Cu toate acestea, Gerard Lopez, proprietarul Lotus şi şeful interimar după plecarea lui Eric Boullier, susţine că echipa deţine un "super-monopost" prin prisma datelor obţinute în tunelul de vânt.
"Avem un super-monopost. Băieţilor nu le vine să creadă ce valori am obţinut în tunelul de vânt. Dacă implementam pe circuit forţa de apăsare aerdinamică, monopostul merge foarte bine. Nu pot decât să sper că motorul Renault nu ne va produce probleme.
Totul depinde de Mercedes, Ferrari şi Renault", a declarat omul de afaceri luxemburghez, care evidenţiază astfel importanţa noilor motoare în rezultatele din acest campionat.Totuşi, rezultatele din tunelul de vânt nu coincid întotdeauna cu cele de pe circuit, aşa cum s-a întâmplat în trecut şi în cazul Scuderiei Ferrari.
▶ Tehnologia din Formula 1: ce este tunelul de vânt?
Lopez nu a intrat în detalii de natură tehnică despre "super-monopostul" pe care îl laudă, însă a precizat că unul dintre avantajele echipei în 2014 va fi sistemul de evacuare, despre care afirmă că a fost adoptat de toate echipele cu motorizare Renault."Avem un concept diferit pentru sistemul de răcire pe baza experienţei pe care am avut-o în trecut cu sistemul KERS. Elementele sistemului de răcire de pe toate monoposturile cu motoare Renault au venit de la noi.
Inginerul nostru şef lucrează acum la Viry (n.r - fabrica Renault de motoare din Franţa)", a adăugat el.Declaraţiile sale vin însă în contradicţie cu numeroasele probleme înregistrate de Renault cu noile unităţi turbo V6 de 1.6 litri, unele dintre ele fiind legate tocmai de sistemul de răcire. Presa internaţională a speculat recent că Ferrari este echipa cu cel mai inovator sistemul de răcire pentru sezonul 2014, format din tuburi din micro-fibre de titan cu un diametru intern de numai 0.2 milimetri în locul tradiţionalelor prize de aer.
"The teams are allowed to test 3 slick compounds hard, medium, soft as well as the winter compound but so far I've only seen Force India testing different compounds. Mercedes is in shape, but Ferrari seems lost in the desert."
Cica "Ferrari seems lost in the deser" :))))))
Rad pana pic de pe scaun :)))
Fai ferr sa te vad :)))
1.47.255 pour Alonso, 1.41.866 pour Magnussen
P.S. sper ca s-a inteles pentru cine am scris,pt. cel cu primele 3 posturi :))) !
Bahrain Test Day One @ 14.25pm UK time
1. Hulkenberg, Force India, 1:36.880, 73 laps;
2. Alonso, Ferrari, 1:37.879, 63 laps;
3. Hamilton, Mercedes, 1:37.908, 74 laps;
4. Magnussen, McLaren, 1:38.295, 79 laps;
5. Vettel, Red Bull, 1:40.224, 14 laps;
6. Sutil, Sauber, 1:40.443, 77 laps;
7. Frijns, Caterham, 1:42.590, 63 laps;
8. Kvyat, Toro Rosso, 1:44.346, 5 laps;
9. Grosjean, Lotus, 1:44.832, 7 laps;
10. Massa, Williams, No time, 5 laps.
11. Bianchi, Marussia, No time, 3 laps;
"Fernando Alonso finally breaks the Mercedes hegemony at the top of the time sheets with a lap to put him second behind the soft-tyred Force India of Nico Hulkenberg. It's becoming clear that Mercedes and McLaren are both in very good shape but insiders find it difficult to read the Ferrari. The team have not done any long runs yet - and by this stage you would think they would if they could - but the car keeps on popping up close to or at the very top of the time sheets. And it clearly has a very small cooling requirement compared to, say, the Renault. Could this be the year Maranello finally gets it right again?"
Drept urmare acest super monopost Lotus a reusit sa parcurga impresionanta cifra de 8 ture obtinind si un timp fantastic pe un singur tur adica la mai putin de 8 secunde de cel mai rapid tur. Impresionant!
