Lotus: "Nasul monopostului funcţionează bine şi va fi greu de copiat de rivali"

de Daniel Popescu
Luni, 24.02.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lotus susţine că nasul inedit introdus pe monopostul din acest sezon oferă rezultate mai bune decât cel clasic adoptat de rivali şi consideră că acesta va fi dificil de copiat de alte echipe.

Din datele aerodinamice pe care le obţinem de la monopost, se pare că oferă performanţe.

Nick Chester
Director tehnic Lotus
Lotus a atras atenţia înaintea testelor prin designul inedit şi unic pentru noul monopost E22, care include doi "dinţi" de lungimi inegale.

Echipa a inaugurat oficial monopostul în sesiunea de teste din Bahrain, iar directorul tehnic Nick Chester afirmă că acesta produce rezultate mai bune decât varianta clasică.

"Din datele aerodinamice pe care le obţinem de la monopost, se pare că oferă performanţe. Nu va voi da numere concrete despre cât de bine merge comparativ cu un nas standard, dar am văzut ceea ce credem că este un beneficiu semnificativ, iar acesta este motivul pentru care am ales acest design", a declarat el.

În plus, Chester susţine că soluţia nu va putea fi copiată cu uşurinţă de rivali şi este surprins că nicio altă echipă nu a adoptat acest design. Britanicul face referire şi la faptul că James Allison, predecesorul său la Lotus, nu a mers cu ideea mai departe la Ferrari.

"Unele echipe au avut norocul de a vedea conceptul chiar devreme şi am crezut că una sau două echipe au încercat sau poate dezvoltat soluţia.

Cred că unul dintre lucrurile dificile cu acest nas este că este dificil să dezvolţi un astfel de nas din punct de vedere structural şi să treacă testele de siguranţă. Poate că aleseseră deja o altă cale şi era prea târziu să dezvolte aşa ceva. Evident, este o structură foarte diferită de nasul standard şi ne-a luat destul de mult până când am ajuns în punctul în care eram mulţumiţi şi am putut trece testul de siguranţă", a adăugat el.

Via ESPNF1

Comentarii (4)

  • mare atentie la Grosjean. E drept ca acum pneurile sunt ceva mai dure, dar Grosjean e dotat cu furculita
    27 3
  • lotushi
    Astia de la Lotus sunt usor penibiluti, cred ca toata vorbaria asta e pt sponsori ca altfel nu vad ce motiv au ca sa se tot bata cu caramida in piept, demult n-am vazut atatea trambite
    17 5
  • Anul acesta Lotus fara Raikonen si cu motoarele Renault o sa fie o echipa de pluton ... aproape neobservata..
    12 3
  • Anul trecut aratau f bine nu doar cu Raikkonen. L-au pus in valoare pe Grosjean, au avut o echipa f puternica cu Allison, Boullier. Au pierdut multi oameni din echipa tehnica si nu au un buget.
    11 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru