Echipa a inaugurat oficial monopostul în sesiunea de teste din Bahrain, iar directorul tehnic Nick Chester afirmă că acesta produce rezultate mai bune decât varianta clasică.
"Din datele aerodinamice pe care le obţinem de la monopost, se pare că oferă performanţe. Nu va voi da numere concrete despre cât de bine merge comparativ cu un nas standard, dar am văzut ceea ce credem că este un beneficiu semnificativ, iar acesta este motivul pentru care am ales acest design", a declarat el.
În plus, Chester susţine că soluţia nu va putea fi copiată cu uşurinţă de rivali şi este surprins că nicio altă echipă nu a adoptat acest design. Britanicul face referire şi la faptul că James Allison, predecesorul său la Lotus, nu a mers cu ideea mai departe la Ferrari.
"Unele echipe au avut norocul de a vedea conceptul chiar devreme şi am crezut că una sau două echipe au încercat sau poate dezvoltat soluţia.
Cred că unul dintre lucrurile dificile cu acest nas este că este dificil să dezvolţi un astfel de nas din punct de vedere structural şi să treacă testele de siguranţă. Poate că aleseseră deja o altă cale şi era prea târziu să dezvolte aşa ceva. Evident, este o structură foarte diferită de nasul standard şi ne-a luat destul de mult până când am ajuns în punctul în care eram mulţumiţi şi am putut trece testul de siguranţă", a adăugat el.Via ESPNF1
Comentarii (4)