Echipa a realizat doar o treime din programul stabilit iniţial şi nu a reuşit să efectueze nicio simulare de cursă, iar directorul tehnic Nick Chester consideră că principalele progrese pot veni de la Renault.
"Primele curse vor fi dificile, dar până ajungem la a treia cursă (n.r - Bahrain, 6 aprilie) vom fi într-o poziţie mai bună. Depinde de cât de repede remediază Renault defecţiunile. Nu cred că este vorba despre o lipsă de înţelegere a motorului, ci de o lipsă de rulare. Înţelegem unitatrea de propulsie, dar trebuie să rulăm monopostul mai mult.
Avem nevoie să ne asigurăm că şasiul va fi fiabil pe distanţa unei curse", a declarat el citat de publicaţia ESPNF1. De asemenea, Chester a evidenţiat că modul în care motorul se integrează în şasiu reprezintă un element crucial pentru ca echipa să poată obţine rezultate satisfăcătoare în sezonul care va începe peste numai nouă zile în Australia."Nivelul de aderenţă al şasiului nu este prea rău, chiar dacă am pierdut un pic din forţa de apăsare aerodinamică. Cele mai mari probleme sunt modul în care şasiul lucrează cu unitatea de propulsie şi cum funcţionează sistemele de recuperare a energiei. Prin urmare, sunt câteva inconsistenţe din cauza cărora este dificil pentru pilot să anticipeze cum se comporta monopostul când ajunge în viraj. Sistemul nu face acelaşi lucru de fiecare dată şi asta perturbă pilotul şi îl determină să piardă mult timp", a adăugat el.
Via ESPNF1
Comentarii (0)