"Da, anul viitor vom utiliza sistemul KERS. Plănuim să adoptăm sistemul care a fost dezvoltat de Williams, care a fost utilizat anul trecut de ei cu motorul Cosworth şi care este prezent şi pe monopostul curent cu motor Renault. Unitatea noastră pentru 2013 este o dezvoltare bazată pe acesta. Am fost impresionaţi de ingineria, eficienţa şi greutatea acestui sistem KERS. De asemenea, este o plăcere să lucrăm cu Williams, atât tehnic cât şi economic", a declarat britanicul în cadrul unui interviu acordat echipei.
În prezent, toate echipele din Formula 1 utilizează sistem KERS, singurele excepţii fiind Marussia şi HRT, însă tehnologia va deveni obligatorie începând din sezonul 2014.
Pe de altă parte, Marussia susţine că va utiliza motoare Coswrth şi în sezonul următor pentru al patrulea an consecutiv, în ciuda faptului că producătorul britanic mai are drept client doar HRT.
"Suntem mulţumiţi de munca pe care o facem cu ei şi încercam să îmbunătăţim elementele pe care le putem modifica conform regulamentului.
Ne concentrăm pe îmbunatăţirea motorului şi a performanţei acestuia ca şi componentă în monopost", a adăugat el.Cel mai probabil, Marussia nu vrea să renunţe la motoarele Cosworth din cauza preţurilor mai mari solicitate de Ferrari, McLaren sau Renault, ceilalţi constructori din Formula 1.
Via Marussia
Comentarii (0)