Totuşi, postul britanic de televiziune BBC susţine că acordul este valabil până în sezonul 2018 inclusiv, astfel că are o durată de cinci sezoane.
"Lotus şi Renault s-au bucurat de un parteneriat plin de succes în ultimii ani şi aşteptăm cu nerăbdare să continuăm să întărim relaţia şi colaborarea în 2014 şi ulterior. Este începutul unei noi ere în Formula 1 şi suntem mulţumiţi să o îmbrăţişăm împreună cu Renault", a declarat Matthew Carter, CEO-ul Lotus.
Principalul client al celor de la Renault vă rămâne însă Red Bull Racing, care şi-a câştigat statutul de uzină de uzină a constructoruilui francez.
Colaborarea dintre cele două părţi urmează să expire la sfârşitul sezonului 2016, iar presa internaţională a speculat anterior că cvadrupla campioana mondială s-ar putea reorienta spre un alt furnizor.Echipa are drept sponsor principal pe constructorul japonez Infiniti, care spera să devină partener tehnic al campioanei mondiale. Totuşi, publicaţia germană Bild susţine că Infiniti nu este interesată să-şi prelungească contractul de sponsorizare cu Red Bull după expirarea actualei înţelegeri la sfârşitul sezonului 2015, ca urmare a faptului că echipa nu doreşte intensificarea colaborării.
Via BBC Sport, GMM
Comentarii (0)