Cel mai bun timp a fost stabilit de Kevin Magnussen la volanul monopostului McLaren, însă danezul a fost cronometrat cu 1:34.910 datorită faptului că a utilizat pneuri supersoft. Pilotul echipei McLaren a fost urmat la o secundă şi jumătate de Nico Hulkenberg (Force India), în timp ce Fernando Alonso a terminat ziua pe locul trei cu 96 de tururi parcurse.
Mercedes a produs două steaguri roşii
Mercedes a fost echipa cu cel mai fiabil monopost în prima sesiune de teste de la Jerez, însă joi a provocat două steaguri roşii după ce Nico Rosberg s-a oprit de două ori pe circuit din cauza unor defecţiuni tehnice a căror natură nu a fost încă dezvăluită.
Chiar şi în acest context, germanul a reuşit să parcurgă 85 de tururi şi s-a plasat pe locul patru, în faţa lui Valtteri Bottas.
Pilotul echipei Williams a stabilit recordul de tururi al zilei după ce a înconjurat circuitul Sakhir de 116 ori, astfel că a recuperat o bună parte din timpul pierdut miercuri din cauza unei defecţiuni la sistemul de alimentare.Cea mai bună zi pentru Red Bull
Red Bull a început cu stângul şi a doua sesiune de teste, însă joi Sebastian Vettel a reuşit să parcurgă nu mai puţin de 59 de tururi. Chiar dacă s-a numărat din nou printre piloţii cu cele mai puţine tururi parcurse, germanul poate fi mulţumit, în condiţiile în care Red Bull efectuase în total numai 35 de tururi în precedentele cinci zile de teste din această iarnă.
Cvadruplul campion mondial a ocupat în final locul şapte, în faţa lui Jean-Eric Vergne, care a avut de asemenea o zi prolifică pentru Toro Rosso, dar în spatele lui Kamui Kobayashi de la Caterham, echipă care în prima parte a zilei a avut probleme de telemetrie.
Sauber s-a plasat doar pe locul nouă prin Esteban Gutierrez, în timp ce Romain Grosjean a parcurs doar 18 tururi pentru Lotus şi a terminat pe locul 10. Cel mai lent pilot în a doua zi de teste a fost Max Chilton de la Marussia, însă britanicul a întâmpinat probleme la sistemul de alimentare cu combustibil.
Teste Bahrain - rezultate ziua 2:
1. Ferrari 1m36.516s +1.606s 97 4. Nico Rosberg Mercedes 1m36.965s +2.055s 85 5. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m37.328s +2.418s 116 6. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1m39.855s +4.945s 66 7. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m40.340s +5.430s 59 8. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m40.609s +5.699s 58 9. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m40.717s +5.807s 55 10. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m41.670s +6.760s 18 11. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m42.511s +7.601s 17Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m34.910s 46 2. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m36.445s +1.535s 59 3. Fernando Alonso
va plangeati ca nu e viteza ...
anul trecut era 1 32 3 in Q2 cel mai bun timp
in cursa era 1 36 9
acum cu masinile astea crude, netestate calumea, facute din simulator, se merge deja in 1 34 9. Turbo e ... turbo
Mircea, iti predau cuvantul :)
Au facut ieri stinturi lungi de peste 10 tururi. In unul din stinturi a consecutiv 7 tururi, Kevin a ramas in 1:39 si urmatoarele 5 tururi in 1:40, doar ultimul a fost de 1:41. (raportat la conditiile de circuit de ieri cand a fost prima zi pt toate echipele)
Uite: "Do Mercedes have tyre problems again? All of Hamilton's runs involve him dropping off the pace significantly, e.g. 1.37 down to 1.43/44? Compared with Magnussen who seems to be able to lap consistently during each run with just a small consistent drop off?"
Diferenta intre super soft si soft este de -800 in Bahrain. Timpul lui Magnussen a fost cu -1600 decat Alonso pe softuri. Magnussen intr-un stint de 5 tururi, iar Alonso in unul de 6 tururi, deci carburant cam la fel. Deci diferenta matematica intre timpii lui Magnussen si Alonso daca Alonso ar fi avut super soft ramane de -800 in favoarea lui Magnussen.
Pregatim un imperiu... pregatim asaltul final impotriva redutei rosii...
