Soluţia oferă în teorie un avantaj de natură aerodinamică şi nu a mai fost copiată de nicio altă echipă, însă britanicii vor reveni la un design tradiţional în sezonul următor. Potrivit directorului tehnic Nick Chester, noile reglementari prin care se vor elimina nasurile inestetice din acest an vor impune inginerilor să adopte o soluţie mult mai conservatoare.
"Din cauza modului în care este scris regulamentul, ar fi foarte greu (n.r - să menţinem acest nas). De fapt, este mai uşor să desenăm un nas convenţional mai coborât, aşa că este mai uşor să trecem de testele de siguranţă prin abordarea acestei rute", a declarat el.
O astfel de soluţie convenţională ar putea fi evaluată încă din acest an în unele sesiuni de antrenamente libere, însă Chester a exclus varianta implementarii pentru monopost încă din ultimele curse ale acestui an.
"Nu există un beneficiu, pentru că munca depusă în tunelul de vânt arată că am pierde forţa de apăsare aerodinamică.
Singurul motiv pentru care am face ăsta ar fi să avem date mai devreme, aşa că am putea fi tentaţi să rulăm cu un astfel de concept într-o sesiune de antrenamente de vineri pentru a obţine informaţii pentru anul viitor", a adăugat el.Via Formula1
Comentarii (0)