Marussia este singurul client al constructorului de motoare Cosworth în sezonul 2013, însă britanicii se vor retrage din competiţie la sfârşitul anului şi nu vor dezvolta noile unităţi V6 de 1.6 litri.
Echipa din Rusia trebuie astfel să găsească un nou furnizor, iar Ferrari şi Mercedes sunt singurele opţiuni în condiţiile în care Renault negociază deja cu Toro Rosso şi nu vrea să aibă mai mult de cinci clienţi. Decizia finală va fi luată în mare măsură în funcţie de preţul solicitat de Ferrari şi Mercedes, mai ales că se estimează că noile unităţi vor costa 20 de milioane de euro anual, comparativ cu numai 15 milioane de euro pentru sezonul curent.
"Este evident că după plecarea Cosworth putem alege între Ferrari şi Mercedes. Vom vorbi cu ambii constructori, dar este clar că preţul va fi un factor important, întrucât costurile vor fi semnificativ mai mari decât cele ale unităţilor actuale. Trebuie să alegem partenerul potrivit", a declarat Andy Webb, directorul executiv al Marussia, pentru publicaţia rusă Championat.Presa internaţională speculează că Marussia va utiliza motoare Ferrari, întrucât l-a adus la echipă pe Jules Bianchi, care face parte din Academia de Piloţi a Scuderiei. O decizie finală este aşteptată până la finalul lunii aprilie.
"Monopostul pentru 2014 este deja în tunelul de vânt. Am văzut deja multe date despre cerinţele pentru motoarele din 2014. Nu am ales încă partenerul, dar avem multe informaţii. Sigur, o decizie rapidă ne-ar ajuta şi este de preferat să avem una până la sfârşitul lunii aprilie", a adăugat el.
Via GMM
Comentarii (2)