Mersi. :)
Vin.. vin peste ei... calcam in picioare reduta rosie...
nu am o echipa favorita, dar la asa topic stiam ca trebuie sa apari :)
Confunzi dragule soft-urile cu medium-urile. Si Ted Krawitz a spuns ca diferenta intre soft si super soft, este intre o jumatate de secunda si o secunda, cel mai probabil undeva la 0.7-0.8 secunde. Timpul de 1:35:4 facut de Magnussen a fost pe soft, iar timpul de 1:34:9 pe super soft, este exact jumatate de secunda, ambele realizate in intervalul a 15-17 minute, deci nu cred ca soarele sau vantul sa fi influentat foarte mult. In cel mai pesimist scenariu ar fi o secunda intreaga, dar nu cred. Eu am citit foarte clar 0.8 intre soft si super soft, si 0.8 intre soft di medium, deci intre super soft si medium 1.6 secunde. In nici un caz o secunda jumate intre soft si super soft.
Magnussen a facut in total 5 tururi (si aici ma refer la tot stintul nu doar cele 2 flying laps,) iar Alonso a facut 6 in total. Am stat cu ochii cat cepele pe f1today.net la ambele momente din atat in momentul in care a disparut PIT (si la Mag si la Alo) in dreptul lor pana cand a aparut din nou PIT (calculand la cate tururi aveau cand au iesit si cat a indicat cand au intrat)
Incearca sa iti amintesti ca au existat foarte multe cazuri in calificari anul trecut cand pilotii abia abia daca imbunatateau cu o jumatate de secunda. Au fost si cazuri un pic peste o secunda cum zici tu, dar asta in functie de circuit, dar daca raportezi media intre 0.5 si 1.5 esti acolo in jur de 0.7-0.8. Referitor la acest 0.8 se refera in contiditiile de test si pe circuitul din Bahrain 2014. An stat concomitend deschis cu live timing pe Sky, BBC, Autosport, F1today, f1-direct.fr, f1.fanatic.co.uk, si acolo la Sky pot sa scrie oricine in timpul time-ingului, dar cand pun ei, apare scris cu un negru mai ingrosat, si acolo am vazut.
E amuzant si penibil in acelasi timp,ce reduta rosie mah,ce razboi mai incepi iar,ha?! :)))))))
A inceput Mircea sa se adreseze cu "dragule", eu nu-l mai bag in seama. Cine stie ce ganduri are... mai ales cu astia care tin cu Ferrrari.
Raman la parerea ca momentan rezultatele din teste sunt irelevante. Poate urmatorul test sa ne ofere mici detalii... Dar cel mai probabil, asii vor fi aruncati in cursa din Australia.
Cu Ron la pupitru si cu Honda in spate sa stii chiar nu sunt vorbe de duh... we are building an empire...
- http://www.pirelli.com/corporate/en/press/2014/01/27/preview-%E2%80%93-2014-official-formula-one-test-jerez-28-31-january/.
Se poate observa ca pneurile de anul acesta sunt diferite de cele de anul trecut si in cel mai bun caz doar Pirelli stie exact diferenta in s dintre acestea. Plus inca nu s-au terminat testele si oricand pot modifica diferite chestii. Dar evident, "marele expert" vine cu cifre exacte, numai de el stiute. Cred ca baietii de la Pirelli sunt varza si trebuie neaparat sa-l angajeze pe "marele expert". NEAPARAT!!!
Va rog cititi urmatoarele lol:
"13:19 Magnussen comes out of the pits and turns the wick up on his first flying lap - becoming the first man at this test to dip into the 1m34s. That puts him 2.5 seconds shy of last year's pole position.
13:20 The Dane's next lap is a 1m58s, then he goes for it again. However, his first sector is 0.3s down on his best.
13:22 Magnussen crosses the line half a second down on his current session-topping time, but that's still one second better than anyone else has managed today.
13:24 The McLaren returns to the pits after that short run. EDD STRAW reports that Magnussen was running the super-soft tyre."
loooool 13:19 - 13:24: 5 minute lol. In 5 minute a facut 5 ture looooool amazing, cred ca avea Warp 10 cel putin.
Inceteaza odata. Chiar acum citesc pe Auto-Motor-Und-Sport. In Bahrain, diferenta intre super-soft adus pentru testuld in Bahrain si softul avut la dispozitie tot pentru este este foarte mica. Concluzioneaza spunand chiar ca super softul nu este garantia turului cel mai rapid.
Ca sa intelegeti o sa va postez in germana, in engleza si in romana, ca sa nu mai existe nici un dubiu.
