Directorul tehnic James Allison a dezvăluit că echipa britanică lucrează în paralel la această tehnologie încă de la începutul sezonului.
"Încă dinaintea lansării lui E20 şi până în prezent am efectuat în paralel dezvoltări în tunelul de vânt pentru a afla efectele evacuării Coandă. După ce am văzut că potenţialul avantaj al sistemului Coandă îl depăşeşte pe cel al sistemului actual a fost clar că trebuie să-l implementăm atât pentru ultimul sfert al sezonului, cât şi pentru a învăţa din această experienţă pentru anul viitor.
Vom utiliza prima versiune a sistemului în Coreea de Sud.""Mai sunt unele schimbări la evacuări, la podea şi aşa mai departe. Dar este mai degrabă o schimbare mare decât una enormă şi este mai uşor de îndepărtat pentru evaluare", a declarat britanicul.
Echipa a anunţat la finalul săptămânii trecute că renunţă la introducerea noului sistem DDRS în urma testelor neconcludente efectuate în sesiunile de antrenamente, iar Allison a admis că Lotus are unele dificultăţi importante în această privinţă."Nu am avut cele mai bune introduceri ale sistemului pe monopost.
A fost mai greu decât ne aşteptam să-l facem eficient, pentru că oportunitatea de a-l testa în antrenamente este limitată. Ne vom gândi altfel la el şi cel mai probabil îl vom folosi din nou în testele pentru tineri piloţi de la AbuDhabi unde vom avea mai mult timp pentru a-l dezvolta într-o manieră sistematică", a adăugat el.Via F1Fanatic
Comentarii (0)