. 598s 97
22. Liuzzi HRT-Cos 1m27. 044s 70
23.Schumacher Mercedes 1m27. 079s 114
24.Giorgio Mond Hispania-Cos 1m28. 178s 39
25.Daniel Ricci Toro Rosso 1m28. 329s 42
26.N Karthikeyan HRT-Cos 1m28. 393s 116
27.Teixeira Lotus 1m31. 584s 26
"The Ferrari is a good car, there’s no doubt about that, close to the pace of the Red Bull, but we haven’t really seen what the Red Bull can do fully extended on a qualifying run. It seems as though the two cars are reasonably close on race pace in long runs, but the feeling from engineers I’ve spoken to is that the Red Bull is probably around 4/10ths faster than the Ferrari at this stage, which is quite a bit."
"The postponement of the first race is potentially good news for McLaren, who have a problematic car at the moment and they need more time to sort it out. It’s not as big a drama as 2009, where the car had some fundamental aerodynamic issues, but the car is complex, loaded with technology and clearly has handling issues. Also it seems as though Lewis Hamilton is eating up the tyres more quickly than many drivers and is getting frustrated by that.
Today he was unable to get on the throttle through Turns 11 and 12, for example, losing tons of time in the process. Tyre management is going to be vital this season, which is more of a Jenson Button strength than a Hamilton one."
http://www.sport365.ro/F1__Barcelona_test__ultima_zi-n131968.html
"Oricum cu un design atat de inovator cred oricum ca avem mai mare sanse decat F150 masina
atat de simpla si conventionala. Nu neaga nimeni ca pana la prima cursa va mai evolua, dar cred ca mp4-26 are CATEGORIC o baza de pornire mai buna ;) HAMILTON CAMPION 2011"
Designul ala inovator scartaie din toate balamalele!
acum sa fim sinceri se pot intampla multe dar nu ii vad bine deloc pe cei de la Mclaren