Malaysia, antrenamente 2: Raikkonen învinge picăturile de ploaie

de Daniel Popescu
Vineri, 22.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kimi Raikkonen a fost cel mai rapid în a doua sesiune de antrenamente de la Sepang, care a fost afectată de ploaie la jumătatea intervalului.

Esential 0.092 secunde i-a despartit pe primii trei clasati din antrenamente
32 este cel mai mare numar de tururi parcurse in antrenamente, protagonistii fiind Lewis Hamilton (Mercedes) si Giedo van der Garde (Caterham)
A doua sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Malaysiei a fost afectată parţial de ploaie. Primele picături au apărut chiar în debutul sesiunii, însă ploaia s-a înteţit abia la jumătatea intervalului şi a necesitat în mare parte doar pneuri intermediare, piloţii revenind pe pneuri slick spre final.

Kimi Raikkonen a fost pilotul care s-a descurcat cel mai bine în aceste condiţii şi a stabilit timpul de referinţă după ce a fost cronometrat cu 1:36.569, pilotul echipei Lotius fiind urmat în clasament de Sebastian Vettel de la Red Bull şi Felipe Massa de la Ferrari.

Cei trei piloţi au fost despărţiţi de mai puţin de o zecime de secundă, în timp ce Fernando Alonso şi-a adjudecat locul patru la volanul celui de-al doilea monopost Ferrari.

Mark Webber şi-a trecut în cont locul cinci pentru Red Bull în faţa lui Romain Grosjean de la Lotus, în timp ce Mercedes a ocupat poziţiile şapte şi nouă prin Nico Rosberg şi, respectiv, Lewis Hamilton. Force India a ocupat celelalte două poziţii din top 10 prin Nico Hulkenberg (locul opt) şi Adrian Sutil (locul 10), ultimul având parte şi de o defecţiune tehnică.

Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Malaysiei va avea loc sâmbătă cu începere de la 07:00, ora României.

MALAYSIA - REZULTATE ANTRENAMENTE 2:

 1. 
Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m36.569 28 2. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m36.588s + 0.019s 27 3. Felipe Massa Ferrari 1m36.661s + 0.092s 33 4. Fernando Alonso Ferrari 1m36.985s + 0.416s 23 5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m37.026s + 0.457s 29 6. Romain Grosjean Lotus Renault 1m37.206s + 0.637s 26 7. Nico Rosberg Mercedes 1m37.448s + 0.879s 32 8. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m37.571s + 1.002s 30 9. Lewis Hamilton Mercedes 1m37.574s + 1.005s 32 10. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m37.788s + 1.219s 10 11. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m37.838s + 1.269s 21 12. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m37.865s + 1.296s 29 13. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m38.068s + 1.499s 31 14. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m38.645s + 2.076s 23 15. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m38.738s + 2.169s 31 16.
Pastor Maldonado Williams-Renault 1m38.801s + 2.232s 27 17. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m38.904s + 2.335s 31 18. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m39.508s + 2.939s 30 19. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m39.660s + 3.091s 28 20. Charles Pic Caterham-Renault 1m40.757s + 4.188s 29 21. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m40.768s + 4.199s 32 22. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m41.438s + 4.869s 23

Comentarii (12)

