Marinescu, locul 6 în a doua cursă de la Oschersleben
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După rezultatul mai puţin satisfăcător din cursa de sâmbătă, când a terminat doar pe locul 13, Mihai Marinescu şi-a luat revanşa în a doua manşă.
Braşoveanul în vârstă de 21 de ani a plecat de pe poziţia a opta a grilei şi a urcat două locuri la start. Plasat pe locul şase în spatele lui Bailly, romanul a fost nevoit să-şi apare poziţia în faţa lui Will Braţ.
Deşi a fost presat pe tot parcursul cursei, Marinescu a rezistat până la final şi a terminat pe locul şase, chiar dacă adversarul său a avut o manevră riscantă de depăşire în urma căreia cei doi au fost la un pas de acroşaj.
În urma acestui rezultat, romanul a revenit pe locul 10 în clasamentul general al Formulei 2 cu 60 puncte, cu o singură etapă înainte de final, care va avea loc pe circuitul de la Valencia în perioada 17-19 septembrie.
Oare de cati ani nu s-a mai promovat talentul si s-au preferat banii?
E un rezultat bun in cursa... si vor veni victorii cat de curand:) Mult succes!
Pilotul nostru este bun dar nu foarte bun.Are deja 21 de ani si nu a facut mare branza in capionatul din acest an.Clasarile sale au fos undeva pe la mijlocul plutonului iar timpii pe tur tot pe acolo in conditiile in care toti competitorii alearga cu acelasi material tehnic.,
Nu va ajunge niciodata in Formula 1 pentru ca nu are valoare pentru aceasta competitie.. Din pacate!
- Silverstone - debutant dar OK.
- Marakkesh - l-a lasat masina - potential loc 3
- Monza - l-a lasat masina - potential 2 x podium
- Zolder - l-a lasat masina pe grila dar a mers bine.
- Portimao - montaj defectuos al masinii, lipsa aderenta, a recuperat in cursa 2.
- Brands Hatch - nimic de zis, a mers mediu.
- Brno - aici e vina lui, nu a mers, dar popicul luat in bot ...
- Oschersleben - a gresit startul in prima cursa. A mers mediu spre bine in a doua.
Ganditi-va: daca tu mergi la fiecare etapa confirmandu-ti participarea in saptamana cursei, cati bani si cata munca pune echipa pe masina ta? la ce rost sa investeasca intr-o masina care poate nici nu va alerga? Si daca platesti jumate din cat platesc altii, ce efort sa puna echipa pentru tine cand abia isi scoate costurile?
E motorsport, iar fara bani nu faci nimic in disciplina asta: cand a avut buget decent, Mihai a facut sezoane bune(2005 / 2006 / 2007). Cand s-a carpit, a mers prost (2008 cu exceptia Macau si Monza in Master / 2009).
2010 este o exceptie, s-a carpit dar eu consider ca a mers bine.
La 21 de ani mai are 3 ani in fata sa incerce sa deschida usa catre F1, nu sunt insa convins ca asta e scopul lui. A mai zis-o in cateva randuri si el "in F1 ajungi daca ai talent SI bani". Poate ca e talentat, poate ca nu, nu suntem nici unul campioni mondiali de F1 sa ne pronuntam, pertinent, cert este insa ca bani nu are:(.
Apreciati-l pentru ce a facut pentru motorsportul din Romania, a deschis un drum, a ajuns pana in F2, a aratat ca se poate. In spatele lui vor veni unii mai talentati, mai bogati sau mai sustinuti, care-i vor depasi performantele, insa el a fost cel care a deschis drumul, merita respectat pentru asta. Indiferent de performanta sportiva. Pentru ca a avut taria de a-si sacrifica copilaria si adolescenta pentru un vis frumos.