1. In limba germana
"Supersoft kein Garantieschein für schnelle Runde
Kevin Magnussen fuhr seine Bestzeit mit den Supersoft-Reifen. Die kommen in Bahrain normalerweise nicht zum Einsatz. Trotzdem war der Superkleber kein Garantieschein für eine schnelle Rundenzeit. Nico Hülkenberg wurde auf Pirellis weichster Gummimischung nicht schneller. Sein schnellste Runde erzielte der Force India-Pilot mit der Mischung "soft".
Auch Fernando Alonso war bei seiner schnellsten Runde mit 1:36.516 Minuten mit einer Garnitur "Soft" unterwegs. Ihm fehlten 1,526 Sekunden auf Magnussen. Nico Rosberg war mit Medium-Reifen um 2,055 Sekunden langsamer als Magnussen. "
In limba engleza
"Supersoft no warranty of fast lap
Kevin Magnussen drove his best time with the super soft tires. The not usually arrive in Bahrain for use. Nevertheless the super glue was not a warranty of a fast lap time. Nico Hulkenberg was on Pirelli's softest rubber mix any faster. His fastest lap was achieved by the Force India driver with the mixture "soft".
Even Fernando Alonso was at his fastest lap with 1:36.516 minutes with a garnish "soft" on the road. He lacked 1.526 seconds on Magnussen. Nico Rosberg was with medium tires by 2.055 seconds slower than Magnussen."
In limba romana:
"Supersoft nici o garanție de tur rapid
Kevin Magnussen a condus cel mai bun timp cu pneurile super-moi. Nu sosesc de obicei în Bahrain pentru a fi utilizate. Cu toate acestea, super-lipici nu a fost o garanție de un timp de tur rapid. Nico Hulkenberg a fost pe cel mai moale amestec de cauciuc Pirelli mai repede. Cel mai rapid tur său a fost realizat de către conducătorul auto Force India cu amestecul de "moale".
Chiar Fernando Alonso a fost cel mai rapid tur, cu 1:36.516 minute sa cu o garnitura "moale" pe drum. El a lipsit 1.526 secunde pe Magnussen. Nico Rosberg a fost cu anvelope medii de 2.055 secunde mai lent decât Magnussen."
Zici tu ca astea sunt formulele castigataoare?!Te bazezi pe ce?Pe statistici,pe istorie...sau pe cuvantul tau? :)))
Nu de alta,dar parca am mai auzit sloganul asta :P !
Hai,las-o asa,vedem cu fapte in curse,puncte stranse...potriveala de la anul sasiu-motor...si apoi mai vorbim de imperiu ;) .
Scuze ca te intreb, tu pe cine incerci sa convingi ca ceea ce spui tu este interesant, pe tine sau pe noi ceilalti?
Eu nu inteleg ceva, sunt teste, pentru tine conteaza doar daca iese McLaren pe primul loc? Adica sa inteleg ca restul testeaza asa ca prostii, iar McLaren este cea mai smechera echipa pentru ca te au pe tine ca consultant sau ce? Devine confuza discutia daca tu aduci un argument (fie si invalid) si dupa 10 minute il retragi pentru ca nu era util.
Nu inteleg, sunt teste, tu stii exact ce testeaza echipele astea? Adica stii exact cata benzina au in rezervor, ce setari au folosit, cum au umflat pneurile si ce setari au la cutia de viteze? Daca da, te rog arata datele astea sa intelegem si noi ce fac baietii aia acolo. Pentru ca dupa timpii de ieri dadeam campioana mondiala pe cei de la Force India, dupa timpii de astazi sunt cei de la McLaren, maine se poate sa fie Williams si asa mai departe. Iar realitatea din cum se va termina prima jumatate a sezonului 2014 sa fie cu totul altceva, este posibil ca Red Bull sa castige fiecare cursa din 2014 si restul sa se uite la PowerPuff Girls. Sau se poate ca McLaren sa castige toate cursele prin Magnussen si asa mai departe, sau Mercedes sa faca 10 duble si mai sunt vreo 50 de posibilitati diferite toate probabile intr-o mai mica sau o mare parte.
Intrebarea mea este simpla: Conteaza rezultatele din teste doar daca McLaren este pe primul loc sau nu conteaza decat cand McLaren nu este primul loc?
daca citezi din publicatii straine si le dai prin Google translate macar pune osul si corecteaza-l un pic ... OMG
nu are rost sa tot filozofam, nu stim cine ce a testat pana acuma, nimeni nu a spus ca au "vanat" timpi
pana la calificarile din Melbourne nu o sa stim care echipa are cea mai buna masina