Lotus: "Revenirea noastră depinde de progresele făcute de Renault"

de Daniel Popescu
Miercuri, 05.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lotus este încrezătoare că poate ajunge într-o formă decentă până la a treia cursă a sezonului din Bahrain, însă susţine că totul depinde de modul în care Renault va remedia defecţiunile tehnice la motor.

Primele curse vor fi dificile, dar până ajungem la a treia cursă (n.r - Bahrain, 6 aprilie) vom fi într-o poziţie mai bună.

Nick Chester
Director tehnic Lotus
Lotus se află într-o poziţie nefavorabilă înainte de startul noului sezon competiţional, ca urmare a numeroaselor defecţiuni tehnice înregistrate în cele două sesiuni de teste din Bahrain la care a luat parte.

Echipa a realizat doar o treime din programul stabilit iniţial şi nu a reuşit să efectueze nicio simulare de cursă, iar directorul tehnic Nick Chester consideră că principalele progrese pot veni de la Renault.

"Primele curse vor fi dificile, dar până ajungem la a treia cursă (n.r - Bahrain, 6 aprilie) vom fi într-o poziţie mai bună. Depinde de cât de repede remediază Renault defecţiunile. Nu cred că este vorba despre o lipsă de înţelegere a motorului, ci de o lipsă de rulare. Înţelegem unitatrea de propulsie, dar trebuie să rulăm monopostul mai mult.

Avem nevoie să ne asigurăm că şasiul va fi fiabil pe distanţa unei curse", a declarat el citat de publicaţia ESPNF1.

Cele mai mari probleme sunt modul în care şasiul lucrează cu unitatea de propulsie şi cum funcţionează sistemele de recuperare a energiei.

Nick Chester
Director tehnic Lotus
De asemenea, Chester a evidenţiat că modul în care motorul se integrează în şasiu reprezintă un element crucial pentru ca echipa să poată obţine rezultate satisfăcătoare în sezonul care va începe peste numai nouă zile în Australia.

"Nivelul de aderenţă al şasiului nu este prea rău, chiar dacă am pierdut un pic din forţa de apăsare aerodinamică. Cele mai mari probleme sunt modul în care şasiul lucrează cu unitatea de propulsie şi cum funcţionează sistemele de recuperare a energiei. Prin urmare, sunt câteva inconsistenţe din cauza cărora este dificil pentru pilot să anticipeze cum se comporta monopostul când ajunge în viraj.

Sistemul nu face acelaşi lucru de fiecare dată şi asta perturbă pilotul şi îl determină să piardă mult timp", a adăugat el.

Via ESPNF1

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru