Britanicul a ieşit pe circuit cu 40 de minute înainte de final, a revenit la boxe cu probleme la telemetrie, însă a fost cel mai rapid în ultimele 20 de minute, când a fost cronometrat cu 1:39.790.
La fel ca şi în prima sesiune, Kimi Raikkonen a stabilit al doilea timp, la aproape patru zecimi în spatele liderului, în timp ce Nico Rosberg a fost nevoit să se mulţumească doar cu locul trei în faţa lui Daniil Kvyat (Red Bull).
Williams şi-a adjudecat locurile cinci şi şase prin Valtteri Bottas şi Felipe Massa, în timp ce Sebastian Vettel a terminat pe şapte la volanul celui de-al doilea monopost Ferrari. Max Verstappen (Toro Rosso), Marcus Ericsson (Sauber) şi Daniel Ricciardo (Red Bull) au completat topul primilor 10 piloţi.
McLaren a avut parte de o nouă sesiune dezamăgitoare, în care Fernando Alonso şi Jenson Button au ocupat doar locurile 16 şi 17.
Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Malaysiei va avea loc sâmbătă cu începere de la ora 08:00, ora României.
Malaysia - Rezultate Antrenamente 2:
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Diferenta | Tururi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m39.790s | - | 16 |
2 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m40.163s | 0.373s | 29 |
3 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m40.218s | 0.428s | 26 |
4 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m40.346s | 0.556s | 17 |
5 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m40.450s | 0.660s | 31 |
6 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m40.560s | 0.770s | 27 |
7 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m40.652s | 0.862s | 29 |
8 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m41.220s | 1.430s | 30 |
9 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m41.261s | 1.471s | 30 |
10 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m41.799s | 2.009s | 8 |
11 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m41.877s | 2.087s | 15 |
12 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m41.988s | 2.198s | 30 |
13 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m42.242s | 2.452s | 24 |
14 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m42.291s | 2.501s | 31 |
15 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m42.330s | 2.540s | 28 |
16 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m42.506s | 2.716s | 25 |
17 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m42.637s | 2.847s | 24 |
18 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m42.948s | 3.158s | 7 |
19 | Will Stevens | Marussia/Ferrari | 1m45.704s | 5.914s | 12 |
20 | Roberto Merhi | Marussia/Ferrari | 1m47.229s | 7.439s | 6 |
Marele Premiu al Malaysiei la TV
Din cauza diferenţei de fus orar, Marele Premiu al Malaysiei se desfăşoară la primele ore ale dimineţii.
La fel ca anul trecut, drepturile TV ale Formulei 1 pentru România sunt deţinute de Dolce Sport, care poate fi recepţionat şi pe internet prin intermediul platformei TelekomTV. Calificările şi cursele pot fi urmărite în ţara noastră şi pe posturile de televiziune RTL (limba germană) sau Duna (limba maghiară).Eveniment | Ziua | Ora | Transmisiuni TV | Internet |
Antrenamente 1 | vineri, 27 martie | 04:00 | - | |
Antrenamente 2 | vineri, 27 martie | 08:00 | - | |
Antrenamente 3 | sambata, 28 martie | 08:00 | - | |
Calificari | sambata, 28 martie | 11:00 | DolceSport, RTL, Duna | Telekom TV |
Cursa | duminica, 29 martie | 10:00 | DolceSport, RTL, Duna | Telekom TV |
Important: România trece la ora de vară în noaptea de sâmbătă (28 martie) spre duminica (29 martie), când ora 03:00 va deveni ora 04:00. Ora cursei de duminică menţionată pentru România este noua ora de vară.
Kimi sper sa confirme si in calificarile de maine. si apoi sa l nu l "saboteze " echipa
Daca mai luam in considerare ca in australia au anuntat inca inainte de cursa ca vor merge cu motoarele la vreo 80% din capacitate in australia, acum sa vedem ce pot mai aproape de 100%
Cum spunea si cineva mai sus,sa speram ca nu incep sa-l saboteze.
Plus Vettel, este doar in primul an la Ferrari, ar fi chiar umililor pentru Raikkonen ca Vettel sa aiba la finalul sezonului mai multe puncte decat el, daca se va intampla asa ceva, probabil Raikkonen se va retrage din F1.
Despartirea de Alonso a insemnat de fapt renuntarea celor de la Ferrari de a mai dezvolta masina in directia Alonso. Au luat doi piloti cu stil de pilotaj asemanator si acum merg pe mana lor.
In 2008 Ferrari a mutat dezvoltarea monopostului din favoarea lui Kimi in favoarea lui Massa si asta s-a vazut imediat in rezultatele celor doi. Eu cred ca daca ii dai lui Kimi ce ii trebuie, e omul cu care poti castiga usor campionatul.
La McLaren lui Button ii vine destul de bine ce vrea Alonso asa ca s-ar putea sa vedem des rocade intre ei.
Oricum, avand un monopost mai competitiv ca cel de anul trecut, este reloaded, poate fi ultima lui sansa anul acesta.
De exemplu vine Alonso si spune ca e prea supraviratoare asta indiferent de setarile incercate. Si Kimi spune stai asa, pentru mine e subviratoare
(fapt foarte posibil intrucat Alonso prefera subvirare iar Kimi supravirare si de asta doi piloti diferiti simt acelasi monopost diferit).
Bun, il ia de pilot nr. 1 pe Alonso si o fac si mai subviratoare (pentru Kimi), si Kimi trebuie sa se descurce doar cu setarile.
Exact, ai prins ideea, si lui Maldonado daca ii dai ce ii trebuie castiga.
Vai reveni tu la sentimente mai bune cand il va bate Button pe Alonso. Vei spune ca Alonso nu are ce ii trebuie desi ambii sunt cam la fel ca stil si setari, lucru recunoscut de Button.
http://f1bias.com/2012/04/05/truth-about-kimi-ferrari-santander-2008/