Întrucât va utiliza de asemenea unităţi de propulsie furnizate de germani începând din 2015, oficialii echipei Lotus speră să aibă parte de o traiectorie ascendentă asemănătoare şi să lupte cu rivalii de la Williams.
"Cred că putem face un mare pas în faţă. Ştim cât de mult valorează motorul, ştim care sunt problemele noastre aerodinamice. Putem face un mare pas înainte dacă rezolvăm problemele aerodinamice şi combinam asta cu puterea motorului. Cei de la Williams au făcut o treabă grozavă. Va fi greu să-i prindem din urmă dacă vor avea un program bun de dezvoltare pe parcursul iernii, dar dacă putem vom încerca să ajungem în spatele Williams", a declarat Nick Chester, directorul tehnic al celor de la Lotus.
Britanicii au speranţe de progres nu numai din partea motorului.
Potrivit lui Chester, partea din spate a monopostului Lotus se va schimba fundamental în urma integrării noului motor, în special în ceea ce priveşte sistemul de răcire."Pachetul este foarte diferit şi asta presupune câteva avantaje în privinţa modului în care structuram sistemele de răcire de la spatele monopostului. Modul în care motorul Mercedes este integrat este destul de frumos în unele privinţa ale părţii din spate. Întregul nostru sistem de răcire va fi diferit, aşa că asta ne oferă câteva posibilităţi noi", a adăugat el.
Via Autosport
Comentarii (1)