Allison este unul dintre cei mai reputaţi designeri din Formula 1 şi creditat cu cea mai mare parte a meritelor pentru progresele celor de la Lotus din ultimii ani, echipa reuşind să se implice chiar şi în lupta pentru titlul mondial.
Primele informaţii despre o posibilă plecare a lui Allison de la Lotus au apărut la începutul acestui an, după ce Mercedes l-a recrutat pe Paddy Lowe, directorul de inginerie de la McLaren. Presa internaţională susţine că Allison a refuzat iniţial să plece de la echipă, însă în cele din urmă a acceptat o nouă ofertă.
Potrivit speculaţiilor, Allison a semnat deja contractul cu noua sa echipă, însă nu are dreptul să dezvăluie numele acesteia decât după ce noul său angajator va face un anunţ oficial pe acest subiect.
Conform regulamentelor din Formula 1, un angajat de talia lui Allison nu poate lucra pentru o altă echipă timp de cel puţin şase luni, astfel că un anunţ oficial privind viitoarea să destinaţie va fi făcut cel mai probabil în toamnă.Una dintre cele mai probabile destinaţii este Ferrari, în condiţiile în care McLaren şi Mercedes au negat recent interesul pentru britanic.
Lotus a anunţat de asemenea că funcţia lui Allison va fi preluată de Nick Chester, care la începutul acestui sezon a fost numit director de inginerie al echipei. Acesta lucrează pentru echipa de la Enstone încă din anul 2000, trecând prin funcţiile de inginer de cursă şi şef al sistemelor de performanţă. Promovarea lui Chester în locul recrutării unui alt inginer din afara echipei a fost luată pentru a asigura o tranziţie cât mai uşoară.
"Chester este bine cunoscut la Enstone pentru că este la echipa de peste 12 ani. Este deja implicat direct în monoposturile din acest sezon şi de anul viitor, asigurând o tranziţie uşoară care a început de ceva timp.
El îşi asumă noua poziţie într-un moment în care regulamentul pentru 2014 prezintă numeroase provocări, în condiţiile în care nu putem renunţa la dezvoltarea monopostului actual, pentru că suntem pe locul doi în ambele clasamentele", a declarat Eric Boullier, şeful Lotus.Via Lotus
Comentarii (2)