Totuşi, în urma unor analize amănunţite la fabrica de la Enstone, echipa a stabilit că noua versiune a monopostului reprezintă un pas înainte în termeni de stabilitate. Prin urmare, monopostul cu ampatament mărit va fi utilizat în curse atât de Raikkonen, cât şi de Romain Grosjean, cu începere de la Marele Premiu al Coreei de Sud din 6 octombrie.
"Sper să-l aducem înapoi pentru ambele monoposturi pe tot parcursul weekendului în Coreea de Sud şi apoi şi în restul sezonului", a confirmat şeful Eric Boullier referindu-se la cele şase curse care au mai rămas din acest sezon cu excepţia etapei curente din Singapore.
Alan Permane, directorul de operaţiuni al Lotus, a explicat că principalele beneficii ale monopostului cu ampatament mărit se referă la comportamentul acestuia pe circuit şi nu la o viteză superioară."Ar trebui să ne ofere un monopost mai stabil.
Principalul punct slab al monopostului nostru este frânarea şi intrarea în viraje, iar atunci când rezolvăm problema monopostul are un caracter subvirator în mijlocul virajului. Acest ampatament mărit ne permite teoretic o fereastră mai mare pentru a scăpa din zona în care suntem blocaţi. Ar trebui să ne ofere un monopost mai stabil la frânare şi la intrarea în viraje", a precizat el.Via Autosport
Comentarii (0)