La patru zile după cursă, pilotul echipei Williams a dezvăluit în cadrul emisiunii online The Racer's Edge că impactul a avut loc la o forţă de 9 g, în condiţiile în care piloţii înregistrează de obicei forţe de cel mult 6 g în timpul parcurgerii unor viraje precum Eau Rouge (Spa-Francorchamps) sau Virajul 8 (Istanbul Park).
În plus, venezueleanul afirmă că are încă dureri din cauza accidentului, însă prezenţa sa la cursa de la Montreal de la finalul săptămânii următoare nu este în pericol."Corpul mă doare în continuare, dar nu este o problemă.
Imediat ce am ştiut că sunt ok m-am gândit la cursa de la Montreal", a precizat el.În plus, el a afirmat că în Marele Premiu al Canadei va utiliza un nou şasiu, întrucât cel de la Monaco a fost deteriorat prea sever în urma impactului pentru a putea fi reparat.
Iată înregistrarea integrală a emisiunii The Racer's Edge:
Comentarii (1)