Magnussen a concurat cu arsuri provocate de supraîncălzirea monopostului

de Daniel Popescu
Luni, 22.09.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
O supraîncălzire a conckpitului monopostului McLaren l-a obligat pe Kevin Magnussen să concureze cu arsuri în Singapore şi să acorde o atenţie sporită încercările de răcorire. Danezul a obţinut totuşi ultimul punct pus în joc.

Cockpitul a început să se încălzească şi a trebuit să-şi ţină pe rând braţele în sus într-un efort de a direcţiona aerul rece prin mânecă şi spre combinzon.

Eric Boullier
Director de curse McLaren
Kevin Magnussen a adus un punct pentru McLaren în Marele Premiu al statului Singapore prin clasarea pe locul 10, însă misiunea danezului a fost complicată semnificativ de o defecţiune tehnică în urma căreia cockpitului monopostului s-a supraîncălzit.

În încercarea de a se răcori, danezul a adoptat măsuri disperate precum ţinerea în sus a unui braţ pentru a permite aerului rece să intre prin combinezon, întrucât scaunul său s-a încălzit puternic. În acest context, Eric Boullier, directorul de curse al McLaren, a lăudat prestiata pilotului sau.

"A fost subiectul unui disconfort major, întrucât cockpitul a început să se încălzească şi a trebuit să-şi ţină pe rând braţele în sus într-un efort de a direcţiona aerul rece prin mânecă şi spre combinzon, ceea ce a fost dureros şi complicat.

Până la urmă, după un pilotaj impresionant în condiţii extrem de provocatoare, a fost capabil să câştige un punct pentru echipă. Este o palidă consolare, dar reprezintă un indicator pentru spiritul său de luptă", a declarat el.

La rândul său, Magnussen a admis că s-a aflat în faţa uneia dintre cele mai dificile curse ale sale, mai ales că aceasta a durat exact două ore.

"A fost dificil, foarte dificil. Cel puţin am câştigat un punct. Nu ştiu ce a mers prost, dar scaunul meu era foarte fierbinte şi nici măcar nu am putut bea apa. Este cel mai dificil punct pe care l-am câştigat vreodată. Este mai bine decât nimic", a adăugat el. 

Comentarii (5)

  • Button a abandonat si Kevin sa ales cu fundu' rumenit :))
    Astia vor sa castige campionatul la anu ? Poate daca motorul Honda va avea vreo 300 hp in plus. :))
    Daca au cel mai bun motor, cat de proasta e restul masinii?
    Probabil Mircea plange cu fata'n perna. de ce ??!!... de ce ??!!... LMFAO
    9 4
  • mirciulica tata, unde te-ai ascuns? :))))
    6 3
  • MIRCEA
    BAIETI, lasati-ma sa ma pregatesc petru liga campionilor
    4 0
  • McLada_Mircea_1984
    We're building an empire!
    @dany
    A inceput scoala!
    6 0
  • :))) Sunteti haiosi si va place sa il chinuiti pe Mircea. Bine, parca de multe ori si el o cauta cu lumanarea :)))
    Acum revenind la ce spunea qaz..problema este de aerodinamica. Nu va asteptati ca motorul Mercedes sa fie miraculos. Este bun, dar a fost construit in special pt echipa AMG Mercedes. Acolo se potriveste perfect. Celalalte echipe motorizate de nemti nu au acelasi pachet.
    Williams e pe 3 la foarte putin in fata celor de la Ferrari, iar Force India si McLaren pe 5 si 6.
    Asadar motorul Mercedes este bun dar e imbatabil doar in pachetul potrivit (incluzand aici si sasiu si aerodinamica).
    Cu Honda McLaren are sansa sa creeze acest pachet. Dar pentru asta ar trebui mai multa munca si sa lase contestatiile puerile de genul ca Ricciardo a fost sfatuit sa nu se mai urce pe borduri :)))
    Numai bine!
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru