Marlboro va rămâne sponsorul Ferrari până în 2014
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Producătorul de tutun Philip Morris, care deţine brandul Marlboro, intenţionează să rămână ca sponsor în Formula 1 pentru cel puţin încă patru ani, în ciuda faptului că publicitatea la tutun este interzisă în Marele Circ. Contractul de sponsorizare cu Scuderia Ferrari expiră la finalul acestui sezon, însă un purtător de cuvânt al companiei a confirmat că nu există nicio intenţie că înţelegerea să nu fie prelungită.
"Nu vedem niciun obstacol în calea prelungirii contractului. Relaţia noastră cu Ferrari este un parteneriat real construit pe o perioadă de peste 20 de ani de sprijin constant şi reciproc", a declarat un purtător de cuvânt al Philip Morris pentru publicaţia Autosport.
La rândul său, un purtător de cuvânt al Ferrari a confirmat că discuţiile privind prelungirea contractului de sponsorizare au fost deja finalizate. "Toate condiţiile pentru prelungire au fost îndeplinite", a precizat acesta.
Noul contract de sponsorizare ar putea fi confirmat cel mai devreme în 28 ianuarie, atunci când Ferrari va lansa oficial noul monopost pentru sezonul 2011.
Publicitatea la tutun este strict interzisă în Formula 1 şi în numeroase ţări europene, însă Marlboro a continuat să sponsorizeze Ferrari chiar şi în acest condiţii.
Anul trecut, cele două părţi au fost în centrul unui scandal, după ce mai multe organizaţii au acuzat Ferrari ca logo-ul echipei simulează condul de bare al brandului Marlboro. Ulterior, Ferrari a prezentat un nou logo pentru echipa de Formula 1, care va fi utilizat începând din acest sezon.Via | Autosport
Comentarii (0)