Sa stii ca Ferrari a scos fum azi si a stat ore bune in garaj. Oficial au spus ca e ceva minor, neoficial masina s-a supra incalzit in partea din spate datorita sistemului de racire prea agresiv. Mercedes de asemenea probleme la sistemul de franare, conform lui Tobias Gruner (de la AMUS) cauzate de ceva probleme pe partea electrica sau software nu au mai putut scoate masina pe circuit dupa ora 14:30-15:00. Mclaren in schimb a mers ca un metronom facand peste 80 de tuturi. Este remarcabil ca dupa ce nu au putut porni motorul in prima zi la Jerez, ulterior masina nu a mai avut absolut nici o problema. Sunt sigur ca motorul oferit de Mercedes este mult mai puternic decat cel Ferrari sau Renault, iar daca e ca Mclaren sa se lupte cu celelalte echipe motorizate de Mercedes sunt convins ca vor fi cei mai buni.
Good job, automarket, si nu va lasati impresionati de turma de nemultumiti. Oamenii seriosi va apreciaza lealitatea si efortul ca in limba romana ati transformat automarketul in lumea Formulei 1 in Romania. Repet, ca toti oamenii mai fac si ei greseli minore cateodata, dar oricum raman de departe cei mai buni in motor sport in Romania.
A fi fanul unei echipe nu inseamna sa spui ... gogosi
Cum e ? "Ferrari a scos fum azi si a stat ore bune in garaj."
Serios? Da tu la ce livetiming te-ai uitat?
La cel de la Jerez?
06:34 The timing screens are suggesting that Alonso has stopped in the first half of the lap.
07:01 Alonso takes the Ferrari back out after causing that earlier red flag.
Incidentul a fost (ca sa fiu si mai exact) la 06:32. Cate ore sint pana la 07:01? Sau tu esti unul din cei care nu au luat bacul in ultimii ani si tot profii sint de vina nu tu?
Mclaren dupa ce au pornit motorul Mercedes in noaptea de 28 spre 29 Ianuarie nu se mai opreste. Daca ar fi pornit motorul inca din prima zi ar avea de departe cea mai buna fiabilitate, peste Mercedes.
Cateva exemple:
- http://www.automarket.ro/formula1/honda-va-finaliza-in-iunie-unitatea-de-asamblare-a-motoarelor-din-marea-55109.html, comentariul nr. 5.
- http://www.automarket.ro/formula1/ecclestone-a-dublat-punctele-pentru-ultima-cursa-pentru-a-ajuta-ferrari-55057.html, comentariul nr. 3.
- http://www.automarket.ro/formula1/massa-incheie-sesiunea-de-teste-de-la-jerez-pe-primul-loc-55028.html, comentariul nr. 17.
Si acestea sunt doar cateva exemple, in care acest fan, incita la discriminarea unor fani, pe motive de "pasiune". Le fel de bine putea sa fie culoare, religie sau tara de origine. Nu imi dau seama cu niste admini care "Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile" nu iau atitudin in previnta mesajelor cu tenta puternic discrimanatorie. Pe site-uri serioase nu exista astfel de mesaje sunt sterse intanstaneu + banarea userului. Ma gandesc totusi ca acesti admini sunt capabili de a intelege ce inseamna discriminarea si cat de violent este un astfel de personaj, daca nu are alte solutii decat a instiga la un limbaj violent si discriminatoriul. Cum putem spera ca acest site sa devina un loc de intalnire al pasionatilor, care sa poata purta discutii amicale despre Formula 1 atata timp cat "somnul ratiunii" acestor admini, da "nastere" unor astfel de personaje???
Lotus incearca sa...? Bine ca nu ne spun ca sunt campioni in urma rezultatelor din simulator :))
stai linsiti ca si mie mi se sterg coemneturile cand il "laud" pe Mircea ... mare lucru nu am zis ... cred ca l-am facut oligofren sau sociopat sau ambele ...
nu-I problema ... continui sa postez si sa-l aduc motive de bucurie lui Mircea :)))))
by the way ... @Mircea
cum se face k Magnussen e scos timpul ... al ... 4-lea ... whatever
McLaren anul acesta va culege ce va pica de pe masa celor de Ferrari si MB
titlul anul acesta se va decide intre MB si Ferrai (sper!)
Forza Rossa 2014!