  • De-as merge la o casa de pariuri as paria ca Lotus, Ferrari si Red Bull sunt echipele ce se vor bate pentru titlu si ca Raikkonen, Alonso si Vettel si pilotii cu sanse mari la titlu. Pe langa asta am o parere destul de proasta fata de McLaren si de ceva timp ma intreb: daca s-ar fi folosit monopostul de anul trecut nu era mai bine? V-as ruga sa va dati si voi cu parerea!
    19 11
  • *sunt pilotii
    6 12
  • Pai monopostul de anul trecut nu era prea fiabil, care ar fi castigul?
    De a alege intre a termina undeva pe la mijloc sau a nu termina cursele? Personal ambele variante sunt de neconceput.
    Oricum, mai e mult pana departe, sezonul este lung si inca se lucreaza la chestii de finete, plus ca cei mari inca nu si-au aratat valoarea. Remember cum a fost anul trecut cu RedBull, la inceput au mers slab apoi au performat?
    7 12
  • ghita444
    Cu siguranta marea surpriza in acest inceput de sezon ,o reprezinta teamul Lotus ,care si in Malaysia vor face o treaba buna si ce-l putin prin Raikkonen pot aspira la un loc pe podium ,si chiar la victorie .Echipa din Enstone in sezonul acesta va fi o nuca extrem de tare pt echipe ca Red Bull,Ferrari.......Sincer ma bucur mult pt ei, iar cursele vor deveni mai interesante chiar si pt cei care joaca la pariuri.
    13 11
  • Cu siguranta o supriza este echipa Lotus care nu se chinuie in a-si pune ambii piloti pe nivel de egalitate. Toate upgradeurile aduse masinii sunt date numai lui Raikkonen in timp ce Grosjean este eh... tinut asa de forma. Cam ciudat pentru echipa care cica "nu favorizeaza pilotii, asa cum o fac alte echipe" nu-i asa? Plus Raikkonen spune tot timpul ca nu-i place sa fie favorizat, probabil faptul ca nu mai el primeste upgradeuri iar coechipierul il lasa sa treaca in fata... nu sunt favorizari lol.
    4 20
  • @mavrick
    Nu contest calitatile lui Raikkonen, e un pilot talentat, dar un campionat nu se castiga cu o victorie. Ca Vettel si Alonso se vor bate la titlu anul asta ,era o certitudine inca de anul trecut de la Interlagos si, desi nu-l agreez deloc pe Alonso, eu pe el il vad favorit. Si asta datorita masinii, care parca e din alta lume. Cat despre McLaren, se vede ca nu e atat de usor sa inlocuiesti un campion mondial cu un pilot care a prins si el doua podiumuri anul trecut.
    7 15
  • @octav71:"Pai monopostul de anul trecut nu era prea fiabil, care ar fi castigul? De a alege intre a termina undeva pe la mijloc sau a nu termina cursele?"-desigur, au existat numeroase abandonuri dar totodata monoposturile de anul trecut erau in stare sa castige cateva curse si in medie 17 puncte pe cursa. Anul asta abia au "furat" si ei 2 puncte.
    4 10
  • @91Schumi06: Sau realitatea din teren ne arata ca de fapt Button nu stie ce nu merge prost la masina asta? Haide dupa greseala din teste, cand in prima zi masina mers perfect dupa care s-a ales praful, nu ne arata decat ca Button nu stie in ce directie sa indrepte inginerii? Hamilton macar stia ca vrea sa fie rapid, pe un tur macar. Button nu sta bine nici in calificari, nici in teste si nici pe pista nu-i temerar, iar o masina se dezvolta macar cu una din directiile de mai sus. Pana la urma McLaren au cel mai bun staff tehnic dupa cum spune Button si tipul ala cu McLaren something, dar si ei au nevoie de cineva care sa le spuna ce nu merge cum trebuie la masina. Practic, nu-l au nici pe Hamilton care-i motiva, nu-l au nici pe Alonso, care stie sa conduca masini prastii (avem exemple destule), nu-l au nici pe Sutil (care uite ce face cu un Force India) si nici pe Vettel (care cred ca-l motiva macar jumatate din cat ii motiva Hamilton, deh nu-i englez). Si n-au nici un pilot bun de teste ca Massa. Practic as spune ca pentru moment, Hamilton a ales bine, cu sanse mari pe viitor sa fie si mai bine, in timp ce la McLaren... cred c-o sa fie multe scuze retardate ca ale celor de la Ferrari din 2010, 2011 si 2012 (bah tunel de vant, ba soft de calculator, ba s-a stricat coolerul la ferma de servere si asa mai departe).
    9 4
  • vyctor7
    Hulkenberg la Force-India??? poate la voi in redactie..si unde este explozia aceea de Bottas? Bianchi intr-o masina buna dadea clasa la multi ...
    1 2
  • Sa ne intelegem... Kimi n-a castigat in Australia pentru ca a avut cea mai rapida masina, ci pentru cea mai buna strategie. Daca mai facea o oprire, ii dadea Alonso peste 10 secunde. In Australia monopostul Ferrari a fost peste al adversarilor tur de tur. Acum sa speram ca n-a fost o intamplare... Probleme cu fiabilitatea nu cred ca vor avea. Anul trecut au avut un motor demential.

    Eu in Malaezia pariez pe victoria lui Alonso. Cred ca o sa-i bata serios pe adversarii sai si o sa termine cursa la o distanta destul de mare fata de locul 2.
    1 16
  • Schumy-gooo
    @ferr: e chiar grestit ceea ce spui, de fapt este foarte gresita ideea cum ca daca ar fi oprit Raikkonen, atunci era cu aprx 20 de secunde in urma, fata de cat a terminat in conditiile reale. Nu se tine cont de faptul ca Riakkonen nu a fortat in ultima parte a cursei, decat atunci cand a facut-o pt ego-ul sau propriu in penultima tura, cand a stabilit THE fastest lap, si apoi cel mai important aspect care se uita este acela ca performanta sa in ultima parte a cursei a fost stabilita cu pneurile de doua ori mai vechi ca cele ale lui Alonso. Chiar mi se pare aberant sa crezi ca Raikonnen ar fi mers in acelasi ritm cu un set de pneuri proaspete...
    13 0
  • daca ferrari nu il va limita pe massa sezonul acesta este foarte posibil ca ferrari sa castige titlul la constructori. cel de la piloti este discutabil:)
    4 9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru