Marinescu va participa la testele de Formula 2 de la Barcelona
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După un parcurs bun în sezonul 2010 la prima participare în competiţia Formula 2, pilotul român Mihai Marinescu se pregăteşte pentru sesiunea de teste care va avea loc în această săptămână în Spania. Braşoveanul în vârstă de 21 de ani a confirmat pe blogul personal că va concura pe circuitul de la Barcelona în zilele de 9 şi 10 decembrie la volanul unui monopost de Formula 2.
Potrivit site-ului oficial al competiţiei, participarea la acest test îl va costa pe Marinescu 16.000 de euro plus TVA, iar organizatorii îi vor pune la dispoziţie numeroase statistici prin care îşi va putea evalua performanţele. Printre altele, el va beneficia de date comparative cu cel mai bun timp realizat pe circuit, de înregistrări video onboard pentru a evidenţia stilul de pilotaj şi greşelile comise pe parcusul unui tur şi de două seturi noi de pneuri pentru fiecare zi de teste.
Marinescu declara pentru Automarket.ro cu aproape 3 luni în urmă că obiectivul său pentru sezonul 2011 este să concureze tot în Formula 2, întrucât competiţia este una puternică.
"Intenţia mea pentru sezonul 2011 este să concurez tot FIA Formula 2.
Este un campionat extrem de puternic şi important, este singurul din calendarul competiţiilor de monopost - evident, cu excepţia Formulei 1 - care are statut de Campionat Mondial FIA. Am învăţat foarte multe anul acesta în Formula 2, m-am dezvoltat ca şi pilot. Ne vom concentra în această iarnă să găsim bugetul necesar pentru un nou sezon în Formula 2, în care să fructific tot ce am acumulat în 2010 şi să mă bat, cu şanse reale, la podiumuri", declara românul la vremea respectivă.În cazul în care va rămâne în Formula 2, Marinescu va avea ocazia inedită să concureze pe nu mai puţin de 5 circuite actuale de Formula 1 şi pe alte trei piste care au găzduit în trecut Mari Premii: Silverstone, Spa-Francorchamps, Nurburgring, Monza, Barcelona, Magny-Cours, Brands Hatch şi Red Bull Ring.
Via | Mihai Marinescu | FormulaTwo
Despre calitatile celor doi, am o opinie personala, dupa ce i-am urmarit in ultimii ani - Doru e pilot de instinct, daca prinde o zi buna se bate, altfel e dupa jumatatea plutonului. Mihai e genul cerebral, pana nu pricepe el ce si cum, nu scoate rezultat. Daca a priceput, e in top, se bate la podium. Exemplu relevant e rezultatul de azi de la Barcelona, Locul 1 dimineata. Stie masina, stie pista, e in control, da maximul si e primul.
Dupa mine Mihai e in avantaj, dar in lumea de azi nimeni nu are timp, toti vor rezultat din turul 2, mai ales ca mai sunt 10 la coada gata sa dea bani pentru locul ala din F1.
Norocul nostru, al chibitzilor, e ca discutam de motorsport, totul se poate schimba in secunda 2. Sa vedem ce-o fi in 2011, poate avem surprize.